Przetargi.pl
Ochrona fizyczna, monitoring, grupa interwencyjna, świadczenie usług serwisowych technicznych systemów zabezpieczeń oraz obsługa centrali telefonicznej

Urząd Skarbowy w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Juliusza Kossaka 106
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 3526220 , fax. 067 3512696
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Pile
    ul. Juliusza Kossaka 106 106
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 3526220, fax. 067 3512696
    REGON: 57000639500037
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna, monitoring, grupa interwencyjna, świadczenie usług serwisowych technicznych systemów zabezpieczeń oraz obsługa centrali telefonicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowe, całodobowe świadczenie usług fizycznej ochrony całego obiektu wraz z terenem przyległym, pomieszczeniami garażowymi, magazynem egzekucyjnym oraz serwisowanie i konserwacja systemów alarmowych : sygnalizacji włamania i napadu (GALAXY 512), sygnalizacji pożaru (ALFA) monitorowania i obsługi telewizji przemysłowej zainstalowanej w obiekcie Zamawiającego - zgodnie ze szczegółowym opisem warunków i wymagań zawartych w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ ), a także obsługa centrali telefonicznej Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu polegająca na łączeniu rozmów przychodzących do właściwych komórek organizacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - Wykonawca w ostatnich 2 latach wykonał przynajmniej 2 usługi ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców którzy: - nie spełniaja warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zawartych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego (spełnia / nie spełnia). Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści złożonych przez Wykonawcę ofert, w tym do oceny stopnia przygotowania Oferentów do realizacji umowy w drodze m.in. wizytowania siedziby Oferenta (lustracja Stacji Monitorowania Alarmów, miejsc stacjonowania grupy interwencyjnej i serwisowej, oględziny posiadanego wyposażenia pracowników ochrony i środków transportu)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia powinien złożyć: - oświadczenie zgodnie z wymogami art. 22 cyt. wyżej ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z wymogami art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych ( Załącznik Nr 2 do SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - koncesję zezwolenia lub licencję, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym oraz kserokopie dokumentu potwierdzającego przydzielenie Wykonawcy przez Państwową Agencje Radiową pasma częstotliwości, o którym mowa w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - Polisę ubezpieczeniową, potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument, - referencje - doświadczenie Wykonawcy, - wykaz osób przewidywanych do pełnienia obowiązków ochrony na terenie Urzędu Skarbowego wraz z numerem licencji oraz niezbędnymi załącznikami określonymi w SIWZ, - aktualną kalkulację jednej roboczogodziny zatrudnionego pracownika ochrony I stopnia, - pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie do podpisywania oferty, umów, prowadzenia rozmów oraz innych koniecznych czynności w trakcie postępowania - jeżeli jest to konieczne, Dokumenty, o których mowa w punkcie 6 mają być załączone, dostarczone w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-us.kadan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach