Przetargi.pl
OCHRONĄ FIZYCZNĄ SĄDU REJONOWEGO W MIECHOWIE

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-200 Miechów, pl. Kościuszki 3a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3825020 , fax. 0-41 3825021
  • Data zamieszczenia: 2010-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    pl. Kościuszki 3a 3a
    32-200 Miechów, woj. małopolskie
    tel. 0-41 3825020, fax. 0-41 3825021
    REGON: 00032279000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONĄ FIZYCZNĄ SĄDU REJONOWEGO W MIECHOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej Sądu Rejonowego w Miechowie oraz konwój wartości pieniężnych. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem I. Zakres prac: 1. Całodobowa ochrona fizyczna Sądu Rejonowego w Miechowie, Pl. Kościuszki 3a, 32-200 Miechów oraz konwój wartości pieniężnych. Termin wykonania zamówienia: 01 lipca 2010 r. - 30 czerwiec 2011 r. Liczba roboczogodzin ochrony: 10784 Liczba konwojów: 256 2. Ilość osób wykonująca ochronę dla Zamawiającego: 2.1. w dni robocze: - w godz. 7.45 - 15.45 - 2 osoby - w godz. 15.45 - 7.45 - 1 osoba 2.2. w dni wolne od pracy Sądu: - całodobowa ochrona budynku - 1 osoba 3. Zakres prac i obowiązków w zakresie ochrony: 3.1 całodobowa ochrona budynku Sądu położonego przy Pl. Kościuszki 3a w Miechowie w szczególności: 3.1.1 w godzinach urzędowania Sądu zapewnienie porządku i bezpieczeństwa pracownikom oraz interesantom przebywającym na terenie budynku Sądu, pilnowanie aby zachowanie interesantów znajdujących się w budynku i przed budynkiem Sądu było stosowne do godności urzędu, 3.1.2 kontrola instalacji elektronicznego zabezpieczenia budynku oraz odbezpieczenie instalacji alarmowej i uruchomienie instalacji alarmowej budynku w razie potrzeby 3.1.3 przed rozpoczęciem pracy dokonanie obchodu budynku i sprawdzenie stanu pomieszczeń biurowych. 3.1.4 w godzinach pracy Sądu dokonywanie obchodu budynku co godzinę przez jednego pracownika ochrony. W czasie wykonywania obchodów chronionego budynku w godzinach pracy Sądu musi być zapewniona obecność na portierni (bramce) co najmniej jednego pracownika ochrony. W sytuacji gdy jeden z pracowników ochrony wykonuje czynność opisaną w pkt 3.2 dopuszcza się zaniechanie w tym czasie obchodu budynku. 3.1.5 po zakończeniu pracy Sądu dokonywanie obchodu budynku i sprawdzanie stanu pomieszczeń biurowych. 3.1.6 wydawanie kluczy pracownikom Sądu 3.1.7 obserwacja monitora podglądu kamer oraz obsługa pulpitu sterującego systemem monitoringu w pomieszczeniu portierni 3.1.8 współpraca z Policją w godz. pracy Sądu 3.1.9 kontrola zapobiegawcza osób przed wnoszeniem niebezpiecznych przedmiotów z wykorzystaniem bramowego wykrywacza metalu (własność Zamawiającego) 3.1.10 kontrola polegająca na zabezpieczeniu mienia sądowego przed wynoszeniem na zewnątrz Sądu przez osoby nieupoważnione. 3.1.11 pomoc w sytuacjach nadzwyczajnych: pożary, zagrożenie zdrowia i życia ludzi - stosowanie się w tym zakresie do przepisów obowiązujących u Zamawiającego. 3.1.12 w przypadku awarii, pożaru, włamania itp. natychmiastowe powiadomienie odpowiedniej służby (straży pożarnej, policji, pogotowia lub innych właściwych) oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 3.1.13 wpisywanie do książki pracy portiera, wszelkich nieprawidłowości, zauważonych usterek oraz przekazanie ich Zamawiającemu 3.1.14 wpuszczanie samochodów na parking wewnętrzny Sądu 3.1.15 kontrola uprawnień do parkowania pojazdów na parkingu Sądu (sprawdzanie posiadania stosownego identyfikatora), 3.1.16 zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek strzeżenia mienia i osób (pracowników obiektu) Zamawiającego na terenie obiektu przy Pl. Kościuszki 3a w Miechowie przed kradzieżą z włamaniem powodującym zniszczenie mienia Zamawiającego. Przez włamanie rozumie się bezprawne wtargnięcie do strzeżonego obiektu osób nieupoważnionych, pozostawiając ślady zaboru mienia, materiałów lub urządzeń będących przedmiotem strzeżenia. Poza faktem stwierdzenia zaboru mienia musi być stwierdzone, że sprawca działał z zewnątrz a nie był pracownikiem Zamawiającego. Stwierdzenie czy sprawca działał z zewnątrz ustala się w porozumieniu z Zamawiającym. 3.1.17 wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi dozorowania. 3.2 Codzienny konwój pieszy (lub zapewnienie przewozu) w obie strony w godz. między 14.00 - 15.00 pracownika kasy Sądu do banku BPH SA O/Miechów przy ul. Sienkiewicza 16. Czas w/w konwojów (przewozów) musi być odnotowany w księdze obiektu prowadzonej przez pracowników ochrony. II. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami oraz własnym sprzętem. III. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych, zaakceptowanych przez Zamawiającego ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz z Zamawiającym (krótkofalówki, stacja monitorowania). IV. Wykonawca wyznaczy Koordynatora zobowiązanego do przeprowadzania kontroli dziennego posterunku między godzinami 7.45 a 16.00, co najmniej 5 razy w miesiącu. Fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w księdze obiektu prowadzonej przez pracowników ochrony. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV) - usługi ochroniarskie - CPV: 79710000-4 IV. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Pod uwagę będą brane włącznie oferty obejmujące całość zamówienia. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach