Przetargi.pl
Ochrona (dozór) obiektów i mienia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu przy ul. Sienkiewicza 50, Kardynała Stefana Wyszyńskiego 10 i Kopernika 18.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Sienkiewicza 50
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8236490 , fax. 015 8235788
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu
    ul. Sienkiewicza 50 50
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8236490, fax. 015 8235788
    REGON: 83121436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.tarnobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona (dozór) obiektów i mienia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu przy ul. Sienkiewicza 50, Kardynała Stefana Wyszyńskiego 10 i Kopernika 18.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona (dozór) obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego wraz ze znajdującym się w nich mieniem. Dozór ochrona polega na zapewnieniu maksymalnego bezpieczeństwa życia i zdrowia pracowników, studentów, interesantów oraz wszelkiego mienia znajdującego się we wskazanych obiektach przed: - napadem rabunkowym, - włamaniem i kradzieżą, - wandalizmem i chuligaństwem, - aktem terrorystycznym, - niewłaściwym zachowaniem osób będących po spożyciu alkoholu lub środków odurzających, - awariami np.: zalaniem, pożarem, - przypadkami naruszenia prawa i porządku osób przebywających w obiektach Zleceniodawcy. Ochronie podlegają obiekty: Budynek przy ul. Sienkiewicza 50 Czas ochrony (dozorowania): W miesiącach od 1 marca 2010 roku do 28 lutego 2011 roku tj. 12 miesięcy całodobowo 24 godziny. Budynek przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 10 Czas ochrony (dozorowania): W miesiącach od 1 marca 2010 roku do 28 lutego 2011 roku - tj. 12 miesięcy, całodobowo 24 godziny, a w miesiącach od 1 marca 2010 roku do 30 czerwca 2010 roku i od 1 października 2010 roku do 28 lutego 2011 roku - dodatkowo przez 9 miesięcy, codziennie 12 godzin od godz. 7:00 19:00 . Budynek przy ul. Kopernika 18 Czas ochrony (dozorowania): Codziennie od godz. 7:00- 21:00 w miesiącach od 1 marca 2010 roku do 30 czerwca 2010 roku oraz od 1 października 2010 roku do 28 lutego 2011 roku tj. 9 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w SIWZ i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, a mianowicie: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności oraz posiadają koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a mianowicie wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat czyli od 1.01.2007 r. do 31.12.2009 r. zrealizowali w zakresie ochrony co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze i złożoności do niniejszego zamówienia trwające co najmniej 12 miesięcy każda, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie np. referencja, rekomendacja, oraz spełniają pozostałe wymagania określone w art. 22 tj. ust. 1 pkt. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 roku (tj. Dz. U. z 2007 roku, nr 223, poz. 1655 z póź. zm). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: Ocena spełniania w/w warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów żądanych w pkt. 6 SIWZ i zawartych w ofercie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego z nich skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Punkt 6 SIWZ Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 6.2. Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, 6.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 6.5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie niezbędnym do wskazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie od 1.01.2007 r. do 31.12.2009 r., a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencja, rekomendacja). Wykaz powinien zawierać co najmniej 2 usługi trwające nie mniej niż 12 miesięcy każda, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3. 6.6. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2. 6.8. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 4. 6.9. Aktualne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi w zakresie świadczenia usług ochrony obiektów i mienia będących przedmiotem zamówienia lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług w przedmiotowym zakresie (np. certyfikat ISO 9001). 6.10. Pełnomocnictwo: W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu określającego zakres Pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.11. Pisemne zobowiązanie niezależnego podmiotu: W przypadku gdy Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia będzie polegał na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych niezależnego podmiotu składa pisemne zobowiązanie tego podmiotu Zamawiającemu do udostępnienia Wykonawcy uczestniczącemu w postępowaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów wymienionych w zobowiązaniu na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawioną/ne do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Potwierdzenie zgodności powinno być dokonane na każdej stronie dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Certyfikat Systemu Jakości ISO na wykonywanie usług ochrony osób i mienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.tarnobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach