Przetargi.pl
Ochrona fizyczna terenów administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na zadania oraz świadczenie usługi monitorowania sygnałów z lokalnego systemu alarmowego w budynku Dyrekcji Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-201 Rybnik, ul. 3 Maja 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 422 12 47 , fax. 032 4224181
  • Data zamieszczenia: 2011-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. 3 Maja 12 12
    44-201 Rybnik, woj. śląskie
    tel. (032) 422 12 47, fax. 032 4224181
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl/zgm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna terenów administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na zadania oraz świadczenie usługi monitorowania sygnałów z lokalnego systemu alarmowego w budynku Dyrekcji Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna terenów administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku oraz świadczenie usługi monitorowania sygnałów z lokalnego systemu alarmowego w budynku Dyrekcji Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania. Zadanie nr 1 i 2 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi fizycznej ochrony terenów administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku oraz mienia znajdującego się w obrębie chronionego terenu. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) należytego zabezpieczenia terenów Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, tj. nieruchomości zabudowanej położonej w Rybniku przy ul. Pod Lasem 50 b oraz nieruchomości zabudowanej położonej w Rybniku- Boguszowicach przy ul. Patriotów 32. Zabezpieczenie polegać ma na: - działaniu mającym na celu zapewnienie ochrony i bezpieczeństwa przedmiotowych nieruchomości, - zapobieganiu przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu oraz przeciwdziałaniu powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz ze zdarzeń losowych, - ograniczeniu dostępu osobom nieuprawnionym na teren chroniony, 2) prowadzenia ewidencji pracowników Zamawiającego przebywających na terenie obiektów po upływie regulaminowego czasu pracy, 3) prowadzenia ewidencji osób przebywających na terenie obiektów po upływie regulaminowego czasu pracy, 4) stałych prewencyjnych obchodów terenu oraz obiektów chronionych, 5) niedopuszczania do wstępu osób nieuprawnionych na tereny Zamawiającego, 6) odbierania telefonicznych zgłoszeń awarii i przekazywania ich do osób dyżurujących wyznaczonych przez Dyrektora ZGM. Zadanie nr 3 Przedmiotem zamówienia - jest świadczenie usługi monitorowania sygnałów z lokalnego systemu alarmowego w budynku Dyrekcji ZGM przy ul. 3 Maja 12 w Rybniku poprzez podłączenie do systemu monitorującego Wykonawcy istniejącej instalacji systemu monitorującego Zamawiającego. Obowiązki Wykonawcy. 1) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi monitorowania sygnałów alarmowych: a) włamania, b) napadu, c) uzbrojenia systemu, d) rozbrojenia systemu, e) sabotażu, f) sygnałów technicznych z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w budynku przy ul. 3 Maja 12 w Rybniku. 2) Monitorowanie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego, o którym mowa w pkt. 1 polegać będzie na przyjmowaniu sygnałów łączem telefonicznym i reagowaniu w ustalony sposób. 3) Ustalonym sposobem reagowania jest: a) przekazanie wyszczególnionych stanów alarmowych do Rejonowej Komendy Policji w Rybniku, b) interwencja Wykonawcy w razie odebrania z obiektu sygnałów alarmowych, c) przekazanie informacji o zagrożeniach wskazanym przez Zamawiającego osobom. 4) Wykonawca podejmie interwencję natychmiast po otrzymaniu sygnału alarmowego. Czas dotarcia grupy interwencyjnej do obiektu nie przekroczy: a) 5 minut w godzinach 21:00 - 7:00, b) 10 minut w godzinach 7:00 - 21:00. Działania interwencyjne mają być prowadzone wyłącznie przez grupy patrolowe Wykonawcy. 5) Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania uzgodnionych sygnałów, o których mowa w pkt. 1 przez cały czas trwania umowy przez całą dobę także w dni świąteczne i wolne od pracy. 6) W przypadku awarii systemu sygnalizacji włamania Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności mające na celu zapewnienie ochrony budynku do czasu usunięcia awarii po uzgodnieniu z Zamawiającym. 7) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania poszczególnych systemów w pełnej sprawności i przeprowadzania czynności konserwacyjnych nie rzadziej niż raz na kwartał (sprawdzenie poprawności działania systemu, wywołanie fałszywych alarmów, kontrola urządzeń monitorujących itd) wraz z odnotowaniem stosownej informacji w Rejestrze Zdarzeń u Zamawiającego. 8) Wykonawca dostarczy na koniec miesiąca (mailem lub pisemnie) raport z poszczególnych stref alarmowych (data, godzina wystąpienia alarmu, godzina aktywacji/dezaktywacji systemów/stref wraz z możliwością identyfikacji użytkownika.) 9) Serwis 24 godziny oraz pomoc konsultanta ds. technicznych. 10) W razie potrzeb zmiana konfiguracji sprzętu i programu. 11) Niezwłoczne usuwanie ewentualnych awarii. 12) Powiadamianie Zleceniodawcy o zaistniałych awariach. 13) Zachowanie pełnej dyskrecji w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia. 14) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania monitorowanego obiektu w sposób umożliwiający jego identyfikację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach