Przetargi.pl
Ochrona krajobrazu doliny rzeki Pasłęki poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla miejscowości: Mycyny, Kąpity, Samogowo, Mańki, Makruty, Ameryka, Wilkowo, Łęciny.

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5192799, 5192705
  • Data zamieszczenia: 2011-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1 1
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5192799, 5192705
    REGON: 00052933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztynek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona krajobrazu doliny rzeki Pasłęki poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla miejscowości: Mycyny, Kąpity, Samogowo, Mańki, Makruty, Ameryka, Wilkowo, Łęciny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w ramach realizacji zadania: Ochrona krajobrazu doliny rzeki Pasłęki poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla miejscowości: Mycyny, Kąpity, Samogowo, Mańki, Makruty, Ameryka, Wilkowo, Łęciny. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Realizacja zadania obejmuje m.in.: Wodociąg Ameryka - Makruty: dokładny opis zadania zamieszczony w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Kanalizacja Wilkowo - Makruty: dokładny opis zadania zamieszczony w SIWZ i załącznikach so SIWZ. 2.2 Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do SIWZ. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dotyczący minimalnych parametrów jakościowych wymaganych przez Zamawiający rozumie się wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów -produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje i aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń należy przedłożyć inspektorowi nadzoru przed ich zastosowaniem. 6. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcy (Pkt. 5.1 Formularza Ofertowego - zał. nr 1 do SIWZ). 7. Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób postronnych oraz zabezpieczenie przechowywanych materiałów budowlanych. 8. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 5 000 000 zł oraz zadeklarowania odnawiania polisy na okres wykonywania obowiązków umownych oraz ubezpieczenia budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi w zakresie powodzi, ulewnych deszczy, obsunięć ziemi, huraganu i ognia oraz innych zdarzeń losowych - na kwotę nie mniejszą niż 60% ceny ofertowej brutto. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty w wymiarze 3 lat, licząc od dnia ich końcowego odbioru. 10. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium w pieniądzu należy wnieść, przed upływem terminu składania ofert, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 33 8823 0007 2001 0000 0169 0003 Wadium na przetarg nieograniczony na: Ochrona krajobrazu doliny rzeki Pasłęki poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla miejscowości: Mycyny, Kąpity, Samogowo, Mańki, Makruty,Ameryka, Wilkowo, Łęciny. Wadium wnoszone w innej, dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy przedłożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 11 sekretariat - do upływu terminu składania ofert. Kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem można złączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.olsztynek.pl/m,9965,p,9965.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach