Przetargi.pl
Ochrona fizyczna osób i mienia oraz monitoring obiektu Miejskiego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Aleksandrowie Łódzkim

Miejski Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Aleksandrowie Łódzkim ogłasza przetarg

  • Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, ul. Waryńskiego 22/26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 712 18 60 , fax. 42 712 10 11
  • Data zamieszczenia: 2014-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Aleksandrowie Łódzkim
    ul. Waryńskiego 22/26 22/26
    95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 42 712 18 60, fax. 42 712 10 11
    REGON: 47318200300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzs.szkoly.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna osób i mienia oraz monitoring obiektu Miejskiego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Aleksandrowie Łódzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ochrony osób i mienia obiektu Miejskiego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Aleksandrowie Łódzkim, pełniona całodobowo przez dwóch pracowników ochrony, z których minimum jeden posiada licencję pracownika I stopnia ochrony fizycznej, polegająca na: 1.1 Dokonywaniu rutynowych obchodów chronionego obiektu przez pracowników Wykonawcy w czasie trwania zajęć lekcyjnych i w sytuacjach szczególnego zagrożenia. 1.2 Dokonywaniu rutynowych obchodów boiska wielofunkcyjnego, kompleksu boisk ORLIK oraz placu zabaw w czasie przerw, a w szczególności po zakończeniu zajęć lekcyjnych. 1.3 Ochronie i zabezpieczeniu obiektu przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny oraz łamiących ustalone normy zachowania. 1.4 Podejmowaniu interwencji w przypadku zdarzeń naruszających porządek i bezpieczeństwo w chronionych pomieszczeniach. 1.5 Zabezpieczeniu wejść głównych do szkoły - dokonywanie kontroli wejść i wyjść osób trzecich i rejestrowaniu ich w książce kontroli. 1.6 Kontroli właściwego zamknięcia (zabezpieczenia) chronionych pomieszczeń szkoły oraz boiska po zakończeniu zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych oraz po zakończeniu pracy przez pracowników Zamawiającego. 1.7 Otwieraniu i zamykaniu pomieszczeń szatni. 1.8 Współdziałaniu z jednostkami ochrony przeciwpożarowej w przypadkach zagrożenia pożarem na terenie obiektu. 1.9 Otwieraniu i zamykaniu parkingu. 1.10 W sezonie zimowym w soboty, niedziele i święta odśnieżaniu terenu przed szkołą. 1.11 Monitorowaniu terenu szkoły i boiska wielofunkcyjnego. 1.12 Ochronie przed kradzieżą z włamaniem do urządzeń stanowiących wyposażenie chronionego obiektu. 1.13 Ochronie mienia przed zniszczeniem i atakami wandalizmu. 1.14 Sprawowaniu nadzoru nad prawidłową pracą systemów monitorowania pojedynczych instalacji alarmowych w obiekcie, dbaniu o należyty stan techniczny środków łączności i innych urządzeń będących w użytkowaniu pracowników ochrony, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w ich działaniu powiadamianiu dyrektora lub kierownika gospodarczego. 1.15 Rejestrowaniu uzgodnionych sygnałów przyjętych z lokalnego systemu alarmowego i zabezpieczaniu ich oraz przechowywaniu rejestru przez okres 1-go miesiąca. 1.16 Utrzymywaniu w gotowości, sprawności i stałej dyspozycji grupy interwencyjnej, podlegającej poleceniom dyżurnego operatora Wykonawcy. 1.17 Wykonaniu na miejscu czynności mających na celu niedopuszczenie do powstania szkody lub ich zminimalizowaniu. 2.Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony wykonywali swoje obowiązki w ustalonych i sfinansowanych przez wykonawcę ubraniach służbowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzs.bipgminy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach