Sąd Okręgowy w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-921 Łódź, Plac Dąbrowskiego 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6778900, 6778938 , fax. 042 6778931
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łodzi
Plac Dąbrowskiego 5 5
90-921 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6778900, 6778938, fax. 042 6778931
REGON: 00032316300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi - 05/PO/OG/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi zlokalizowanych przy pl. Dąbrowskiego 5, ul. Zielonej 10/Wólczańskiej 18 oraz ul. Tokarskiej 7. 2. W budynku Sądu przy Pl. Dąbrowskiego 5 ochrona sprawowana będzie przez: - 1 prac. ochrony - w godzinach 18.00 - 6.00 - codziennie, przez 365 dni w roku - 1 prac. ochrony - w godzinach 6.00 - 18.00 - codziennie, przez 365 dni w roku - 1 prac. ochrony - w godzinach 6.00 - 18.00 - w dniach urzędowania Sądu - 1 prac. ochrony - w godzinach 7.00 - 18.00 - w dniach urzędowania Sądu, to jest: 12 godz. x 365 dni x 2 pracowników = 8.760 godz. 12 godz. x 255 dni x 1 pracownik = 3.060 godz. 11 godz. x 255 dni x 1 pracownik = 2.805 godz. -------------------------------------------- Razem: 14.625 godz. 3. W budynku przy ul. Zielonej 10/Wólczańskiej 18 ochrona wykonywana będzie przez: - 1 prac. ochrony - w godzinach 19.00 - 7.00 - codziennie, przez 365 dni w roku - 1 prac. ochrony - w godzinach 7.00 - 19.00 - codziennie, przez 365 dni w roku - 1 prac. ochrony - w godzinach 7.00 - 19.00 - w dniach urzędowania Sądu - 1 prac. ochrony - w godzinach 7.00 - 18.00 - w dniach urzędowania Sądu, to jest: 12 godz. x 365 dni x 2 pracowników = 8.760 godz. 12 godz. x 255 dni x 1 pracownik = 3.060 godz. 11 godz. x 255 dni x 1 pracownik = 2.805 godz. -------------------------------------------- Razem: 14.625 godz. 4. W budynku przy ul. Tokarskiej 7 ochrona wykonywana będzie przez: - 1 prac. ochrony - w godzinach 6.00 - 18.00 - codziennie, przez 365 dni w roku - 1 prac. ochrony - w godzinach 18.00 - 6.00 - codziennie, przez 365 dni w roku, to jest: 12 godz. x 365 dni x 2 pracowników = 8.760 godz. 5. Wykonawca będzie świadczyć usługi ochrony w obsadzie składającej się z własnych pracowników, posiadających co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, umundurowanych, wyposażonych w środki łączności. 6. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać kontrole pracy pracowników sprawujących ochronę we wszystkich obiektach przynajmniej 2 razy w ciągu doby (w ciągu dnia i w nocy). Kontrole przeprowadzane będą przez osoby posiadające licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia. 7. Wykonawca zapewni możliwość skorzystania w każdym czasie z pomocy 2 grup interwencyjnych, złożonych z osób posiadających co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, zlokalizowanych na terenie Łodzi, pozostających w gotowości do podjęcia natychmiastowej reakcji na wezwanie pracowników ochrony lub upoważnionego pracownika zamawiającego. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia będzie zawierać przekazana zaproszonym wykonawcom SIWZ wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wniesienia wadium przed terminem składania ofert w wysokości 5000 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek ten wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać indywidualnie; pozostałe warunki mogą spełniać łącznie. 2) posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia ważną w okresie realizacji zamówienia, 3) wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali lub są w trakcie realizacji co najmniej 1 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł. lub 2 zamówień, których łączna wartość wynosi nie mniej niż 400.000,00 zł. o podobnym charakterze, co przedmiot niniejszego postępowania, polegających na ochronie osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 4) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 złotych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści tych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza lub równa 10, zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10, zamawiający dokona kwalifikacji biorąc pod uwagę liczbę wykonanych/wykonywanych w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług tożsamych z przedmiotem zamówienia: - za każdą usługę polegającą na ochronie obiektów użyteczności publicznej o wartości większej niż 400.000,00 zł. zamawiający przyzna wykonawcy 20 pkt - za każdą usługę polegającą na ochronie obiektów użyteczności publicznej o wartości większej niż 300.000,00 zł. i mniejszej lub równej 400.000 zł - 10 pkt. - za każdą usługę polegającą na ochronie obiektów użyteczności publicznej o wartości większej niż 200.000,00 zł. i mniejszej lub równej 300.000 zł - 5 pkt. Do składania ofert zaproszeni zostaną wykonawcy, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów. Jeżeli kilku wykonawców uzyska tę samą liczbę punktów co uniemożliwi wyłonienie pierwszej 10, o kolejności zadecyduje wysokość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (od najwyższego do najniższego) w zakresie prowadzonej działalności wskazanej w polisie lub innym dokumencie ubezpieczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (dotyczy podmiotów zbiorowych), 7) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 8) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 zł. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Każda zapisana strona wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wszystkich załączników, a także wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany muszą być podpisane (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis) przez osobę uprawnioną, lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy zgodnie ze sposobem reprezentacji opisanym w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub w odpisie potwierdzonym notarialnie określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Wniosek powinien być przygotowany w sposób zabezpieczający przed jego dekompletacją. Możliwe jest składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt powyżej: I) dla ppkt 3, 4 i 6 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; II) dla ppkt 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt I lit. a i c oraz pkt II, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w pkt I lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt I i II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług ochroniarskich dla potrzeb Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w okresie od 01.10.2016r. do 30.09.2019r.
Dodano: 2016-07-20 - ZP/4/2016 - ochrona fizyczna
Dodano: 2016-06-21 - Zakup usług ochrony mienia wraz ze sprzątaniem i utrzymaniem czystości w obiektach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Skierniewicach przy ul. Batorego 64C
Dodano: 2016-06-09 - Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługa obsługi portierni w budynku Sądu Apelacyjnego i Sądu Okręgowego w Łodzi, ul. Narutowicza 64
Dodano: 2016-06-06 - Świadczenie usług ochrony obiektu Urzędu Statystycznego w Łodzi
Dodano: 2016-06-03 - ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH: Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim, Al. 3 Maja 13/15, 97-300 Piotrków Trybunalski, Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie, ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów, Prokuratury Rejonowej w Opocznie, ul. Biernackiego 20, 26-300 Opoczno, Prokuratury Rejonowej w Radomsku, ul. 1000-Lecia 3, 97-500 Radomsko wraz z okresowym patrolowaniem terenu wokół budynku, Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 9, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.
Dodano: 2016-06-01 - Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Sieradzu oraz Prokuratury Rejonowej w Wieluniu
Dodano: 2016-05-30 - Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach, Łęczycy i Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-05-25 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi tj. Łódź, Plac Wolności 14 i Sierpów gm. Ozorków
Dodano: 2016-05-25 - Usługa ochrony szpitala
Dodano: 2016-05-24