Przetargi.pl
ochrona budynków w Słubicach. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: część I: ochrona mienia i zabezpieczenie przed kradzieżą, rabunkiem lub zniszczeniem obiektów Osiedla Studenckiego w Słubicach; część II: ochrona budynków Collegium Polonicom w Słubicach.

Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
    ul. Wieniawskiego 1 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
    REGON: 00001293330000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ochrona budynków w Słubicach. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: część I: ochrona mienia i zabezpieczenie przed kradzieżą, rabunkiem lub zniszczeniem obiektów Osiedla Studenckiego w Słubicach; część II: ochrona budynków Collegium Polonicom w Słubicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie częściowe nr 1 Opis: 1 Wspólny Słownik Zamówień: 79710000-4 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona mienia i zabezpieczenie przed kradzieżą, rabunkiem lub zniszczeniem obiektów Osiedla Studenckiego w Słubicach przy ul. Piłsudskiego 13. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres czynności określony został w Załączniku A do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wspólny Słownik Zamówień: 79710000-4 Zadanie częściowe nr 2 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona budynków Collegium Polonicom w Słubicach przy ul. T. Kościuszki 1 przed kradzieżą, rabunkiem lub zniszczeniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres czynności określony został w Załączniku B do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wycenią przedmiotowe zamówienie i złożą ofertę cenową 2. złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art 24 ust 1 pkt 1-9 i ust 2 pkt 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi tzn posiadają koncesję MSWiA na prowadzenie ochrony mienia i osób 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali należycie przynajmniej jedną usługi w zakresie ochrony mienia o wartościach: - dla części I - minimum 150 000,00 zł. brutto - dla części II- minimum 100 000,00 zł. brutto w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, oraz potwierdzą , że realizację te zostały wykonane należycie 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej I stopnia-dla zadania częściowego nr 1 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę : - dla części I - nie mniejszą niż 100 000,00 zł - dla części II- 100 000,00 zł. 7. wskażą w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonawcom Ocena spełnienia ww. warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie 10.11 SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy, w którym Wykonawca-na każdą część zamówienia: - podaje cenę; - potwierdza termin wykonania zamówienia; - akceptuje warunki umowy; - akceptuje termin związania ofertą; - deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z udziałem podwykonawców) zał. nr 1 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 , poz. 1655 wraz z późniejszymi zmianami)-na każdą część zamówienia zal. nr 3 3.oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na postawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust. 2 pkt 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. , Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami zał. nr 3/1 4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5 Koncesja, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia- na każdą część zamówienia 6 wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, o których mowa w ppkt 5.1.4 SIWZ z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane zostały wykonane należycie- na każdą cześć zamówienia zał. nr 4 7 polisa lub inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartościach podanych w ppkt 5.1.6 SIWZ- na każdą część zamówienia 8 Wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie wraz z kserokopiami ich licencji-na każdą część zamówienia-dla części 1 postępowania zał. nr 2 9 Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom-na każdą część zamówienia zał. nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach