Przetargi.pl
Ochrona fizyczna i monitoring wizyjny nieruchomości położonej przy ul.Nadolnik 15 w Poznaniu

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 60-841 Poznań, Ul. Dąbrowskiego 30A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 847 09 54 , fax. 61 847 09 30
  • Data zamieszczenia: 2015-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań
    Ul. Dąbrowskiego 30A 30A
    60-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 847 09 54, fax. 61 847 09 30
    REGON: 01581306500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna i monitoring wizyjny nieruchomości położonej przy ul.Nadolnik 15 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna oraz świadczenie nadzoru przy użyciu monitoringu wizyjnego w nieruchomości położonej przy ul.Nadolnik 15 w Poznaniu. 2.Czas trwania usługi wynosi 24 godziny na dobę przez 365 dni, co stanowi 8760 godzin. 3.Wykonawca podczas świadczenia usługi ochrony fizycznej i nadzoru przy użyciu monitoringu wizyjnego zobowiązany jest do: 3.1.Oznaczenia obiektu logo Wykonawcy; 3.2.Świadczenia usługi w dni robocze, soboty, niedziele i święta przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę; 3.3.Wyposażenia pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia w jednolite umundurowanie i identyfikatory oraz samochód oznaczony w taki sposób by umożliwiło to jego identyfikację; 3.4.Wykonywania usługi (dyżurów) przez pracowników wpisanych na listy kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego prowadzone przez Komendanta Głównego Policji. Każda osoba pełniąca dyżur musi bezwzględnie spełniać te wymagania; 3.5.Pełnienia dyżurów w pomieszczeniu udostępnionym nieodpłatnie przez Zamawiającego z dostępem do pomieszczeń sanitarnych; 3.6.Świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej obiektu oraz znajdującego się w obiekcie mienia w szczególności w zakresie ochrony przed kradzieżą, włamaniem, penetracją i przebywaniem osób postronnych na jego terenie, jak również sprawdzanie pomieszczeń w celu ewentualnego wykrycia przyczyn powstawania pożaru; 3.7.Informowania Zamawiającego o każdym zdarzeniu, które może mieć znaczenie dla prawidłowego wykonywania przedmiotu umowy; 3.8.Prowadzenia książki służby z wpisami dotyczącymi: danych personalnych pracowników wykonujących usługę, przebiegu służby i wszystkich ważnych zdarzeń oraz grafiku zmian dyżurów i książki zdawczo-odbiorczej; 3.9.Kontroli tożsamości osób przebywających na terenie nieruchomości, a zwłaszcza osób przebywających na klatce schodowej, i tym samym do kontroli posiadanych uprawnień do przebywania tych osób na chronionym terenie. 3.10.Ujęcia osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia, zdrowia ludzkiego a także dla chronionego obiektu i mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji; 3.11.Wezwania grupy interwencyjno - alarmowej w razie konieczności wzmocnienia ochrony budynku w wypadku zagrożenia pracownika ochrony, nie obciążając kosztami Zamawiającego; 3.12.Reprezentowania Zamawiającego przed organami i instytucjami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy. Upoważnienie powyższe nie stanowi umocowania do zaciągania jakichkolwiek zobowiązań i składania oświadczeń w imieniu Zamawiającego, a w szczególności takich, które nakładałyby na Zamawiającego zobowiązania finansowe; 3.13.W przypadku stwierdzenia przez pracownika ochrony dewastacji mienia komunalnego, w szczególności: niszczenie obiektów znajdujących się na terenie wokół budynku, elewacji budynku, klatki schodowej, piwnic, lokali mieszkalnych itp., pracownik Wykonawcy zobowiązany jest do niezwłocznego wezwania grupy interwencyjnej oraz do powiadomienia właściwych terytorialnie jednostek Policji, a w razie potrzeby Straży Pożarnej, Straży Miejskiej lub Pogotowia Ratunkowego o zaistniałych zagrożeniach, z jednoczesnym niezwłocznym telefonicznym powiadomieniem Zamawiającego. 3.14.W przypadku każdorazowego stwierdzenia przez pracownika ochrony incydentów odbywających się na klatce schodowej, w tym w szczególności : spożywanie alkoholu i środków psychoaktywnych, palenia papierosów, przesiadywania osób nie będących najemcami, zakłócanie ciszy nocnej w godzinach 22:00 - 06:00, wystawianie gabarytów, niszczenie tynków wewnętrznych poprzez malowanie ścian, niszczenie kontaktów, dzwonków, oświetlenia, itp., a także przed budynkiem, w tym w szczególności: spożywanie alkoholu i środków psychoaktywnych, przesiadywania osób nie będących najemcami, zakłócanie ciszy nocnej, dewastowania elewacji budynku, wystawiania gabarytów, zakłócanie ciszy nocnej w godzinach 22:00 - 06:00 itp., Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wezwania grupy interwencyjnej i jednoczesnego powiadomienia właściwych terytorialnie jednostek Policji, a w razie potrzeby Straży Pożarnej, Straży Miejskiej lub Pogotowia Ratunkowego o zaistniałych zagrożeniach, z jednoczesnym niezwłocznym telefonicznym powiadomieniem Zamawiającego. 3.15.Niezwłocznego powiadomienia odpowiednich służb o awariach związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych lub uszkodzeniem instalacji wodno - kanalizacyjnej, elektrycznej itp. lub z innymi zdarzeniami losowymi powodującymi zagrożenie bezpieczeństwa, z jednoczesnym niezwłocznym telefonicznym powiadomieniem Zamawiającego; 3.16.W przypadku wystąpienia zdarzeń wskazanych w pkt. m) - o), sporządzenia protokołu i przekazania go Zamawiającemu; 3.17.Przestrzegania przepisów bhp i p.poż. oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe w obiekcie na skutek przestępstw, wykroczeń lub innych zdarzeń popełnionych w trakcie wykonywania usługi stanowiących przedmiot zamówienia, będące następstwem zawinionego działania lub zaniechania działania Wykonawcy lub osób, którymi Wykonawca będzie się posługiwał; 3.18.Zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi; 3.19.Zachowania należytej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia; 3.20.Regularnego, cogodzinnego kontrolowania przez pracownika ochrony terenu zewnętrznego obiektu oraz wnętrza obiektu celem zapobiegania ewentualnym zdarzeniom wskazanym w pkt 3.2.3.14. Kontrole te każdorazowo winny być odnotowywane w Książce służby poprzez podanie ich daty, godziny i uwag pokontrolnych; 3.21.Doprowadzenia do stanu pierwotnego pomieszczeń zajmowanych przez ochronę w przypadku zdania nieruchomości, na której świadczona jest usługa; 3.22.Monitorowania obiektów 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu; 3.23.Podłączenia swojej sieci do znajdującego się systemu monitoringu wizyjnego na nieruchomości przy ul. Nadolnik 15, przez łącze internetowe udostępnione przez wykonawcę monitoringu. Miesięczny koszt przesyłu danych (abonament) z monitoringu ponosi Wykonawca. 3.24.W przypadku zauważenia przez pracownika pełniącego dyżur przy systemie monitoringu jakichkolwiek zdarzeń stanowiących zagrożenie dla mieszkańców, osób trzecich lub dewastację mienia komunalnego na terenie chronionego obiektu, dyżurny jest zobowiązany niezwłocznie wysłać grupę interwencyjną i powiadomić właściwe terytorialnie jednostki Policji, a w razie potrzeby Straży Pożarnej, Straży Miejskiej lub Pogotowia Ratunkowego . Do wezwania grupy interwencyjnej oraz powiadomienia właściwych służb nie jest uprawniony wyłącznie pracownik pełniący dyżur na samym obiekcie ale również pracownik dyżurujący przy monitoringu wizyjnym. Może się bowiem zdarzyć, że pracownik ochrony pełniący dyżur na obiekcie będzie na obchodzie w innej części obiektu i nie będzie miał wiedzy o dewastacji lub zagrożeniu w części obiektu, obserwowanej na monitoringu. W przypadku wystąpienia sytuacji opisanej powyżej w zależności, który z dyżurujących będzie wzywał grupę interwencyjną i właściwe służby, winien również zawiadomić o zdarzeniu Zamawiającego. 3.25.Podczas świadczenia usługi ochrony w systemie monitoringu wszystkie nagrania muszą być przechowywane i zarejestrowane na twardym dysku przez okres 28 dni. Ponadto wszystkie wykryte lub zgłoszone interwencje muszą zostać zapisane przez Wykonawcę na osobnych nośnikach płyt CD lub DVD. 3.26.Utrzymania systemu alarmowego w stanie sprawności technicznej poprzez dokonanie przez uprawnionego instalatora dwukrotnych czynności konserwatorskich w ciągu roku. W przypadku, gdy konserwacja nie zostanie wykonana, Zamawiający zleci wykonanie tych czynności innej firmie a kosztami obciąży Wykonawcę; 3.27.Protokół z wykonanej konserwacji systemu alarmowego należy przekazać do właściwej terytorialnie jednostki Zamawiającego, tj. Punktu Obsługi Klientów Nr 2; 3.28.Wykonywania, w czasie trwania umowy, na koszt Wykonawcy bieżących napraw systemu monitoringu tj.: napraw uszkodzonych kamer, zasilaczy, monitorów i ich połączeń, napraw rejestratorów, twardych dysków i ich połączeń, napraw przewodów zasilających ww. urządzenia. 3.29.Wymagana specyfikacja zamontowanego monitoringu wizyjnego, który należy obsłużyć: a)trzy kamery typu antywandal (dzień/noc 520 TVL, 2,8 mm - 11 mm, regulacja 3D) -dwie zamontowane od frontu (jedna nad wejściem głównym); -jedna umieszczona na ostatnim piętrze przy wyjściu na dach; b)rejestrator DVR 4-kanałowy H.264, 100 kl/s w D1, dual streaming, 2x USB, max 2 TB -dysk twardy 1 TB; -monitor 19 cali; -zasilacz; -router wifi; -antena wifi; -okablowanie do kamer oraz wtyczki; -skrzynka z zabezpieczeniem urządzeń. 3.30.Podczas świadczenia usługi ochrony w systemie monitoringu wszystkie nagrania muszą być przechowywane i zarejestrowane na twardym dysku przez okres 28 dni. Ponadto wszystkie wykryte lub zgłoszone interwencje muszą zostać zapisane przez Wykonawcę na osobnych nośnikach płyt CD lub DVD. 3.31.Utrzymania systemu alarmowego w stanie sprawności technicznej poprzez dokonanie przez uprawnionego instalatora dwukrotnych czynności konserwatorskich w ciągu roku. W przypadku, gdy konserwacja nie zostanie wykonana, Zamawiający zleci wykonanie tych czynności innej firmie a kosztami obciąży Wykonawcę; 3.32.Protokół z wykonanej konserwacji systemu alarmowego należy przekazać do właściwej terytorialnie jednostki Zamawiającego, tj. Punktu Obsługi Klientów Nr 2; 3.33.Wykonywania, w czasie trwania umowy, na koszt Wykonawcy bieżących napraw systemu monitoringu tj.: napraw uszkodzonych kamer, zasilaczy, monitorów i ich połączeń, napraw rejestratorów, twardych dysków i ich połączeń, napraw przewodów zasilających ww. urządzenia. 4.Zamawiający w terminie 3 dni od protokolarnego przekazaniu nieruchomości objętych przedmiotową usługą dostarczy Wykonawcy stosowne pełnomocnictwo niezbędne do występowania Wykonawcy w imieniu Zamawiającego przed odpowiednimi służbami lub organami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 365 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach