Przetargi.pl
Ochrona ekosystemów doliny rzeki Bug na pograniczu Polski-Białorusi i Ukrainy, realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina. Priorytet 2. Poprawa jakości życia. Działanie 2.1. Ochrona środowiska na obszarze przygranicznym.

Urząd Gminy Hanna ogłasza przetarg

  • Adres: 22-220 Hanna, Hanna 43B
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3798027 , fax. 083 3798003
  • Data zamieszczenia: 2014-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Hanna
    Hanna 43B 43B
    22-220 Hanna, woj. lubelskie
    tel. 083 3798027, fax. 083 3798003
    REGON: 00053252400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.hanna.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona ekosystemów doliny rzeki Bug na pograniczu Polski-Białorusi i Ukrainy, realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina. Priorytet 2. Poprawa jakości życia. Działanie 2.1. Ochrona środowiska na obszarze przygranicznym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzorem Inwestorskim objęte są roboty instalacyjno-inżynierskie tj. sanitarne, elektryczne w przepompowniach ścieków i modernizowanej oczyszczalni ścieków w Hannie, konstrukcyjno-budowlane w modernizowanej oczyszczalni ścieków w Hannie i przepompowniach ścieków. 1.2.1.W miejscowości Kuzawka i Hanna (Piaski) będzie prowadzony Nadzór Inwestorski nad wykonaniem: 1) czterech przepompowni tłocznych sieciowych- 4 szt; przepompownie przydomowe-2szt; 2) sieci grawitacyjnej PVC 200 - 3.443,m ; 3) przykanalików grawitacyjnych PVC 160 - 1.330 m; 4) studzienek rewizyjnych z tw. sztucznych typu Wavin DN 400- 129 szt. na sieci i 77 szt na przykanalikach; 5) studzienek rozprężnych z kr.bet.dn=1,2m- 4 szt;; 6) rurociągów tłocznych PE 110-2.045,0m; PE90-665,0m; PE 63-198,0m; 7) przyłączy kanalizacyjnych domowych ( koszty niekwalifikowalne) PVC 160- 169,0m; 8) podłączenia budynków- 76 szt. 1.2.2.W miejscowości Hanna Nadzór Inwestorski nad modernizacją oczyszczalni ścieków, polegającej na: 1) przebudowie istniejącej sieci i instalacji sanitarnych; 2) przebudowie stanowiska ścieków dowożonych i pompowni ścieków; 3) budowie reaktora biologicznego o przepustowości Qśr/d-110m3/d i Qmax/d-145m3/d; 4) budowie komory pomiarowej ścieków oczyszczonych, wiaty czasowego gromadzenia osadu; kraty koszowej; piaskownika; przebudowa sieci elektrycznej do podłączenia agregatu prądotwórczego; 5) dostosowanie dotychczasowego budynku bloków TMB na budynek bloku osadowego 6) rozbiórka poletek osadowych, przebudowa utwardzenia placu, remont ogrodzenia; 7) wyłączenie i zabezpieczenie- osadnika Imhoffa i osadnika wtórnego. 1.2.4. Nadzór Inwestorski będzie wykonywany przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego , funkcję Inspektora Nadzoru dla całego projektu po stronie Partnera Wiodącego, będzie pełniła osoba z uprawnieniami o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej- instalacje sanitarne. 1.2.5. Wykonawca zamówienia, działający jako Firma czy też osoba fizyczna, we własnym zakresie i w ramach zaoferowanej ceny, zapewni osoby z uprawnieniami z branży instalacji elektrycznej oraz konstrukcyjno-budowlanej, o ile sama nie posiada takich uprawnień do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 1.2.6. Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, należy: 1) reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy, sprawowanie kontroli zgodności z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, kontrola jakości robót , wbudowywanych materiałów i urządzeń ( czy posiadają stosowne aprobaty , certyfikaty, atesty); 2) niedopuszczenie do zastosowania materiałów i urządzeń wadliwych, z usterkami, niedopuszczanych do stosowania w budownictwie; 3) kontrola wykonania, kompletności i szczelności sieci, przyłączy, urządzeń itp. ulegających zakryciu czy zanikowi; 4) odbiory robót ulegających zakryciu czy zanikowi, sporządzenie na tą okoliczność protokołów i wpisów do dziennika budowy; 5) uczestnictwo, potwierdzone stosowną notatką oraz wpisami do dziennika budowy, w próbach technicznych urządzeń , instalacji , przewodów; 6) przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów końcowych poszczególnych elementów robót kwalifikujących się do płatności cząstkowych, sprawdzenie dokumentacji powykonawczej oraz kosztorysów powykonawczych w zgodności z zakresem rzeczowym wykonanych i odebranych robót; 7) pisemne potwierdzanie usunięcia wcześniej stwierdzonych wad i usterek w wykonawstwie robót czy instalacji urządzeń; 8) bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przebiegu prac, o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizowanego projektu, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminów zawartych w harmonogramie rzeczowo-finansowym ; 9) przedłożenie Zamawiającemu na piśmie sprawozdania z zrealizowanego projektu, a szczególnie o napotkanych problemach natury technicznej jak i problemach przy podłączaniu użytkowników do sieci; 10) bieżąca współpraca z Kierownikami Budowy i Robót oraz Autorami projektów technicznych, sprawdzanie prowadzenia Dziennika Budowy; 11) współpraca z Koordynatorem Projektu oraz na żądanie Audytora z Zespołem Audytorskim w trakcie wykonywania audytów; 12) po zakończeniu realizacji inwestycji przygotowanie i udział w odbiorach końcowych, sprawdzenie dokumentacji powykonawczej , w tym kosztorysowej pod kątem ich zgodności z zakresem wykonanych robót. 13) na żądanie Audytora udzielenie pomocy technicznej przy kontroli wykonanych robót u Partnera Projektu na miejscu; 14) Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny będzie uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gmina.hanna.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach