Miejska Komunikacja Samochodowa sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 39300 Mielec, ul. Moniuszki
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 175 837 733 , fax. 175 864 251
- Data zamieszczenia: 2017-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska Komunikacja Samochodowa sp. z o.o.
ul. Moniuszki 12
39300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 175 837 733, fax. 175 864 251
REGON: 69043508300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mks-mielec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona fizyczna osób i mienia oraz utrzymanie czystości dworca autobusowego i jego otoczenia zlokalizowanego przy ul. Jagiellończyka 7 w Mielcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia oraz utrzymanie czystości dworca autobusowego i jego otoczenia zlokalizowanego przy ul. Jagiellończyka w Mielcu tj.: 1) Ochrona fizyczna osób i mienia na dworcu autobusowym - codziennie przez 7 dni w tygodniu 24 godz. na dobę 2) Sprzątanie budynku dworca o łącznej powierzchni 277,86 m2 - czas wykonania: codziennie 7 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do niedzieli w godz. od 6:00 do 22:00 3) Sprzątanie placu dworca o łącznej powierzchni 22 200 m2 - czas wykonania: codziennie 7 dni w tygodniu na przemian z czynnościami, o których mowa w pkt. 2) tj.: a) od poniedziałku do niedzieli w godz. od 6:00 do 22:00, b) w okresie zimowym od poniedziałku do niedzieli – dodatkowo poza godz. o których mowa w ppkt. a) usuwanie zalegającego śniegu przed godziną otwarcia dworca tj. przed 6:00. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ, teren sprzątania określono w załączniku nr 1A i 1B do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości – 4 000,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Bank Pekao SA I O/Mielec 11124026561111001057233184 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2016r. poz.359 i 2260 oraz 2017r., poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 11.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 11.6 Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo – kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję, zezwolenie lub licencje na wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Obowiązki wykonawcy polegającego na zasobach innych podmiotów. 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków,udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Propozycję treści dokumentu „Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia” stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 2) Obowiązki Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy 1) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnie potwierdzającym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu 2) Zamawiający żąda od wykonawców przedstawienia dokumentów, o których mowa w pkt. III. 4 ppkt.1a) dotyczący podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 3) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca przedstawi dokumenty, o których mowa w pkt.2) powyżej dotyczące tego podwykonawcy. 4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona osób i mienia na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie w lokalizacjach: A. Rzeszów, ul. Legionów 20; B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a; C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c
Dodano: 2024-05-16 - Fizyczna i techniczna ochrona mienia oraz dozorowanie terenów Muzeum Budownictwa Ludowego, tj. Parku Etnograficznego przy ul. Rybickiego 3 oraz budynków przy ul. Traugutta 3 w Sanoku
Dodano: 2024-03-27 - Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz Prokuratury Rejonowej w Stalowej Woli
Dodano: 2024-01-31 - Świadczenie usług ochrony fizycznej, monitorowania alarmów oraz serwisowania zabezpieczenia technicznego w: Sądzie Okręgowym w Przemyślu, Sądzie Rejonowym w Przeworsku, Sądzie Rejonowym w Lubaczowie
Dodano: 2024-01-31 - Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem w Sądzie Rejonowym w Przemyślu
Dodano: 2024-01-25 - Usługa ochrony obiektów WITD w Rzeszowie, w 2024r., składających się z garażu wielostanowiskowego, wiaty garażowej, dwóch budynków biurowych oraz posesji.
Dodano: 2023-12-13 - Świadczenie usług ochrony mienia Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Paszczynie
Dodano: 2023-11-28 - Usługa ochrony osób i mienia dla Sądu Rejonowego w Rzeszowie
Dodano: 2023-11-27 - Usługa ochrony osób, mienia i posesji obiektu Sądu Rejonowego w Sanoku
Dodano: 2023-11-22 - Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektu Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
Dodano: 2023-11-20