Przetargi.pl
Ochrona fizyczna obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi wraz z monitoringiem w okresie od dnia 1 kwietnia 2015 r. do dnia 31 marca 2016 r.

Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-928 Łódź, Aleja Kościuszki 107/109
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6640747 , fax. 042 6640749
  • Data zamieszczenia: 2015-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
    Aleja Kościuszki 107/109
    90-928 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6640747, fax. 042 6640749
    REGON: 00032341800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi wraz z monitoringiem w okresie od dnia 1 kwietnia 2015 r. do dnia 31 marca 2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Przedmiotem zamówienia jest: Ochrona fizyczna obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi wraz z monitoringiem w okresie od dnia 1 kwietnia 2015 r. do dnia 31 marca 2016 r. Kod CPV 79710000-4. 2.Ochrona fizyczna osób i mienia budynków Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi usytuowanych przy: - al. Kościuszki 107/109 - ochrona osób i mienia, kontrola osób wchodzących do budynku, obsługa systemów sygnalizacji alarmów, obsługa telewizji przemysłowej, obsługa kolumnowych wykrywaczy metali, obsługa urządzenia do prześwietlania bagażu, przyjmowanie i wydawanie kluczy, obsługa szatni. Posterunek przy wejściu głównym: - 1 kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej - całodobowo przez 366 dni tj. 24 godz. x 366 dni = 8784 godz. - 1 pracownik ochrony fizycznej 8 godzinny przez 254 dni tj. 8 godz. x 254 dni = 2032 godz. - 1 pracownik ochrony fizycznej 10 godzinny przez 254 dni tj. 10 godz. x 254 dni = 2540 godz. Posterunek w Biurze Obsługi Interesanta: - 1 pracownik ochrony fizycznej 10 godzinny (w każdy poniedziałek) przez 50 dni - tj. 10 godz. x 50 dni = 500 godz. 9 godzinny (wtorek - piątek) przez 204 dni - tj. 9 godz. x 204 dni = 1836 godz. - ul. Wólczańska 138 - ochrona osób i mienia, kontrola osób wchodzących do budynku, obsługa systemów sygnalizacji alarmów, obsługa kolumnowych wykrywaczy metali, przyjmowanie i wydawanie kluczy, obsługa szatni. Posterunek przy wejściu głównym: - 1 pracownik ochrony fizycznej całodobowo przez 366 dni tj. 24 godz. x 366 dni = 8784 godz. - 1 pracownik ochrony fizycznej 9 godzinny przez 254 dni tj. 9 godz. x 254 dni = 2286 godz. Obsługa szatni: - 1 pracownik ochrony fizycznej 8 godzinny przez 125 dni (kwiecień, październik, listopad, grudzień 2015 roku, styczeń, luty, marzec - 2016 roku) tj. 8 godz. x 125 dni = 1000 godz. - ul. Pomorska 21 - (lewa i prawa oficyna) - ochrona osób i mienia, obsługa systemów sygnalizacji alarmów, obsługa telewizji przemysłowej, przyjmowanie i wydawanie kluczy, obsługa szatni. - 1 pracownik ochrony fizycznej całodobowo przez 366 dni tj. 24 godz. x 366 dni = 8784 godz. - ul. Pomorska 37 - ochrona osób i mienia, obsługa systemów sygnalizacji alarmów, obsługa telewizji przemysłowej, przyjmowanie i wydawanie kluczy, obsługa szatni. - 1 pracownik ochrony fizycznej całodobowo przez 366 dni tj. 24 godz. x 366 dni = 8784 godz. - ul. Kopcińskiego 56 - budynek A - ochrona osób i mienia, kontrola osób wchodzących do budynku, obsługa systemów sygnalizacji alarmów, obsługa telewizji przemysłowej, przyjmowanie i wydawanie kluczy, obsługa szatni. - 1 pracownik ochrony fizycznej całodobowo przez 366 dni tj. 24 godz. x 366 dni = 8784 godz. - ul. Kopcińskiego 56 - budynek B - ochrona osób i mienia, kontrola osób wchodzących do budynku, obsługa systemów sygnalizacji alarmów, obsługa kolumnowych wykrywaczy metali, obsługa telewizji przemysłowej, przyjmowanie i wydawanie kluczy, obsługa szatni lub obsługa parkingu. - 1 pracownik ochrony fizycznej całodobowo przez 366 dni tj. 24 godz. x 366 dni = 8784 godz. - 1 pracownik ochrony fizycznej 8 godzinny przez 254 dni tj. 8 godz. x 254 dni = 2032 godz. 3.Pracownicy ochrony fizycznej pełnią służbę wraz z grupą interwencyjną wspierającą pracowników ochrony, która w przypadku alarmu dojedzie do obiektu w czasie: - w godzinach 19.00 - 6.00 w czasie max. do 10 minut. - w godzinach 6.00-19.00 czas może ulec przedłużeniu do 15 minut. 4.Łączna ilość godzin ochrony fizycznej na w/w obiektach wynosi: - dla kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej - 8 784 godz. - dla pracowników ochrony fizycznej - 56 146 godz. ---------------------------------------------------------------------------------- Razem - 64 930 godz. 5.Osoby skierowane do wykonywania przedmiotu zamówienia powinny być: umundurowane, wyposażone w środki łączności oraz identyfikator. 6.Wykonawca zobowiązany jest realizować umowę przez osoby posiadające aktualne badania psychofizyczne stwierdzające zdolność do wykonywania zadań pracownika ochrony oraz osoby, które są jednocześnie sprawne fizycznie (wykluczeni są pracownicy z dysfunkcją narządów mowy, ruchu, słuchu lub zaburzeniami psychicznymi), niekarane i komunikatywne. 7.Monitoring sygnałów lokalnego systemu alarmowego drogą GSM lub radiową budynków przy: 1/. al. Kościuszki 107/109 2/. ul. Wólczańska 138 3/. ul. Pomorska 21 (lewa oficyna) 4/. ul. Pomorska 21 (prawa oficyna) 5/. ul. Pomorska 37 6/. ul. Kopcińskiego 56 (budynek A) 7/. ul. Kopcińskiego 56 (budynek B) 7.1.Zamawiający dopuszcza korzystanie z drogi komutowanej tylko dla sygnału alarmowego. 7.2. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania centrum monitoringu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 14 677,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Nr 47 1130 1017 0021 1001 3490 0004 - Bank Gospodarstwa Krajowego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z przepisami zawartymi w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający oświadcza, że zatrzymanie wadium wraz z odsetkami nastąpi, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający oświadcza, że zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach