Przetargi.pl
Ochrona budynków Sądu Rejonowego w Olkuszu oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa i konwoju

Sąd Rejonowy w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Króla Kazimierza Wielkiego 45
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 6413985 , fax. 0-32 6413986
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Olkuszu
    ul. Króla Kazimierza Wielkiego 45 45
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 0-32 6413985, fax. 0-32 6413986
    REGON: 00032283800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olkusz.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona budynków Sądu Rejonowego w Olkuszu oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa i konwoju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony budynków Sądu Rejonowego w Olkuszu oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa i konwoju, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) sytuacji ekonomicznej i finansowej; d) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. w tym: a) posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności ochroniarskiej, wydaną zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późn. zm.) b) posiadają aktualne pozwolenie radiowe na używanie radiowych urządzeń nadawczych lub nadawczo-odbiorczych pracujących w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej lądowej dla potrzeb realizacji monitoringu radiowego, obejmujące swym zakresem teren Olkusza, a wydane na podstawie art. 143 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171 poz. 1800 z późn. zm.) c) wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali lub realizują należycie co najmniej 3 usługi odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia. Poprzez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie wykonywanie usług, w przynajmniej w jednym z niżej wymienionych zakresów: - ochrony fizycznej budynku (przy systemie minimum 3 pracowników ochrony na jednej zmianie), - konwojowania wartości pieniężnych i inkaso, - monitoringu całodobowego chronionego obiektu, o wartości co najmniej 90.000,00 zł brutto każda usługa. d) posiadają aktualną (ważną na dzień składania ofert) polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności na łączną wartość nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. e) dysponują lub będą dysponować stacją monitorowania umożliwiającą podłączenie z systemem alarmowym Zamawiającego drogą radiową (niezależnie od linii telefonicznych) oraz umożliwiającą natychmiastową analizę i weryfikację sytemu alarmowego tj. określenie rodzaju alarmu i niezwłoczne skierowanie do budynku grupy patrolowo-interwencyjnej f) dysponują lub będą dysponować co najmniej 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi licencję pracownika ochrony minimum I stopnia, aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, a także legitymującymi się minimum 6 miesięcznym stażem pracy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Ocena zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 4a (dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie Załącznik nr 4c), b) aktualną koncesję na prowadzenie działalności ochroniarskiej, wydaną zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późn. zm.) c) aktualne pozwolenie radiowe na używanie radiowych urządzeń nadawczych lub nadawczo-odbiorczych pracujących w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej lądowej dla potrzeb realizacji monitoringu radiowego, obejmujące swym zakresem teren Olkusza, a wydane na podstawie art. 143 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171 poz. 1800 z późn. zm.) d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, (Załącznik nr 7 do specyfikacji), e) dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt. d) zostały wykonane lub są wykonywane należycie. f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SIWZ) g) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj. licencję pracownika ochrony minimum I stopnia (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ) h) wykaz urządzeń technicznych (stacja monitorowania) dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 8 do SIWZ) i) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Wykonawcy są zobowiązani przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 4b (dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie Załącznik nr 4d - każdy z Wykonawców składa to oświadczenie oddzielnie). b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1pkt 2 ustawy; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olkusz.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach