Przetargi.pl
Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni i Ogrzewalni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie.

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-303 Nysa, ul. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 433 67 46 , fax. 77 433 67 46
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Komisji Edukacji Narodowej 1 A
    48-303 Nysa, woj. opolskie
    tel. 77 433 67 46, fax. 77 433 67 46
    REGON: 45019630000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni i Ogrzewalni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej i ochrony mienia budynku Noclegowni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie. PODSTAWOWY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 2.Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia: - ochrona fizyczna i ochrona mienia w budynku Noclegowni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie. 3.Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie wykonywana będzie przez pracowników ochrony -od poniedziałku do niedzieli ( 7 dni w tygodniu) w godzinach: Od 1 stycznia do 30 kwietnia 2020r. ( 4 miesiące) od 1 października do 31 grudnia 2020r. ( 3 miesiące) - ochrona całodobowa. Od 1 maja do 30 września 2020r. ( 5 miesięcy) od godziny 20.00 do godziny 8.00 z zastrzeżeniem że obiekt ma być opuszczony przez wszystkich bezdomnych przed zakończeniem dyżuru. 4.W czasie dyżuru na obiekcie będzie znajdował się jeden ochroniarz z możliwością wsparcia grupy interwencyjnej. 5.Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1)prowadzenie dokumentacji zmiany; 2)reagowanie na sygnały bezdomnych o zagrożeniu; 3)prowadzenie niezbędnych działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu oraz powstaniu szkody w tym mieniu, pożaru, zalania; 4)nie dopuszczanie do wstępu osób nieupoważnionych na teren chroniony; monitorowanie/obserwacja, 5)prowadzenie, według zasad ustalonych z Zamawiającym, ewidencji osób upoważnionych do pozostawania w obiekcie; 6)podejmowanie ograniczonej interwencji w przypadku wystąpienia zakłócenia porządku od chwili rozpoczęcia, w trakcie trwania i zakończenia dyżuru w obiekcie należy dokonać sprawdzenia stanu zabezpieczenia (zamknięcia, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, instalacji sanitarnych, CO, ppoż. i innych urządzeń znajdujących się w obiekcie chronionym); 7)niezwłoczne powiadomienie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie; 8) dokonywanie obchodów obiektu w czasie dyżuru z wpisami do książki dyżurów oraz zapewnienie porządku publicznego na terenie nadzoru; 9) podejmowanie wszelkich działań przewidzianych i dopuszczalnych prawem w przypadku stwierdzenia próby włamania lub ataku na chronione mienie lub osoby; 10) w razie zagrożenia wezwanie grupy interwencyjnej przez urządzenia łączności telefon bądź krótkofalówkę. 6.Ponadto wykonawca zobowiązuje się do: 1)przestrzegania przepisów prawa (zwłaszcza przepisów BHP i ppoż.) przy wykonywaniu przedmiotu za¬mówienia; 2)zaewnienia swoim pracownikom ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, zapewnienie pracownikom przeszkolenia z pierwszej pomocy; 3) zapewnienia pracownikom wykonującym zadania ochronne na obiekcie jednolity ubiór oraz identyfikatory osobiste i wyposażenie niezbędne do prawidłowego wykonania przydzielonych im zadań; 4)dbania o wygląd zewnętrzny i właściwe reprezentowanie zamawiającego przez pracowników wykonujących zadania ochronne: 5)nie ujawniania informacji związanych z ochroną obiektu osobom postronnym; 6)kierowania się zasadami etyki zawodowej; 7)zgłaszania się pracowników ochrony na obiekt na 10 minut przed rozpoczęciem dyżuru; 8)przestrzegania postanowień przepisów prawnych związanych z obowiązkiem zachowania tajemnicy służbowej i respektowania przepisów wynikających z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (zwanej dalej ustawą o ochronie osób i minia oraz aktów wykonawczych), 9)Pracownikom ochrony bezwzględnie zabrania się w czasie pełnienia służby: - spożywania alkoholu lub środków odurzających, - spania w miejscu pracy, 10) Zamawiający zapewni pracownikom ochrony podstawowe warunki socjalno-bytowe tj. pomieszczenie/wartownię, dostęp do WC i umywalni z wodą. 6)Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1)w razie zagrożenia bezzwłoczne wezwanie grupy interwencyjnej za pomocą urządzeń łączności telefonu lub krótkofalówki w który powinien być zaopatrzony pracownik ochrony, 2)natychmiastowe wysłanie do obiektu grupy interwencyjnej, nie później niż w ciągu 5 minut od momentu wysłania sygnału przez urządzenie; 3)przerwanie przestępczej działalności, podjęcie czynności w rejonie obiektu w celu ujęcia sprawców oraz zabezpieczenie obiektu do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego lub Policji. 4)prowadzenie rejestru sygnałów odebranych ze zgłoszenia i przechowywanie przez 1 rok oraz udostępnianie wyciągów z w/w rejestru na pisemne żądanie Zamawiającego. 5)Wykonawca zobowiąże się do podjęcia interwencji (przybycia na miejsce) w godzinach w czasie trwania umowy 10 min. od zgłoszenia. 6)Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia, bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, który może mieć wpływ na prawidłową komunikację z grupą interwencyjną. 7)Wykonawca zobowiązany jest na czas wykonania naprawy łącza telefonicznego zabezpieczyć ochronę obiektu (np. dozór fizyczny). Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego informowania Wykonawcy o: 1)awariach systemu 2)zmianach dotyczących Zamawiającego (np. osób upoważnionych). 8) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z tytułu nie wykonania lub niewłaściwego wykonania usługi monitorowania, jeśli powodem są następujące okoliczności: - niesprawne lub uszkodzone łącza elektroniczne, jeżeli wykonawca poinformował o tym zamawiającego (jeżeli miał o tym wiedzę), - zakłócenia transmisji radiowych. 7.Wszelkie reklamacje dotyczące monitorowania Zamawiający zgłasza pisemnie Wykonawcy w ciągu 14 dni od zaistniałego zdarzenia. 8.Wykonawca sporządzi regulamin, pełnienia służby w każdym obiekcie, grafik dyżurów, wyposaży strażników w niezbędny sprzęt, odzież w ścisłym uzgodnieniu z zamawiającym. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości godzin ochrony w obiekcie Noclegowni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie ,a Wykonawca nie będzie z tego tytułu rościł sobie konsekwencji finansowych od Zamawiającego. 10.Wymagania Zamawiającego dotyczące formy zatrudniania pracowników Wykonawcy – art. 29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018r. poz.1986): 1. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zatrudnione przez wykonawcę, świadczące u Zamawiającego usługę w zakresie fizycznej, bezpośredniej ochrony obiektu były w okresie realizacji umowy zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U.2014r. poz.1502 ze zm.). 2. Usługi będą świadczone przez osoby wskazane w załączniku do umowy „Wykaz pracowników ochrony skierowanych do realizacji zamówienia”, który Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy – załącznik nr 7 do umowy. 3.Obowiązek wykazania, że pracownicy wykonujący usługę ochrony są zatrudnieni na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy spoczywa na Wykonawcy. 4. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi lub dokument ZUS ZUA. W tym celu wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 5. Nieprzedłożenie przez wykonawcę kopii umów zawartych przez wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługę ochrony osób i mienia lub dokumentu ZUS ZUA w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt.4 będzie traktowany jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. 6. W przypadku zmiany składu osobowego pracowników ochrony wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt.2 Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, każdorazowo do aktualizacji tego wykazu, nie później niż przed przystąpieniem danej osoby do pracy. 7. Sankcje za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę Zamawiający przewidział we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 8. Pracownicy ochrony realizujący usługę w budynku Zamawiającego muszą posiadać aktualne badania lekarskie oraz szkolenia z zakresu BHP. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego szkolenia BHP, nie później niż przed przystąpieniem danej osoby do pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79100000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. ważną koncesję wydana przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych, na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem (ustawa z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U 2014r. poz.1099 ze zm.) Brak ważnej koncesji zostanie oceniony jako niespełnienie warunku, a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta, pełnomocnictwo jeżeli jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach