Przetargi.pl
Ochrona budynku Urzędu Miasta Przasnysz zlokalizowanego przy ul. J. Kilińskiego 2.

Miasto Przasnysz ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7564900 , fax. 029 7564939
  • Data zamieszczenia: 2014-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Przasnysz
    ul. Jana Kilińskiego 2 2
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7564900, fax. 029 7564939
    REGON: 00052594900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona budynku Urzędu Miasta Przasnysz zlokalizowanego przy ul. J. Kilińskiego 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ochrona budynku położonego w Przasnyszu przy ulicy Jana Kilińskiego 2 stanowiącego siedzibę Urzędu Miasta Przasnysz oraz Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przasnyszu wraz z obsługą centrum poglądowego monitoringu wizyjnego. Usługa ochrony swoim zakresem obejmuje zarówno ochronę osób przebywających w obiekcie jak i znajdujące się w nim mienie przed włamaniem, kradzieżą, pożarem, zalaniem wodą i innymi zdarzeniami losowymi mogącymi negatywnie wpływać na poziom bezpieczeństwa. Pracownicy ochrony przebywają wewnątrz budynku (stały posterunek) okresowo dokonują obchodu zewnętrznego oraz prowadzą obserwację parkingu będącego własnością Zamawiającego. Pracownicy ochrony muszą być umundurowani. Zgodnie z wymogami Zamawiającego stan etatowy wynosi dwóch pracowników ochrony w dniach od poniedziałku do soboty po jednym na każdej zmianie oraz w niedziele i dni świąteczne jeden pracownik na jedną zmianę. Pracownicy powinni być wyposażeni w paralizator elektryczny, pałki obronne wielofunkcyjne oraz kajdanki. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje: 1) Ochronę fizyczną obiektu w następujących dniach i godzinach: - Od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 22:00 - Sobota w godzinach od 6:00 do 22:00 - Niedziela w godzinach od 7:00 do 15:00 - Dni świąteczne od 7:00 do 15:00 2) Podłączenie systemu alarmowania do bazy monitoringu Wykonawcy i monitorowanie techniczne sygnałów włamaniowych z budynku. 3) Czas reakcji patrolu interwencyjnego: W godz. od 6:00 do 22:00 do 10 min w godz. od 22:00 do 6:00 do 5 min. 4) Obsługę centrum poglądowego monitoringu wizyjnego w następującym zakresie: a) obsługa urządzeń systemu monitoringu b) obserwacja i wstępna analiza zdarzeń rejestrowanych przez kamery - 27 szt. c) współdziałanie z innymi służbami /Policja, Straż Pożarna/ w przekazywaniu informacji o zdarzeniach wymagających interwencji d) przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych oraz tajemnicy służbowej poprzez niedopuszczenie do przeglądania i rejestrowania zdarzeń ujawnionych przez kamery monitoringu. UWAGA! Zamówienie swoim zakresem nie obejmuje ochrony pomieszczenia nr 61 zlokalizowanego na III piętrze budynku, które stanowi magazyn Muzeum Historycznego w Przasnyszu i posiada odrębny system zabezpieczeń. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), ustawą z dnia 29.1.2004 Prawo zamówień publicznych t. j. Dz.U.2013 poz. 907 ze zm.) i ustawą Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do tych ustaw. Podwykonawstwo : 1. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Brak takiego wskazania Zamawiający potraktuje jako deklarację wykonania całego zamówienia osobiście przez Wykonawcę. 2. Jeżeli w realizacji zamówienia będą brały udział podmioty trzecie (podwykonawcy), na których potencjał Wykonawca powołał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w przetargu, w odniesieniu do tych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia ich z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp. 3. W przypadku, gdy wykonawca powołuje się - na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp - w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - na zasoby innych podmiotów (podwykonawców), którzy będą realizować część zamówienia, zobowiązany jest podać w ofercie także nazwy tych podmiotów. 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się- na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp - w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że inny proponowany podwykonawca, lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania. 5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie Umowy Podwykonawstwa. 6. Przez Umowę Podwykonawstwa rozumie się umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi stanowiące część niniejszego zamówienia, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a podwykonawcą. 7. Protokół odbioru zadania (częściowy/ końcowy) podpisany przez zamawiającego i wykonawcę jest wystarczającym dowodem potwierdzającym wykonanie usług i uprawniającym podwykonawcę do wystawienia faktury za wykonanie zleconej podwykonawcy usługi lub dostawy. Umowa podwykonawstwa nie może zawierać postanowień odmiennych w zakresie zasad odbiorów niż określone w umowie podstawowej. 8. Pozostałe zasady w zakresie podwykonawstwa regulują postanowienia umowy zawarte w SIWZ Rozdz. III
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach