Wojewódzki Sztab Wojskowy w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, ul. Rydla 19
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6137400, 6134364 , fax. 012 6134008
- Data zamieszczenia: 2009-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Sztab Wojskowy w Krakowie
ul. Rydla 19 19
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6137400, 6134364, fax. 012 6134008
REGON: 35005870600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszwkrakow.sow.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Terenowy Organ Administracji Wojskowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona fizyczna osób i mienia oraz dozór obiektów WSzW w Krakowie w całodobowym systemie zmianowym. CPV 79710000-4, 79711000-1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia oraz dozór obiektów realizowany w obiektach wojskowych WSzW w Krakowie przy ul. Rydla 19 w całodobowym systemie zmianowym a polegająca na bezpośredniej ochronie fizycznej, stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych, zapewnienie dodatkowej ochrony związanej z wprowadzeniem stanów gotowości do podjęcia działań oraz konwojowaniu mienia WSzW w Krakowie. Ochrona obiektu przy ul. Rydla 19 realizowana będzie w systemie:biuro przepustek ( kierownik zmiany ) - posterunek stały - całodobowy przez wszystkie dni tygodnia 1 osoba - kontrola ruchu osobowego oraz prowadzenie gospodarki kluczami, posterunek obchodowy - dwunastogodzinny (od godz. 18.00 do godz. 6.00) przez wszystkie dni tygodnia 1 osoba - patrolowanie po wyznaczonej trasie, obserwacja strefy wokół obiektu,asystowanie przy przewozie wartości pieniężnych przez kierownika zmiany, po uzgodnieniu z głównym księgowym. Wyznaczona ilość osób ma zapewnić całodobową ochronę obiektu przez portiera oraz ochronę przez posterunek ruchomy dwunastogodzinny od godz. 18.00 do godz. 6.00 plus rezerwa niezbędna dla zapewnienia zmianowości na posterunkach oraz pełnej obsady kadrowej w przypadku absencji chorobowej lub urlopu. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia ochrony przez posterunek ruchomy z systemu dwunastogodzinnego do maksymalnie dwudziestoczterogodzinnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych),
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: 1)oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, 2)zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 1,2,3,4,5, ust. 2 pkt. 2, 3,5,6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605), 3)oświadczą, że wykonają przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców, 4)wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed wszczęciem postępowania zrealizował co najmniej jedno zamówienie opisane w pkt. 1 Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ. Dokumentem potwierdzającym, że wymienione usługi zostały wykonane należycie są referencje zawierające: nazwę firmy, wartość przedmiotu zamówienia, czas realizacji zamówienia, 5)posiadają do dyspozycji zatrudniony na podstawie umowy o pracę personel mający kwalifikacje dla wykonania zamówienia, oraz przedstawią skład osobowy ochrony z podaniem numeru licencji pracownika, 6)przedstawią posiadaną aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114, poz. 740) oraz licencje pracowników (kserokopie)- dołączyć do oferty, 7)przedstawią aktualny certyfikat ISO lub AQAP lub inny dokument, wystawiony przez niezależny podmiot, zajmujący się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi potwierdzający spełnienie wymagań jakościowych w zakresie ochrony osób i mienia, 8)złożą pisemną zgodę na realizację usług ochronnych obiektów WSzW w Krakowie przy ul. Rydla 19 po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny, 9)wykażą, że posiadają zatrudnionego pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz kancelarię tajną. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: 1)oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, 2)zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 1,2,3,4,5, ust. 2 pkt. 2, 3,5,6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605), 3)oświadczą, że wykonają przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców, 4)wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed wszczęciem postępowania zrealizował co najmniej jedno zamówienie opisane w pkt. 1 Opisu przedmiotu zamówienia SIWZ. Dokumentem potwierdzającym, że wymienione usługi zostały wykonane należycie są referencje zawierające: nazwę firmy, wartość przedmiotu zamówienia, czas realizacji zamówienia, 5)posiadają do dyspozycji zatrudniony na podstawie umowy o pracę personel mający kwalifikacje dla wykonania zamówienia, oraz przedstawią skład osobowy ochrony z podaniem numeru licencji pracownika, 6)przedstawią posiadaną aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114, poz. 740) oraz licencje pracowników (kserokopie)- dołączyć do oferty, 7)przedstawią aktualny certyfikat ISO lub AQAP lub inny dokument, wystawiony przez niezależny podmiot, zajmujący się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi potwierdzający spełnienie wymagań jakościowych w zakresie ochrony osób i mienia, 8)złożą pisemną zgodę na realizację usług ochronnych obiektów WSzW w Krakowie przy ul. Rydla 19 po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny, 9)wykażą, że posiadają zatrudnionego pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz kancelarię tajną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszwkrakow.sow.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona wraz z monitoringiem obiektów, osób i mienia Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
Dodano: 2016-07-26 - Ochrona mienia w Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Targu
Dodano: 2016-07-06 - ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA BEZPOŚREDNIEJ OCHRONIE FIZYCZNEJ MIENIA ZAMAWIAJĄCEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA TERENIE BUDYNKÓW ADMINISTRACYJNYCH PRZY UL. UJASTEK 1 W KRAKOWIE
Dodano: 2016-07-01 - Całodobowy dozór szpitala
Dodano: 2016-06-30 - Świadczenie usług całodobowego dozoru i ochrony osób i mienia oraz obiektu i pomieszczeń przynależnych do Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie.
Dodano: 2016-06-24 - Całodobowa ochrona osób i mienia we wszystkich pomieszczeniach budynku stanowiącego siedzibę Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie przy Rynku Głównym 25
Dodano: 2016-06-23 - ochrona mienia - eksperymentalny wał przeciwpowodziowy wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Czernichowa - KC-zp.272-257/16.
Dodano: 2016-06-17 - Usługi ochrony osób, mienia i obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej tj. Szpitala Rejonowego w Suchej Beskidzkiej, Szpitala w Makowie Podhalańskim oraz Ambulatorium w Jordanowie
Dodano: 2016-06-17 - Kompleksowa całodobowa obsługa portierni w Budynku Głównym Teatru pl. Św. Ducha 1 i w budynku Małopolskiego Ogrodu Sztuki ul. Rajska 12, monitorowanie lokalnych systemów alarmowych z interwencją wyspecjalizowanej załogi dla obiektów Teatru przy pl. Św. Ducha 1,2,4, ul. Radziwiłłowskiej 3 oraz ul. Rajska 12 wraz z konserwacją systemów alarmowych dla obiektów Teatru przy pl. Św. Ducha 1,2,4 oraz dozór i ochrona mienia (CPV 79710000-4, 79992000-4)
Dodano: 2016-06-15 - Ochrona osób i mienia realizowana w formie ochrony fizycznej obiektów (wraz z przynależnymi pomieszczeniami) znajdujących się na terenie Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie przy ul. Jana Pawła II 39 w okresie od 23 czerwca 2016 r do 27 czerwca 2016 r.
Dodano: 2016-06-09