Przetargi.pl
Ochrona i dozorowanie budynku oraz terenu DPS Syrena w m.st. Warszawa

Dom Pomocy Społecznej SYRENA ogłasza przetarg

  • Adres: 01-155 Warszawa, ul. Syreny 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6327509 , fax. 022 6327509
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej SYRENA
    ul. Syreny 26 26
    01-155 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6327509, fax. 022 6327509
    REGON: 00637717700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpssyrena.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka pomocy społecznej administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona i dozorowanie budynku oraz terenu DPS Syrena w m.st. Warszawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Stały dozór - ochrona fizyczna obiektu znajdującego się w Warszawie, przy ul. Syreny 26, polegająca na ochronie osób i mienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają ważną i aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (listopad 2006 -listopad 2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. związane z ochroną i dozorowaniem osób i mienia odpowiadającym przedmiotowi zamówienia na kwotę co najmniej 50000,00 zł każde oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co najmniej dwoma osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony II stopnia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w przypadku polisy zawartej na krótszy okres czasu lub niższą wartość, wykonawca musi do oferty załączyć oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużenia ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotu zamówienia lub o zwiększeniu wartości ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty wymaganej przez Zamawiającego. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto: Wykonawca obowiązany jest: 1) oznaczyć pracowników ochrony w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego, 2)zapewnić noszenie ubioru przez pracowników ochrony, umożliwiającego ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego w przypadkach, o których mowa w art. 40 ustawy o ochronie osób i mienia, 3)ubiory pracowników ochrony zatrudnianych przez Wykonawcę powinny posiadać oznaczenia różniące je w sposób widoczny od mundurów pozostających pod szczególną ochroną lub których wzory zostały wprowadzone na podstawie odrębnych przepisów. Identyfikatory i odznaki pracowników ochrony zatrudnianych przez Wykonawcę powinny w sposób widoczny różnić się od identyfikatorów i odznak funkcjonariuszy i pracowników służb publicznych, 4) dokonać wizji lokalnej budynku oraz terenu wokół Domu Pomocy Społecznej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów oraz oświadczeń określonych w pkt 9 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty złożone w ofercie: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Kopia koncesji wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. 4. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Wykaz zamówień - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Kserokopia polisy OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 1.000.000,00 zł w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia i/lub niższej wartości ubezpieczenia oświadczenie o zobowiązaniu się do jego przedłużenia lub podwyższenia. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wypełniony zgodnie z warunkiem opisanym w punkcie 8.2 SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności potwierdzające dysponowanie co najmniej dwoma osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony II stopnia wraz z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca w wykazie wskaże osoby którymi będzie dysponował na zasadzie udostępnienia od innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpssyrena.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach