Przetargi.pl
Ochrona budynku Urzędu Miejskiego w Sochaczewie

Gmina Miasto Sochaczew ogłasza przetarg

  • Adres: 96-500 Sochaczew, ul. 1-go Maja 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8622235 w. 347 , fax. 046 862-26-02
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sochaczew
    ul. 1-go Maja 16 16
    96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
    tel. 046 8622235 w. 347, fax. 046 862-26-02
    REGON: 75014864400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona budynku Urzędu Miejskiego w Sochaczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres zamówienia wchodzi całodobowa wewnętrzna i zewnętrzna ochrona budynku Urzędu Miejskiego w Sochaczewie położonego przy ulicy 1 Maja 16. Budynek jest pięciokondygnacyjny i podpiwniczony. Ochrona będzie wykonywana przez umundurowanego, wyposażonego w środki łączności bezprzewodowej pracownika( w godz. 7.00-17.00 w garniturze) , otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej na parking przy ul. 1 Maja 11 oraz konwojowanie wartości pieniężnych na trasie Urząd Miejski- Bank PKO S.A. przy ul. 1 Maja 19. Obsługa centralki przeciwpożarowej na wypadek alarmu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają niżej podane warunki: 2.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.2 Posiadają potencjał kadrowy umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, 2.3.Oferent powinien wykazać, że wykonał, w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty ukazania się ogłoszenia minimum 2 zadania o zakresie i złożoności porównywalnym z przedmiotem zamówienia. 2.4. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 2.5.Posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia i osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 4.1.1. Odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.2. Aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia i osób. 4.1.3. Dane o doświadczeniu zawodowym Oferenta ze szczególnym wskazaniem na wykonywanie ochrony budynku użyteczności publicznej potwierdzone pozytywnymi referencjami ( min.2) 4.1.4.Zaparafowaną propozycję umowy 4.1.5.Polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na wypadek szkody wyrządzonej przy wykonywaniu usługi 4.1.6Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokumenty określone w §2 rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. nr 87, poz. 605). Dokumenty te składa się w sposób i na zasadach określonych w ust. 2 i 3 wyżej powołanego §. 4.1.7 Pisemne zobowiązanie do zawarcia umowy powołującej konsorcjum na warunkach określonych w SIWZ. Taka umowa winna zawierać : a) wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum, b) określenie celu wspólnych działań jako: złożenie wspólnej oferty oraz zrealizowanie przedmiotu zamówienia, c) wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników konsorcjum (z podaniem procentowego udziału w realizacji zamówienia), d) oznaczenie czasu trwania konsorcjum na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia, e) stwierdzenie, iż każdy z członków konsorcjum odpowiada wobec Zamawiającego solidarnie, f) określenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do czynności faktycznych wobec Zamawiającego (tzw. lidera konsorcjum, g) zakaz rozwiązania umowy konsorcjum poprzez jakiekolwiek działanie stron konsorcjum do chwili ustania okresów rękojmi i gwarancji, h) zakaz zmiany uczestników konsorcjum. 4.1.8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach