Przetargi.pl
Ochrona fizyczna, monitoring i konserwacja systemów alarmowych obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu

Zakład Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, ul. Parowa Okólna 3b
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 7852882 , fax. 0-22 7853195
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu
    ul. Parowa Okólna 3b 3b
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 7852882, fax. 0-22 7853195
    REGON: 01562825000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Urzędu Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna, monitoring i konserwacja systemów alarmowych obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące: a) Ochrona fizyczna i dozór obiektu Składowiska Odpadów Komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne, która odbywać się będzie: w dni powszednie: od godz. 15.30 do 7.30 w soboty: całodobowo w niedziele i święta: całodobowo b) Ochrona mienia poprzez zainstalowane w obiektach systemy alarmowe i reagowanie grupami interwencyjnymi na naruszenia stref chronionych elektronicznie codziennie-całodobowo w następujących obiektach: 1. Zakroczym ul. Parowa Okólna 3b Zakład Gospodarki Komunalnej 2. Henrysin Stacja Uzdatniania Wody wraz ze strefami ochrony studni głębinowych 3. Prochownia Stacja Uzdatniania Wody wraz ze strefami ochrony studni głębinowych 4. Wojszczyce Stacja Uzdatniania Wody wraz ze strefami ochrony studni głębinowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w realizacji przedmiotu zamówienia (wykonanie tego rodzaju usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki z art. 22 ust. 1 tej ustawy. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych powyżej. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, co należy wykazać załączając kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jako załącznik nr 2. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w realizacji przedmiotu zamówienia (wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, co należy wykazać w załączniku nr 6 do oferty zgodnie z załączonym wzorem, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, jako załącznik nr 7. Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik nr 8) lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 9). Należy przedstawić następujące dokumenty: 1. koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia i osób wydaną przez MSWiA jako załącznik. 2. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej co należy udokumentować załączając kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki z art. 22 ust. 1 tej ustawy, co należy wykazać załączając oświadczenie Wykonawcy, jako załącznik nr 10, zgodnie z załączonym wzorem. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, co należy udokumentować załączając aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, jako załącznik nr 11 oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, jako załącznik nr 12. Wykonawca musi załączyć do oferty aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jako załącznik nr 13. Wykonawca musi załączyć do oferty aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jako załącznik nr 14.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk.neostrada.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach