Przetargi.pl
Ochrona ekosystemów Puszczy Kampinoskiej poprzez odnowienie infrastruktury turystycznej

Kampinoski Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-080 Izabelin, ul. Tetmajera 38
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7226001 , fax. 022 7226560
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kampinoski Park Narodowy
    ul. Tetmajera 38 38
    05-080 Izabelin, woj. mazowieckie
    tel. 022 7226001, fax. 022 7226560
    REGON: 00012442300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medianet.pl/kampn
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostra Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona ekosystemów Puszczy Kampinoskiej poprzez odnowienie infrastruktury turystycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - słupy pod tablice z przepisami (szt. 10) - tablice z przepisami o wymiarach 135x80 cm (szt. 10) - tablice z przepisami o wymiarach 32x80 cm (szt. 10) - słupy granicznych pod tablice urzędowe (szt. 20) - tablice urzędowe o wymiarach 113 x 37.5 cm (szt. 20) - remont drewnianych kładek na szlakach turystycznym (2 szt. - łącznie 25 mb) - ogrodzenia parkingów i polan wypoczynkowych ( mb 1136) - pokrycia dachowe wiat zlokalizowanych na szlakach turystycznych i polanach wypoczynkowych (m2 - 50)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433250007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Zgodnie z art. 22 Ust.1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu oraz sposób ich oceny: 2.1. W zakresie warunku przestawionego w pkt 1.2. wymagane jest posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania obiektów infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń:- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 22 Ustawy); - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót/usług zgodnych z przedmiotowym zakresem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców 2.2. W zakresie warunku wskazanego w pkt 1.3. ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń:- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości 10 000 zł 2.3. W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1.4. ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń:- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Warunki udziału w postępowaniu będą oceniane metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 22 Ustawy) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót/usług zgodnych z przedmiotowym zakresem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości 10 000 zł Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osoby uprawnione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kampinoski-pn.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach