Przetargi.pl
ochrona fizyczna osób i mienia

Urząd Skarbowy w Kutnie ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Troczewskiego 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-24 355 61 04 , fax. 0-24 355 65 65
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Kutnie
    ul. Troczewskiego 12 12
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 0-24 355 61 04, fax. 0-24 355 65 65
    REGON: 61000376200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbaskarbowa.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ochrona fizyczna osób i mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na całodobowej stałej bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Kutnie przy ul. Troczewskiego 12 składającym się z: 1)budynku administracyjno-biurowego o 5-ciu kondygnacjach naziemnych i jednej kondygnacji podziemnej (piwnicy) o pow. całkowitej 3.744,5m?, 2)dwóch garaży o łącznej powierzchni 50,9m?, 3)nieogrodzonego terenu wokół budynku o pow. 2.340m?. 3. Obiekty muszą być chronione w sposób ciągły przez cały okres trwania umowy, w tym również we wszystkie soboty oraz dni wolne od pracy w systemie dwuzmianowym w ciągu każdej doby, przez osoby posiadające licencję pracownika ochrony co najmniej pierwszego stopnia. 4. Sposób realizacji usługi ochrony: 1) Jeden posterunek jednoosobowy, dwuzmianowy: - całodobowo we wszystkie dni, 2) Jeden posterunek jednoosobowy, jednozmianowy pełniący m.in. funkcję portiersko-informacyjną wyłącznie: a) w dni pracy urzędu przypadające w poniedziałki, środy, czwartki, piątki w godz. 7.00 - 15.00, z zastrzeżeniem, że w wydłużonym czasie pracy Urzędu związanym z akcją składania zeznań o wysokości osiągniętego dochodu za rok poprzedni w godz. 7.00-18.00. b) we wtorki w godz. 7.00 - 18.00; c) w soboty podczas przyjmowania klientów w związku z akcją składania zeznań o wysokości osiągniętego dochodu za rok poprzedni i organizacją Dnia Otwartego w godz. 8.00-13.00. 5. Wykonawca zagwarantuje wsparcie grupy interwencyjnej reagującej max. w ciągu 15 minut na powiadomienie wykonane pilotem napadowym lub innym urządzeniem wykonanym z terenu obiektu Urzędu podczas pełnienia ochrony przez jednego licencjonowanego pracownika ochrony. Podczas pełnienia ochrony przez dwóch licencjonowanych pracowników ochrony, wsparcie grupy interwencyjnej nie jest wymagane. 6. W soboty, za wyjątkiem sobót, o których mowa w pkt. 4 ust. 2 lit. c niniejszego rozdziału, i w dni wolne od pracy w myśl przepisów ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 1951 roku nr 4, poz. 28 z późn. zm.), Wykonawca realizuje usługę wyłącznie poprzez jeden całodobowy dwuzmianowy posterunek jednoosobowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy; 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 3) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) lub aktualnie realizują co najmniej 3 usługi o wartości brutto minimum 300.000zł (trzysta tysięcy złotych) każda, których przedmiotem każdej była/jest bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynku użyteczności publicznej; Na potrzeby niniejszego postępowania uznaje się za budynek użyteczności publicznej - budynek (biurowy lub socjalny) przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji. 4) zagwarantują Zamawiającemu podczas realizacji usługi wsparcie grupy interwencyjnej reagującej max. w ciągu 15 minut na powiadomienie wykonane pilotem napadowym lub innym urządzeniem wykonanym z terenu obiektu Urzędu; 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 500.000zł (pięćset tysięcy złotych), 2. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie oświadczenia oraz dokumenty, których wykaz zawiera rozdział 9 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć do oferty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2) aktualną koncesję uprawniającą do świadczenia usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 8) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) lub aktualnie realizowanych co najmniej 3 usług o wartości brutto minimum 300.000zł (trzysta tysięcy złotych) każda, których przedmiotem każdej była/jest bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynku użyteczności publicznej wraz z dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi, że usługi te zostały/są należycie wykonane/wykonywane. 9) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanych uprawnień (licencji pracownika ochrony co najmniej I stopnia). W przypadku wskazania w przedmiotowym wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tych osób przy wykonywaniu zamówienia; 10) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 500.000zł. W przypadku wygaśnięcia polisy OC w trakcie terminu wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia do oferty oświadczenia o przedłużaniu polisy do 31.12.2012r. w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 500.000zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbaskarbowa.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach