Urząd Gminy Hanna ogłasza przetarg
- Adres: 22-220 Hanna, Hanna 43B
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 083 3798027 , fax. 083 3798003
- Data zamieszczenia: 2014-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Hanna
Hanna 43B 43B
22-220 Hanna, woj. lubelskie
tel. 083 3798027, fax. 083 3798003
REGON: 00053252400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.hanna.sisco.info
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona ekosystemów doliny rzeki Bug na pograniczu Polski-Białorusi i Ukrainy, realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina. Priorytet 2. Poprawa jakości życia. Działanie 2.1. Ochrona środowiska na obszarze przygranicznym. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nadzorem Inwestorskim objęte są roboty instalacyjno-inżynierskie tj. sanitarne, elektryczne w przepompowniach ścieków i modernizowanej oczyszczalni ścieków w Hannie, konstrukcyjno-budowlane w modernizowanej oczyszczalni ścieków w Hannie i przepompowniach ścieków. 1.2.1.W miejscowości Kuzawka i Hanna (Piaski) będzie prowadzony Nadzór Inwestorski nad wykonaniem: 1) czterech przepompowni tłocznych sieciowych- 4 szt; przepompownie przydomowe-2szt; 2) sieci grawitacyjnej PVC 200 - 3.443,m ; 3) przykanalików grawitacyjnych PVC 160 - 1.330 m; 4) studzienek rewizyjnych z tw. sztucznych typu Wavin DN 400- 129 szt. na sieci i 77 szt na przykanalikach; 5) studzienek rozprężnych z kr.bet.dn=1,2m- 4 szt;; 6) rurociągów tłocznych PE 110-2.045,0m; PE90-665,0m; PE 63-198,0m; 7) przyłączy kanalizacyjnych domowych ( koszty niekwalifikowalne) PVC 160- 169,0m; 8) podłączenia budynków- 76 szt. 1.2.2.W miejscowości Hanna Nadzór Inwestorski nad modernizacją oczyszczalni ścieków, polegającej na: 1) przebudowie istniejącej sieci i instalacji sanitarnych; 2) przebudowie stanowiska ścieków dowożonych i pompowni ścieków; 3) budowie reaktora biologicznego o przepustowości Qśr/d-110m3/d i Qmax/d-145m3/d; 4) budowie komory pomiarowej ścieków oczyszczonych, wiaty czasowego gromadzenia osadu; kraty koszowej; piaskownika; przebudowa sieci elektrycznej do podłączenia agregatu prądotwórczego; 5) dostosowanie dotychczasowego budynku bloków TMB na budynek bloku osadowego 6) rozbiórka poletek osadowych, przebudowa utwardzenia placu, remont ogrodzenia; 7) wyłączenie i zabezpieczenie- osadnika Imhoffa i osadnika wtórnego. 1.2.4. Nadzór Inwestorski będzie wykonywany przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego , funkcję Inspektora Nadzoru dla całego projektu po stronie Partnera Wiodącego, będzie pełniła osoba z uprawnieniami o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej- instalacje sanitarne. 1.2.5. Wykonawca zamówienia, działający jako Firma czy też osoba fizyczna, we własnym zakresie i w ramach zaoferowanej ceny, zapewni osoby z uprawnieniami z branży instalacji elektrycznej oraz konstrukcyjno-budowlanej, o ile sama nie posiada takich uprawnień do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 1.2.6. Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, należy: 1) reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy, sprawowanie kontroli zgodności z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, kontrola jakości robót , wbudowywanych materiałów i urządzeń ( czy posiadają stosowne aprobaty , certyfikaty, atesty); 2) niedopuszczenie do zastosowania materiałów i urządzeń wadliwych, z usterkami, niedopuszczanych do stosowania w budownictwie; 3) kontrola wykonania, kompletności i szczelności sieci, przyłączy, urządzeń itp. ulegających zakryciu czy zanikowi; 4) odbiory robót ulegających zakryciu czy zanikowi, sporządzenie na tą okoliczność protokołów i wpisów do dziennika budowy; 5) uczestnictwo, potwierdzone stosowną notatką oraz wpisami do dziennika budowy, w próbach technicznych urządzeń , instalacji , przewodów; 6) przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów końcowych poszczególnych elementów robót kwalifikujących się do płatności cząstkowych, sprawdzenie dokumentacji powykonawczej oraz kosztorysów powykonawczych w zgodności z zakresem rzeczowym wykonanych i odebranych robót; 7) pisemne potwierdzanie usunięcia wcześniej stwierdzonych wad i usterek w wykonawstwie robót czy instalacji urządzeń; 8) bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przebiegu prac, o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizowanego projektu, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminów zawartych w harmonogramie rzeczowo-finansowym ; 9) przedłożenie Zamawiającemu na piśmie sprawozdania z zrealizowanego projektu, a szczególnie o napotkanych problemach natury technicznej jak i problemach przy podłączaniu użytkowników do sieci; 10) bieżąca współpraca z Kierownikami Budowy i Robót oraz Autorami projektów technicznych, sprawdzanie prowadzenia Dziennika Budowy; 11) współpraca z Koordynatorem Projektu oraz na żądanie Audytora z Zespołem Audytorskim w trakcie wykonywania audytów; 12) po zakończeniu realizacji inwestycji przygotowanie i udział w odbiorach końcowych, sprawdzenie dokumentacji powykonawczej , w tym kosztorysowej pod kątem ich zgodności z zakresem wykonanych robót. 13) na żądanie Audytora udzielenie pomocy technicznej przy kontroli wykonanych robót u Partnera Projektu na miejscu; 14) Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny będzie uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gmina.hanna.sisco.info
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2015-08-26 - Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1625 L i 2007 L - etap II
Dodano: 2015-07-31 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Budowa siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego przy ul. Kilińskiego w Zamościu - etap III.
Dodano: 2015-06-02 - Świadczenie usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn.: Budowa skanera wraz z infrastrukturą towarzysząca do prześwietlania wagonów towarowych na kolejowym przejściu granicznym w Terespolu
Dodano: 2015-04-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego w ramach projektu pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mircze oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Ameryka, Borsuk, Łasków, Marysin, Mircze, Modryniec, Modryń, Modryń Kolonia, Smoligów.
Dodano: 2014-11-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zamówieniami uzupełniającymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa oraz przebudowa dróg gminnych w miejscowości Krzywowierzba gmina Wyryki
Dodano: 2014-10-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa oraz przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Dominiczyn, Lubowierz, Kołacze gmina Stary Brus
Dodano: 2014-08-29 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn. Budowa systemu przydomowych oczyszczalni ścieków w gospodarstwach indywidualnych w miejscowościach na terenie gminy Hanna.
Dodano: 2014-08-26 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Wykonanie robót w ciągu drogi krajowej nr 12/17 w zakresie: a) Roboty związane z poprawą systemu odwodnienia obwodnicy m. Piaski w ciągu drogi krajowej nr 12 Lublin - Chełm - Dorohusk; b) Roboty związane z wykonaniem ciągu pieszego wraz z przejściem dla pieszych przez ul. Piasecką w Świdniku
Dodano: 2014-08-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa dróg gminnych w miejscowości Wereszczyn, Borysik, Przymiarki gmina Urszulin
Dodano: 2014-07-28