Przetargi.pl
Ochrona fizyczna budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Syrokomli 21, Kraków

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Jana Matejki 13
    31-157 Kraków, woj. małopolskie
    REGON: 6750007570
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Syrokomli 21, Kraków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: Ochrona fizyczna budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Syrokomli 21, Kraków.2. Najważniejsze czynności wykonywane przez pracowników wykonawcy w czasie realizacji umowy: -zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia,- dozór obiektu,- obsługa elektronicznych systemów nadzoru na budynkiem,- obsługa interesantów,- wydawanie i przyjmowanie kluczy,- prowadzenie niezbędnej dokumentacji ochronnej,- wykonywanie patrolu wewnątrz i na zewnątrz budynku,3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 1 do wzoru umowy - opis przedmiotu zamówienia,załącznik nr 1A do wzoru umowy - karta obowiązków Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98341140-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości ustalonej dla poszczególnej części zamówienia: w kwocie 1707,00 PLN.2. Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach:a) w pieniądzu,b) w gwarancjach bankowych,c) w gwarancjach ubezpieczeniowych,d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019, poz. 310, z późn. zm.).3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 Ustawy Pzp i obejmowała pełny okres związania ofertą.4. Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Ustawy Pzp.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt b)-d), Wykonawca składa w ofertą, oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Santander Bank w Krakowie nr rachunku 45 1500 1487 1214 8005 4502 0000, z adnotacją - „Wadium do postępowania numer BZP-2630-23/2023”. Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty.Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.9. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Ustawy.Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia w rozdziale IX.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadachokreślonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. 2021 r. poz. 1995)Spełnienie tego warunku zostanie uznane na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w oparciu o formułę spełnia/nie spełnia.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) wynoszącą nie mniej niż 300.000,00 PLN.Spełnienie tego warunku zostanie uznane na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w oparciu o formułę spełnia/nie spełnia.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:4.1) należycie wykonał lub należycie wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy co najmniej jedno zamówienie (kontrakt) polegające na ochronie fizycznej osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej lub komercyjnych o powierzchni co najmniej 3 000 m2, trwające w sposób ciągły przez okres minimum czterech kolejnych miesięcy w ramach jednego kontraktu.4.2) ) dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia co najmniej sześcioma pracownikami ochrony, którzy zostaną skierowani do realizacji zamówienia dysponującymi co najmniej półrocznym doświadczeniem w roli pracownika ochrony osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej lub obiektach komercyjnych w których bieżąca działalność jest związana z obsługą klientów/interesantów, zdobytym w okresie ostatnich 3 lat lub krótszym, w tym co najmniej jednym pracownikiem posiadającym wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, który ma pełnić funkcje koordynatora zespołu pracowników ochrony.Zamawiający nie uznaje doświadczenia pracowników obejmującego ochronę budów, placów, pomieszczeń magazynowych lub innych obiektów w których charakter ochrony jest inny niż w przypadku obiektów użyteczności publicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach