Przetargi.pl
Ochrona fizyczna, monitorowanie i ochrona w systemie dyskretnego ostrzegania z zapewnieniem reakcji grupy interwencyjnej w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Przemyślu przy ul. Waygarta 8 i Prokuratury Rejonowej w Przeworsku przy ul. Studziańskiej 1a

Prokuratura Okręgowa ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Waygarta 8
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 678-97-77 , fax. 0-16 678-85-21
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa
    ul. Waygarta 8 8
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 678-97-77, fax. 0-16 678-85-21
    REGON: 65015265000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna, monitorowanie i ochrona w systemie dyskretnego ostrzegania z zapewnieniem reakcji grupy interwencyjnej w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Przemyślu przy ul. Waygarta 8 i Prokuratury Rejonowej w Przeworsku przy ul. Studziańskiej 1a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pod nazwą :Ochrona fizyczna, monitorowanie i ochrona w systemie dyskretnego ostrzegania z zapewnieniem reakcji grupy interwencyjnej w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Przemyślu przy ul. Waygarta 8 i Prokuratury Rejonowej w Przeworsku przy ul. Studziańskiej 1a. Wspólny Słownik Zamówień CPV: - 79710000-4 usługi ochroniarskie; - 79711000-1 usługi nadzoru przy użyciu alarmu. 1) Ochrona fizyczna obiektów: - Prokuratura Okręgowa w Przemyślu przy ul.Waygarta 8 - budynek przylegający z jednej strony do kamienicy , posesja w całości jest ogrodzona. - Prokuratura Rejonowa w Przeworsku przy ul. Studziańskiej 1a - budynek wolnostojący , posesja w całości jest ogrodzona . Warunki realizacji : a) ochrona pełniona jest w obsadzie jednoosobowej przez dwóch pracowników nielicencjo- -nowanych ( po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego) , którzy posiadają wymagane prawem kwalifikacje , b) ochrona pełniona będzie od godziny 7.00 do 17.00 (t. j. 10 godz. ) w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz od godziny 7.00 do 16.00 ( tj. 9 godzin) w Prokuraturze Rejonowej w Przeworsku w dniach urzędowania prokuratur , c) ochrona fizyczna w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu i Prokuraturze Rejonowej w Przeworsku realizowana przez jednego pracownika ochrony w czasie czynności prokuratora - po godzinach urzędowania lub w dniach wolnych od pracy , d) pracownicy ochrony muszą być niekarani ; e) zatrudnieni pracownicy mają obowiązek posiadania poświadczenia bezpieczeństwa upoważ- - niającego do dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą / Poufne ./ W przypadku braku takiego poświadczenia Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w/w poświadczenie w terminie do 3 miesięcy od chwili podpisania umowy . Brak poświadczeń jest podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w terminie uregulowanym w umowie; f) punktualne rozpoczynanie służby; g) jednolite i estetyczne umundurowanie ; h) minimalizacja zmian kadrowych pracowników ochrony; i ) przestrzeganie zarządzeń kierownictwa prokuratur, regulaminów wewnętrznych, instrukcji ppoż oraz instrukcji obsługi urządzeń zabezpieczających i alarmowych; j) przestrzeganie zakresu czynności przez pracowników na stanowisku ochrony ustalonego przez Zamawiającego ; k) zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu. 2) Monitorowanie całodobowo sygnałów lokalnego systemu alarmowego znajdującego się w obiekcie: - Prokuratury Okręgowej w Przemyśl przy ul. Waygarta 8 - Prokuratury Rejonowej w Przeworsku przy ul. Studziańskiej 1a polegające na : a) stałym dozorze sygnałów alarmu o włamaniu, napadzie ; kontroli sygnałów o włączeniu / wyłączeniu systemu alarmowego; b) podjęciu w związku z otrzymanym sygnałem alarmu, czynności ochronnych przez grupę interwen - - cyjną , która podejmie czynne działania ochronne w czasie określonym przez Wykonawców wzór załącznik nr 12 do SIWZ ; c) niezwłocznym powiadomieniu wymienionych w umowie pracowników Prokuratury Okręgowej w Przemyślu i Rejonowej w Przeworsku - wzór załącznik Nr 11 do SIWZ ; d)dostarczaniu historii zdarzeń w formie papierowej lub elektronicznej - raz w miesiącu; e) konserwacji systemu SWIN raz na kwartał ( w okresie trwania umowy). 3 )Asyście przy otwieraniu i zamykaniu drzwi : a) w czasie czynności prokuratora - po godzinach urzędowania lub w dniach wolnych od pracy. 2. Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budynku Prokuratury Okręgowej w Przemyślu i Prokuratury Rejonowej w Przeworsku w celu uzyskania, na swoją odpowiedzialność i na swoje ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Dzień i godzinę przeprowadzenia wizji lokalnej w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu należy uzgodnić telefonicznie z Kierownikiem Admin. Budżet. Krystyną Franciszczak nr tel.016 676-37-06 i z Prokuratorem Rejonowym w Przeworsku - nr tel. 016 648 - 77 - 14. 3. Wszystkie informacje przedstawione w SIWZ są przeznaczone wyłącznie do przygotowania oferty i nie mogą być wykorzystywane w innym celu oraz udostępniane osobom nie uczestniczącym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a. posiadają uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców . 3. Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu będą dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną / uprawnione do reprezen- - towania Wykonawcy . 2. Wykaz potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje Wykonawca wzór zał. nr 2a , lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( jeżeli z takich podmiotów Wykonawca będzie korzystać ) wzór zał. nr 2a. 3. Wykonawca winien złożyć oświadczenie , którego wzór stanowi załącznik nr 3 z treści którego wynika, że Wykonawca potwierdza wykonanie całego zakresu robót, zapoznał się z ogólnymi warunkami umowy oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy na proponowanych warunkach. 4. Aktualny dokument potwierdzający , że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu złożenia ofert / załącznik nr 4./ 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby , której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert / załącznik nr 5 /. 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /załącznik nr 6/. 7. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (art. 24 ust.1.pkt.3 u Pzp) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. / załącznik nr 7 /. 8. Zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - z wyjątkiem przypadku kiedy Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu / art. 24 ust.1.pkt.3 u Pzp / wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . /załącznik nr 8/. 9. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością i w terminie umownym (co zostało potwierdzone przez Zamawiających na rzecz których były wykonane - minimum 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - wzór / załącznik nr 9/. 10. Informacja banku, w którym prowadzony jest rachunek Wykonawcy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , jeżeli zdolność kredytowa lub wysokość posiadanych środków pieniężnych Wykonawcy nie będzie niższa niż 50.000,00 zł. / załącznik nr 10/. 11. Czas dojazdu do obiektów grupy interwencyjnej wzór załącznik nr 12. 12.Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia dokumentów w formie oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 4,6,7 i 8 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio , że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 14. Dokumenty o których mowa w pkt 13 lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. Dokument , o którym mowa w pkt 13 lit.c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. 15.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 13, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas dojazdu grupy interwencyjnej do obiektów ranga
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.przemysl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach