Przetargi.pl
Ochrona fizyczna mienia, budynków i osób w Stołecznym Centrum Opiekuńczo-Leczniczym Spółka z o.o. przy ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa.

Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera 72/74
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 811 06 88 , fax. 22 811 06 88
  • Data zamieszczenia: 2015-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
    ul. Mehoffera 72/74 72/74
    03-131 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 811 06 88, fax. 22 811 06 88
    REGON: 14661326400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zol.warszawa.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna mienia, budynków i osób w Stołecznym Centrum Opiekuńczo-Leczniczym Spółka z o.o. przy ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej mienia, budynków i osób rzecz Zamawiającego. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa Pakiety: Pakiet 1: Całodobowa ochrona mienia, budynków i osób Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego im. Sue Ryder przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie. I. Zakres zadań pracownika ochrony na terenie Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego im. Sue Ryder w Warszawie przy ul. Mehoffera 72/74. 1. Dyżur pełniony całodobowo 24h 2. Obsługa recepcji i szatni. 3. Monitorowanie zabezpieczeń elektronicznych, kontrola zabezpieczeń pomieszczeń, zwracanie uwagi na osoby obce przebywające na terenie obiektu oraz niedopuszczanie do kradzieży na terenie obiektu. 4. Niedopuszczenie do wynoszenia i dewastacji urządzeń stanowiących wyposażenie obiektów Zamawiającego. 5. Powiadomienie służb specjalistycznych oraz Członków Zarządu Spółki w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych tj. pożar, awaria sieci wodociągowej, gazowej lub elektrycznej, włamanie lub wyłączenie systemu alarmowego. 6. Dokładne przekazywanie dyżuru osobie przejmującej dyżur - np. sprawdzenie okien, bram wjazdowych i drzwi do pomieszczeń (muszą być zamknięte). 7. Przestrzeganie wewnętrznych zarządzeń i regulaminów obowiązujących na terenie Zakładu Zamawiającego i przeszkolenie pracowników w tym zakresie. 8. Dokładne prowadzenie książki osób odwiedzających pacjentów wg sporządzonego wzoru przez Zamawiającego. 9. Szczególne zwracanie uwagi na osoby obce przebywające na terenie zakładu. 10. Podejmowanie interwencji w stosunku do osób zakłócających porządek. 11. Kontrola pojazdów samochodowych pod względem posiadania przepustek uprawniających do wjazdu na teren Zakładu. 12. Kontrolowanie przepustek wyjść poza Zakład pacjentów. 13. Rygorystyczne przestrzeganie listy pacjentów, którzy ze względu na stan zdrowia nie mogą opuszczać samodzielnie Zakładu. 14. Sprawowanie kontroli nad terenem Zakładu. 15. Codzienna kontrola ogrodzenia wokół Zakładu - czy nie uległ zniszczeniu. W przypadku zniszczenia natychmiastowe powiadomienie o zaistniałym fakcie swoich przełożonych oraz Zarządu Spółki. Odnotowanie w raporcie godziny obchodu. 16. Sprawowanie kontroli i czuwanie nad bezpieczeństwem pacjentów oraz budynków znajdujących się na terenie Zakładu: 1) budynek główny, 2) pawilon IV, 3) pawilon V, 4) pawilon VI, 5) pawilon VII, 6) budynek administracyjny, 7) budynek odnowy biologicznej, 8) budynek kotłowni, oraz 1. Dostawa i montaż na czas obowiązywania umowy w pomieszczeniu kasowym i aptece następujących urządzeń: a) Centrali alarmowej zabezpieczającej niezależnie dwa pomieszczenia kasę i aptekę, b) Nadajnika, c) Pilotów antynapadowych szt. 2, d) Czujek w pomieszczeniach apteki szt. 6. 2. Konserwacja dostarczonych instalacji i urządzeń systemu alarmowego zainstalowanych w pomieszczeniu Kasy i Apteki. a) sprawdzanie sprawności działania systemu alarmowego raz na kwartał przez okres obowiązywania umowy, b) potwierdzanie w dzienniku ( książce) wykonywanej konserwacji i innych uwag dotyczących stanu i obsługi systemu alarmowego, c) bezzwłoczne sprawdzenie przyczyny uruchomienia systemu alarmowego w pomieszczeniach Kasy i Apteki oraz odnotowanie zaistniałego faktu w Książce pełnienia dyżurów-ochrony 3. Ochrona musi posiadać własny firmowy system łączności bezprzewodowej, niezbędny zwłaszcza w czasie dokonywanych obchodów w obiektach i na terenie Zakładu. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za powierzoną mu ochronę osób, obiektów i mienia oraz wszelkie szkody powstałe w wyniku nienależytego wykonania usługi. 5. Wykonawca zapewni swoim pracownikom odpowiednią odzież roboczą ( logo firmy, napis ochrona). 6. Zamykanie drzwi wejściowych w budynku Głównym o godz. 2200. 7. Zamykanie drzwi od strony łącznika o godz. 2000. 8. Zamykanie drzwi od kuchni o godz. 1800. 9. Otwieranie bram wjazdowych oraz furtki. 10. Włączanie oświetlenia na zewnątrz budynku o zmroku. 11. Uprzejme traktowanie pacjentów oraz osób odwiedzających. 12. Przyjmowanie pieczywa i mleka. II. Wymagania personalne. 1. Jeden agent ochrony - dyżur pełniony całodobowo. 2. Zamawiający wymaga aby pracownik realizujący umowę był sprawny fizycznie o nienagannej kulturze i higienie osobistej oraz by posiadał umiejętność jazdy na rowerze. 3. Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony mieli na wyposażeniu sprawny rower ze względu na duży teren Zakładu ( ZOL im. Sue Ryder ul. Mehoffera 72/74 - ok. 6 hektarów). 4. Zamawiający nie wymaga od pracowników ochrony wyznaczonych do ochrony naszych obiektu posiadania licencji pracownika ochrony fizycznej. Pakiet 2: Ochrona fizyczna mienia, budynków i osób Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego przy ul. Szubińskiej 4 w Warszawie. I. Zakres zadań . 1. Ochrona świadczona będzie od poniedziałku do niedzieli oraz w święta od 6.00 do 20.00 śr. (14h). 2. Obsługa recepcji i szatni. 3. Monitorowanie zabezpieczeń elektronicznych, kontrola zabezpieczeń pomieszczeń, zwracanie uwagi na osoby obce przebywające na terenie obiektu oraz niedopuszczanie do kradzieży na terenie obiektu. 4. Niedopuszczenie do wynoszenia i dewastacji urządzeń stanowiących wyposażenie obiektów Zamawiającego. 5. Powiadomienie służb specjalistycznych oraz Członków Zarządu w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych tj. pożar, awaria sieci wodociągowej, gazowej lub elektrycznej, włamanie lub wyłączenie systemu alarmowego. 6. Dokładne przekazywanie dyżuru osobie przejmującej dyżur - np. sprawdzenie okien, bram wjazdowych i drzwi do pomieszczeń (muszą być zamknięte). 7. Przestrzeganie wewnętrznych zarządzeń i regulaminów obowiązujących na terenie Zakładu Zamawiającego i przeszkolenie pracowników w tym zakresie. 8. Dokładne prowadzenie książki osób odwiedzających pacjentów wg sporządzonego wzoru przez Zamawiającego. 9. Szczególne zwracanie uwagi na osoby obce przebywające na terenie zakładu. 10. Podejmowanie interwencji w stosunku do osób zakłócających porządek. 11. Kontrola pojazdów samochodowych pod względem posiadania przepustek uprawniających do wjazdu na teren Zakładu. 12. Kontrolowanie przepustek wyjść poza Zakład pacjentów. 13. Rygorystyczne przestrzeganie listy pacjentów, którzy ze względu na stan zdrowia nie mogą opuszczać samodzielnie Zakładu. 14. Sprawowanie kontroli i obejścia terenu Zakładu. 15. Codzienna kontrola ogrodzenia wokół Zakładu - czy nie uległ zniszczeniu. Jeżeli są zauważone zmiany, natychmiastowe powiadomienie o zaistniałym fakcie swoich przełożonych oraz dyrekcji Zakładu. Odnotowanie w raporcie godziny obchody. 16. Sprawowanie kontroli i czuwanie nad bezpieczeństwem pacjentów oraz budynków znajdujących się na terenie Zakładu. 17. Ochrona musi posiadać własny firmowy system łączności bezprzewodowej, niezbędny zwłaszcza w czasie dokonywanych obchodów w obiektach i na terenie Zakładu. 18. Wykonawca zapewni swoim pracownikom odpowiednią odzież roboczą ( logo firmy, napis ochrona). 19. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za powierzoną mu ochronę osób, obiektów i mienia oraz wszelkie szkody powstałe w wyniku nienależytego wykonania usługi. 20. Ochrona powierzonego mienia. 21. Zamykanie drzwi wejściowych w budynku o godz. 2000. 22. Otwieranie bram wjazdowych oraz furtki. 23. Włączanie oświetlenia na zewnątrz budynku o zmroku. 24. Uprzejme traktowanie pacjentów oraz osób odwiedzających. 25. Przyjmowanie dostaw pieczywa i mleka. II. Wymagania personalne. 1. Jeden agent ochrony - dyżur pełniony w ZOL przy ul. Szubińskiej 4 (14h). 2. Zamawiający wymaga aby pracownicy realizujący umowę byli sprawni fizycznie o nienagannej kulturze i higienie osobistej. 3. Zamawiający nie wymaga od pracowników ochrony wyznaczonych do ochrony naszego obiektu posiadania licencji pracownika ochrony fizycznej. UWAGA 1. Zamawiający wymaga, aby na terenie miasta Warszawy Wykonawca zabezpieczył patrol interwencyjny, którego czas dojazdu wyniósłby nie więcej niż 10 minut, liczonych od momentu zgłoszenia telefonicznego. 2. Raz w miesiącu Zamawiający może na koszt Wykonawcy dokonać uruchomienia alarmu w celu sprawdzenia czasu reakcji grup interwencyjnych. 3.Zamawiający wymaga by Wykonawca wyznaczył kierownika koordynatora ochrony, który będzie pośrednikiem we wszystkich sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz który wprowadzi pracowników na obiekt w obecności przedstawiciela Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr 1: 3.500,00 PLN Pakiet nr 2: 2.500,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zol.warszawa.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach