Przetargi.pl
OCHRONA I DOZÓR MIENIA PRZEMYSŁOWEGO INSTYTUTU MASZYN BUDOWLANYCH Sp. z o.o.

Przemysłowy Instytut Maszyn Budowlanych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-230 Kobyłka, ul. Napoleona 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 786-23-26 , fax. 0-22 786-18-30
  • Data zamieszczenia: 2014-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przemysłowy Instytut Maszyn Budowlanych Sp. z o.o.
    ul. Napoleona 2 2
    05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 786-23-26, fax. 0-22 786-18-30
    REGON: 14138469800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pimb.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziału Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA I DOZÓR MIENIA PRZEMYSŁOWEGO INSTYTUTU MASZYN BUDOWLANYCH Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Ochrona i dozór mienia Przemysłowego Instytutu Maszyn Budowlanych Sp. z o.o. położonego w Kobyłce przy ul. Napoleona 2. 2. Świadczenie usług odbywać się będzie zgodnie z przepisami ustawy z 2005 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 tekst jednolity ze zm.) o ochronie osób i mienia oraz Rozporządzenia MSWiA z dnia 17 listopada 1998 r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz. U. z 1999 r. Nr 4, poz. 31 z późniejszymi zmianami) i obejmuje całodobowy nadzór nad obiektami Zamawiającego przez wszystkie dni kalendarzowe okresu realizacji zamówienia. 3. W czasie trwania każdej zmiany na terenie chronionym musi być: a. w dzień 2 pracowników ochrony w tym 1 pracownik z licencją I stopnia w godz. 600 - 1800, b. w nocy 2 pracowników ochrony w tym 1 pracownik z licencją I stopnia w godz. 1800 - 600. c. w godz. 1900 - 700dodatkowo 1 pracownik ochrony 4. Do zadań pracowników Wykonawcy należeć będzie zapewnienie bezpieczeństwa osób oraz ochrona mienia na terenie i w obiektach Zamawiającego poprzez: 4.1. Nadzorowanie i kontrolowanie ruchu osobowego i samochodowego odbywającego się przez bramę wjazdową od ul. Napoleona (przy ul. Polnej) całodobowo i przez furtkę od ul. Napoleona od strony stacji PKP Kobyłka-Ossów w godz. 630 - 730 i 1430 - 1530 w dni robocze. Zamawiający wyraża zgodę na wyrywkowe kontrole zawartości bagażników samochodów wjeżdżających i opuszczających teren Zamawiającego. 4.2. Ochronę przed włamaniem do obiektów. 4.3. Ochronę przed kradzieżą lub uszkodzeniem wyposażenia i dokumentów. 4.4. Kontrolowanie przepustek stałych pracowników Zamawiającego oraz firm wynajmujących, wchodzących i wjeżdżających na teren Zamawiającego prywatnymi samochodami. 4.5. Wydawanie i ewidencjonowanie przepustek jednorazowych dla samochodów wjeżdżających na teren Zamawiającego oraz osób obcych wchodzących na teren Zamawiającego i udzielanie im stosownych informacji. 4.6. Ewidencjonowanie, gromadzenie i przekazywanie na koniec każdego miesiąca do Biura Głównego Księgowego dokumentów dotyczących wwożonych i wywożonych materiałów i urządzeń takich jak: - przepustka materiałowa wg ogólnie stosowanego wzoru, - dowód sprzedaży lub zakupu, - wydanie na zewnątrz (WZ), - jednorazowe przepustki materiałowe, - list przewozowy wg wzoru ogólnie stosowanego. 4.7. Wydawanie i przyjmowanie kluczy do wskazanych pomieszczeń wg wykazu pracowników upoważnionych do pobierania kluczy oraz prowadzenie ewidencji pobrań kluczy za pokwitowaniem. 4.8. Stałe patrolowanie terenu i obiektów oraz miejsc szczególnie zagrożonych wraz z opisem obchodów w książce pełnienia dyżurów. 4.9. Interweniowanie w przypadkach zagrożenia osób lub zakłócenia porządku i ładu oraz nie wpuszczanie na teren osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, akwizytorów oraz osób o podejrzanym wyglądzie. 4.10. Zamykanie po godz. 1600 i otwieranie o godz. 640 w dni robocze drzwi do budynków Łącznik i Laboratorium i w przypadku potrzeby innych budynków. 4.11. Interweniowanie w przypadkach zakłócenia porządku i ładu na terenie i w obiektach Zamawiającego. 4.12. Włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego oraz wyłączanie oświetlenia wewnętrznego w holach wejściowych. 4.13. Sprawdzanie zamknięcia drzwi do pomieszczeń biurowych po godzinach pracy komórek organizacyjnych Zamawiającego i odnotowanie kontroli. W przypadku nie zamkniętych drzwi - zamknięcie ich i wpisanie tej czynności do książki raportów. 4.14. Sprawdzanie stanu obiektów, terenu oraz zabezpieczeń technicznych t.j. drzwi do budynków i pomieszczeń biurowych, zamków, kłódek, plomb, okien ogrodzenia, alarmów, oświetlenia oraz zwracanie uwagi na podejrzane torby, paczki mogące zawierać ładunek wybuchowy. 4.15. Wykonywanie pracy w ubraniu służbowym (umundurowanie, identyfikator). 4.16. Prowadzenie książki raportów przejmowania i zdawania dyżuru. 4.17. Dokonywania wpisów wszystkich zaistniałych zdarzeń i nieprawidłowości. 4.18. Sporządzanie raportów i przedstawianie ich raz w tygodniu Prezesowi Zarządu Dyrektorowi Naczelnemu. 4.19. Przestrzeganie regulaminu, przepisów bhp i p.poż. 4.20. Przyjmowanie i prowadzenie ewidencji przesyłek adresowanych do Zamawiającego, po godz. pracy i w dni wolne od pracy. 4.21. Sprawdzanie, czy pracownicy Zamawiającego, którzy zostają po godzinach pracy, mają pisemne zezwolenie od kierownika komórki organizacyjnej oraz Prezesa Zarządu Dyrektora Naczelnego na przebywanie w budynku. 4.22. Współpraca z Policją oraz Strażą Pożarną. 4.23. Bieżące i niezwłoczne informowanie o nieprawidłowościach i wypadkach nadzwyczajnych Pana Mirosława Cegiełkę. 4.24. Stosowanie się do bieżących wytycznych Ministerstwa Skarbu Państwa w sprawie ochrony fizycznej jednostek podległych. 4.25. Utrzymywanie porządku na terenie przylegającym do budynku ochrony, chodnikach i drodze dojazdowej do bramy Spółki, w tym bieżące odśnieżanie chodników w rejonie budynku ochrony, przed i za brama wjazdową, posypywanie piaskiem oraz środkami zapobiegającymi powstawaniu gołoledzi, usuwanie oblodzeń ( niezbędne środki zabezpiecza Zamawiający). 4.26. Dbanie o wygląd zewnętrzny, zachowanie kultury osobistej i poprawna komunikacja z pracownikami i klientami Spółki. 4.27. Obsługa i wykorzystywanie w celu efektywnej ochrony elektronicznych systemów wspomagających t. j. systemu monitoringu. 5. Trzech pracowników Wykonawcy winno posiadać poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą zastrzeżone, Wykonawca dostarczy stosowne poświadczenia przed rozpoczęciem wykonania usługi. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowego powiadomienia odpowiednich organów oraz osoby wyznaczonej przez Zamawiającego, o zaistniałym przestępstwie, pożarze itp. oraz zabezpieczenia miejsca, w którym zdarzenie nastąpiło. 7. Wykonawca we własnym zakresie zapewni: 1. Umundurowanie własnych pracowników z widocznym identyfikatorem firmowym. 2. Wyposażenie pracowników w rower, latarki i środki łączności między pracownikami pełniącymi dozór oraz z patrolem interwencyjnym, a pracownika z licencją dodatkowo w środki przymusu bezpośredniego tj. gaz, pałkę, paralizator i kajdanki. 8. Wykonawca ponosi koszty naprawy szkód powstałych w czasie pełnienia dyżurów przez pracowników Wykonawcy, w szczególności spowodowanych kradzieżą lub kradzieżą z włamaniem. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za szkody wyrządzone przez pracowników Wykonawcy, którym zostało powierzone wykonywanie obowiązków. 10. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za straty materialne pracowników Zamawiającego (np. kradzież telefonu komórkowego, pieniędzy itp.). 11. Podstawowym dokumentem pełnienia obowiązków będzie książka dyżurów, w której należy dokonywać bieżących wpisów zgodnie z §8.1. pkt. 1, 2, 3 Rozporządzenia MSWiA z dnia 17 listopada 1998 r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz. U. z 1999 r., Nr 4, poz. 31 z późniejszymi zmianami). Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania zadania podwykonawcom. W takiej sytuacji Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 15.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu; b) Poręczenia bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; d) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 420, poz. 275 z późn. zm.). 15.3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 38 1240 6074 1111 0000 4999 2487 BANK PEKAO SA O/Wołomin z dopiskiem: Wadium w przetargu na Ochronę i dozór mienia. 15.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 15.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 15.6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczenia zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług ochrony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pimb.com.pl zakładka przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach