Muzeum Ziemi Wiśnickiej ogłasza przetarg
- Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Zamkowa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 733 779 744, , fax. 14 612 83 41
- Data zamieszczenia: 2019-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Ziemi Wiśnickiej
ul. Zamkowa 13
32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
tel. 733 779 744, , fax. 14 612 83 41
REGON: 85264179400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamekwisnicz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona fizyczna mienia i osób zabytkowego Zespołu Zamkowego w Starym Wiśniczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia zabytkowego Zespołu Zamkowego w Starym Wiśniczu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92522200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 223 z 2007r poz. 1655 z późn. zmianami) tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadają wiedzę i doświadczenie w wykonaniu tożsamych usług ze wskazaniem obiektów chronionych przez wykonawców, w zakresie dozorowania obiektów użyteczności publicznej, obiektów zabytkowych lub ochrony fizycznej i monitoringu takich obiektów. Osoby wykonujące ochronę przedmiotu zamówienia nie muszą posiadać licencji pracownika ochrony. Powinny posiadać sprawność fizyczną, a ze względu na specyfikę obiektów wszystkie osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji usługi powinny cechować się komunikatywnością, samodzielnością i wysoką kulturą osobistą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY, stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) wypełniony i podpisany załącznik Nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdziale V pkt. 2 3) wypełniony i podpisany załącznik Nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V pkt. 1 SIWZ. 4) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp). 6) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej, 7) kserokopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 zł, 8) kserokopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) aktualnej koncesji wydanej przez ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. 9) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w pkt III.3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w Sekcji III.4.składa każdy z Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.5, przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.5 składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Sekcji III.1.3. 10) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej z § 7 ust. 1 pkt 2) lit b) tiret pierwsze Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016.1126), potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w z § 7 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016.1126), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin ważności takiego oświadczenia musi być tożsamy z zastępowanym dokumentem, wymaganym przez Zamawiającego. Terminy składania innych dokumentów niż wymienione w punkcie 6.7. SIWZ: 1) Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Pozostałe dokumenty, tj. wymienione w punktach 6.1 do 6.3 SIWZ Wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. „w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia” (Dz. U. z 2016 r. Poz. 1126).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa działań konserwatorskich polegających na zabezpieczeniu warstw wykończeniowych takich jak tynk wapienny, pobiały wapienne, warstwy malarskie na podłożach mineralnych w wytypowanych miejscach oraz dezynfekcji miejscowej, a także oczyszczaniu wnętrz 35 baraków murowanych, znajdujących się na odcinku BI byłego KL Auschwitz II–Birkenau, polegającym na specjalistycznym oczyszczaniu wszystkich wskazanych powierzchni.
Dodano: 2020-12-28 - Konserwacja i odtworzenie umocnień fosy Fortu Nr 52 „Łapianka” przy ul. Fortecznej w Krakowie
Dodano: 2020-10-09 - Konserwacja polichromii z drugiej połowy XIX w. na sklepieniu i na ścianach sieni w kamienicy pod „Blachą” Rynek Główny 29 w Krakowie
Dodano: 2020-08-06 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania konserwacji stolarki okiennej i drzwiowej elewacji Pałacu Pusłowskich przy ul. Westerplatte 10 w Krakowie – Instytut Muzykologii UJ
Dodano: 2020-06-23 - Ochrona fizyczna mienia i osób zabytkowego Zespołu Zamkowego w Starym Wiśniczu
Dodano: 2020-06-22 - wykonanie prac konserwatorskich na cmentarzu nr 131 w Stróżach
Dodano: 2019-07-16 - Wykonanie prac konserwatorskich na cmentarzu nr 131 w Stróżach
Dodano: 2019-06-17 - Renowacja zabytkowych kapliczek na terenie Gminy Spytkowice
Dodano: 2018-09-24 - Renowacja zabytkowych kapliczek na terenie Gminy Spytkowice
Dodano: 2018-08-10 - Renowacja zabytkowych kapliczek na terenie Gminy Spytkowice
Dodano: 2018-07-25