Przetargi.pl
Ochrona fizyczna osób i mienia, usługa monitoringu alarmowego-włamaniowego, konserwacja i usuwanie awarii systemu alarmowego- włamaniowego, ochrona w formie monitorowania lokalnego systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru oraz obsługa i konserwacja monitoringu wizyjnego

Sąd Rejonowy w Braniewie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Sądowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 556 465 252 , fax. 556 465 250
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Braniewie
    ul. Sądowa 1
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 556 465 252, fax. 556 465 250
    REGON: 32347600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.braniewo.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna osób i mienia, usługa monitoringu alarmowego-włamaniowego, konserwacja i usuwanie awarii systemu alarmowego- włamaniowego, ochrona w formie monitorowania lokalnego systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru oraz obsługa i konserwacja monitoringu wizyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej osób, mienia w budynku Sądu Rejonowego w Braniewie przy ul. Sądowej 1 wraz z prowadzeniem monitoringu wizyjnego, - konserwacja i usuwanie awarii systemu alarmowego- włamaniowego, - ochrona w formie monitorowania lokalnego systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru. - konserwacja monitoringu wizyjnego, - usługa monitoringu alarmowo- włamaniowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia składane wraz z ofertą: 1.1 Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia: a) o braku podstaw do wykluczenia (wskazanych w punkcie VII SIWZ) – załącznik nr 2 do SIWZ, b) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wskazanych w punkcie VI SIWZ) – załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa powyżej. 3. W razie, gdy Wykonawca zamierza polegać na zasobach innych podmiotów, do oferty załącza także pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z którego będzie wynikał: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia (załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Powyższe oświadczenia oraz zobowiązania należy złożyć w formie pisemnej, w oryginale. 2. Oświadczenia składane samodzielnie przez Wykonawców, po zamieszczeniu informacji z otwarcia ofert: 2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności, lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz z oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ. 2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. Powyższe oświadczenia należy złożyć w formie pisemnej, w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach