Przetargi.pl
OCHRONA FIZYCZNA, TRANSPORT WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH Z USŁUGĄ SPRZĄTANIA I UTRZYMYWANIA W CIĄGŁEJ CZYSTOŚCI SĄDU REJONOWEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ

Sąd Rejonowy w Suchej Beskidzkiej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Adama Mickiewicza 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 874 24 40 , fax. 0-33 877 05 48
  • Data zamieszczenia: 2010-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Suchej Beskidzkiej
    ul. Adama Mickiewicza 11 11
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 0-33 874 24 40, fax. 0-33 877 05 48
    REGON: 00032286700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchab.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA FIZYCZNA, TRANSPORT WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH Z USŁUGĄ SPRZĄTANIA I UTRZYMYWANIA W CIĄGŁEJ CZYSTOŚCI SĄDU REJONOWEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna transport wartości pieniężnych z usługą sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem i Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi ochrona fizyczna transport wartości pieniężnych z usługą sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej Nazwy i kody dotyczstosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 79710000 4 usługi ochroniarskie 90 91 13 00 9 usługi czyszczenia okien 90 91 92 00 4 usługi sprzątania biur 90 91 91 00 3 usługa czyszczenia urządzeń biurowych 77 31 00 00 6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90 61 00 00 6 usługi sprzątania i zamiatania ulic 90 91 40 00 7 usługi sprzątania parkingów 90 62 00 00 9 usługi odśnieżania III Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot niniejszego zamówienia z należytą starannością zgodnie z wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ IV Zestawienie powierzchni do sprzątania 1 Powierzchnia wewnętrzna pozioma siedziby Zamawiającego Sąd Rejonowy w Suchej Beskidzkiej to 1441 75 m2 w tym a korytarze i klatki schodowe poczekalnia dyżurka 355 43 m2 b pomieszczenia biurowe serwerownia 800,55 m2 c toalety 57 54 m2 d pomieszczenia gospodarcze i techniczne piwnica 218,93 m2 f kuchnia 930 m2 2 Powierzchnia wewnętrzna pionowa siedziby Zamawiającego Sąd Rejonowy w Suchej Beskidzkiej to 275 13 m2 w tym a okna liczone dwustronnie 73 sztuk 254 13 m2 c drzwi liczone dwustronnie 4 sztuk 28 m2 3 Zewnętrzna powierzchnia terenów 994 02 m2 4 Powierzchnie wykładziny dywanowej 50 m2 w tym a pomieszczenia biurowe 50 m2 5 Wyposażenie łazienek i kuchni a liczba zlewozmywaków 6 sztuk b liczba sedesów 11 sztuk c liczba pisuarów 2 sztuk d liczba natrysków 3 sztuk V Zakres usług sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości siedziby Zamawiającego 1 Zapewnianie na bieżąco wszelkich środków materiałowych a w szczególności uzupełnianie w łazienkach papieru toaletowego o minimalnej gramaturze rolki 140 g mydła w płynie kostek dezynfekujących do muszli i pisuarów papierowych ręczników do wycierania rąk worków do koszy wkładów zapachowych w automatycznych odświeżaczach powietrza Zapewnianie środków czystości posiadających stosowne atesty potrzebnych do mycia i dezynfekowania wszelkiego rodzaju powierzchni m in lastryko parkiet terakota linoleum panele podłogowe płytki PCV beton kamień cegła klinkierowa i umożliwiających czyszczenie powierzchni biurowych łazienek luster windy balustrad popielniczek utrzymywanie w czystości odśnieżanie i posypanie solą i piaskiem dostarczonym przez wykonawcę i na jego koszt (wraz z wywozem śniegu liści śmieci powstałych w trakcie zamiatania) terenu o pow utwardzonej w około budynków Sądu parkingi drogi chodniki utrzymywanie w czystości terenów zielonych wraz z ich pielęgnowaniem koszenie trawników z wywozem trawy oraz podlewaniem 2 Codzienne zmywanie posadzek twardych w całym obiekcie 3 Konserwacja powierzchni posadzek twardych dwa razy do roku 4 Codzienne odkurzanie powierzchni dywanowych w całym obiekcie 5 Codzienne mycie i dezynfekowanie łazienek kuchni i innych powierzchni obiektu 6 Codzienne usuwanie śmieci i wymiana plastikowych worków na śmieci worki o pojemności 40l 7 Dbanie na bieżąco o czystość powierzchni pionowych tj okna drzwi fasady szklane 8 Bieżące ścieranie kurzu z mebli oraz sprzętu biurowego tj komputery monitory kserokopiarki faksy telefony 9 Okresowe czynności konserwacyjne tj a okresowa konserwacja mebli środkami konserwującymi 2 razy w miesiącu b odkamienianie czajników bezprzewodowych zgodnie z zapotrzebowaniem 10 Zapewnienie w przypadku zaginięcia lub uszkodzenia papiernic do łazienek dozowników do mydła koszy na śmieci szczotki do WC 11 Bieżące uzupełnianie mydła w płynie w dozownikach papieru toaletowego i ręczników papierowych w łazienkach zaopatrywanie biur w płyn do mycia naczyń oraz ręczniki do wycierania rąk 12 Pranie wykładziny dywanowej co najmniej dwa razy w roku metodą na sucho 13 Pranie firan i zasłon w pomieszczeniach biurowych co najmniej trzy razy w roku 14 Bieżące czyszczenie tapicerek krzesła fotele 15 Czyszczenie żaluzji pionowych i rolet dwa razy do roku 16 Mycie okien co najmniej trzy razy w roku a w pomieszczeniach biurowych w zależności od zapotrzebowania VI Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość osób do świadczenia usług sprzątania i utrzymywania w czystości tak aby codziennie na bieżąco wykonywane zostawały wszelkie prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia VII Całodobowa ochrona budynków Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej 34 200 Sucha Beskidzka ul Mickiewicza 11 1 Zakres prac Termin wykonania zamówienia 01 styczeń 2010 r 31 grudzień 2010 r Liczba roboczogodzin ochrony 8760 Liczba konwojów 5442 Ilość osób wykonująca ochronę dla Zamawiającego 2 1 w dni robocze całodobowa ochrona budynku 1 osoba 2 2 w dni wolne od pracy Sądu całodobowa ochrona budynku 1 osoba 3 Zakres obowiązków w zakresie ochrony całodobowa ochrona budynku Sądu położonego przy ul Mickiewicza 11 w Suchej Beskidzkiej kontrola instalacji elektronicznego zabezpieczenia budynku oraz odbezpieczenie instalacji alarmowej i uruchomienie instalacji alarmowej budynku w razie potrzeby przed rozpoczęciem pracy dokonanie obchodu budynku i sprawdzenie stanu pomieszczeń biurowych po zakończeniu pracy Sądu dokonywanie obchodu budynku i sprawdzanie stanu pomieszczeń biurowych wydawanie kluczy pracownikom Sądu obserwacja monitora podglądu kamer oraz obsługa pulpitu sterującego systemem monitoringu w pomieszczeniu portierni współpraca z Policją w godz pracy Sądu kontrola zapobiegawcza osób przed wnoszeniem niebezpiecznych przedmiotów z wykorzystaniem bramowego wykrywacza metalu własność Zamawiającego kontrola polegająca na zabezpieczeniu mienia sądowego przed wynoszeniem na zewnątrz Sądu przez osoby nieupoważnione pomoc w sytuacjach nadzwyczajnych: pożary zagrożenie zdrowia i życia ludzi stosowanie się w tym zakresie do przepisów obowiązujących u Zamawiającego w przypadku awarii pożaru włamania itp natychmiastowe powiadomienie grupy interwencyjnej oraz odpowiedniej służby straży pożarnej policji pogotowia lub innych właściwych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wpisywanie do książki pracy portiera wszelkich nieprawidłowości zauważonych usterek oraz przekazanie ich Zamawiającemu wpuszczanie samochodów na parking wewnętrzny Sądu zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek strzeżenia mienia i osób pracowników obiektu Zamawiającego na terenie obiektu przy ul Mickiewicza 11 w Suchej Beskidzkiej przed kradzieżą z włamaniem powodującym zniszczenie mienia Zamawiającego Przez włamanie rozumie się bezprawne wtargnięcie do strzeżonego obiektu osób nieupoważnionych pozostawiając ślady zaboru mienia materiałów lub urządzeń będących przedmiotem strzeżenia Poza faktem stwierdzenia zaboru mienia musi być stwierdzone, że sprawca działał z zewnątrz a nie był pracownikiem Zamawiającego Stwierdzenie czy sprawca działał z zewnątrz ustala się w porozumieniu z Zamawiającym wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi dozorowaniaCodzienny konwój pieszy lub zapewnienie przewozu z Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej do Poczta Polska Ul Mickiewicza 50 34 200 Sucha Beskidzka Bank Polski SA 34 200 Sucha Beskidzka Mickiewicza codziennie w dni robocze w przypadku banku do 5 razy w miesiącu II Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami oraz własnym sprzętem III Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich jednolitych zaakceptowanych przez Zamawiającego ubrań służbowych identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami między sobą oraz z Zamawiającym krótkofalówki IV Wykonawca wyznaczy Koordynatora zobowiązanego do przeprowadzania kontroli dziennego posterunku między godzinami 7 45 a 16 00 co najmniej 5 razy w miesiącu Fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w księdze obiektu prowadzonej przez pracowników ochrony IV Opis częścizamówienia jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych 1 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Pod uwagę będą brane włącznie oferty obejmujące całość zamówienia 1 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 2 Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 3 Zamawiający nie przewiduje możliwości zielenia zamówień uzupełniających
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchab.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach