Przetargi.pl
Ochrona budynków i mienia Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6314871 , fax. 042 6314872
  • Data zamieszczenia: 2012-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 8
    91-348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6314871, fax. 042 6314872
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona budynków i mienia Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest: dozór, ochrona mienia i budynków Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi. Zakres podstawowych obowiązków pracowników dozoru ochrony obejmuje: PORTIERNIA A Do szczególnych obowiązków pracownika dozoru-ochrony PORTIERNI A w budynku przy ul. Św. Teresy 8, należy : 1.Codzienna całodobowa jednoosobowa ochrona obiektu przy ul. Św. Teresy 8 wraz z obsługą Portierni A obejmującą budynek wysoki Instytutu (budynek A) i część budynku niskiego (budynek B) zaplecze pomiędzy bramą nr 6 i bramą nr 1, budynki magazynowe, garaże i budynki techniczne. Dotyczy to w szczególności: a) ochrony mienia znajdującego się na powierzonym terenie przed kradzieżą, włamaniem, dewastacją, pożarem, zalaniem, ochrony przed zakłóceniem porządku i innymi zdarzeniami losowymi, b) doświadczenia w zakresie: - dozorowania obiektów podlegających monitoringowi pożarowemu, - obsługi Centrali Sygnalizacji Pożarowej wraz z terminalem równoległym, - obsługi Centrali Systemu Oddymiania. 2.Kontrola ruchu osobowego, kierowanie ruchem osobowym interesantów i gości Instytutu, udzielanie właściwych i pełnych informacji osobom przychodzącym oraz kontrola wynoszonego sprzętu, materiałów itp. (za okazaniem przepustek materiałowych wystawianych przez Sekcję Techniczno-Administracyjną) jak również podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów, podejmowaniu interwencji wobec osób, które bez uzasadnienia przebywają na terenie Instytutu, uniemożliwianie wejścia akwizytorom itp. - Kontrola ruchu osobowego i mienia zgodnie z zarządzeniami wewnętrznymi obowiązującymi w Instytucie. Aktualnie obowiązujące zarządzenie znajduje się na Portierni A i Portierni B - tylko do użytku służbowego. 3.Wydawanie- przyjmowanie dokumentów i kluczy od samochodów służbowych IMP od kierowców IMP, oraz osób uprawnionych (za pokwitowaniem w rejestrze). 4.Wydawanie-przyjmowanie kluczy od pomieszczeń Budynku A i części naukowej Budynku B oraz pomieszczeń budynku Technicznego - wyłącznie uprawnionym pracownikom, za pokwitowaniem w rejestrze. 5.Wydawanie-przyjmowanie kluczy do pokoi w internacie wg listy zakwaterowania przygotowanej przez pracownika Działu Administracyjno-Technicznego oraz pomoc w wypełnieniu karty meldunkowej (załącznik nr 2), jeśli zaistnieje taka potrzeba, a następnie przekazanie jej pracownikowi Działu Administracyjno-Technicznego. Wzór listy zakwaterowania, druki oświadczeń dotyczących korzystania z parkingu osób zakwaterowanych w hotelu oraz dodatkowe informacje znajdują się w załączniku nr 3 i nr 4. 6.Obsługa bramy nr 1, i uruchamianie automatycznej zapory umożliwiającej wjazd lub wyjazd na parking przed wejściem głównym. 7.Codzienne otwieranie lub zamykanie w określonych godzinach Bramy nr 1, 6, 8 (gwiazdka), 9 i przejścia na I p. między budynkami A i B (rano o godz. 630, po południu o godz. 1630). 8.Codzienne otwieranie i zamykanie krat, wyjść awaryjnych klatki schodowej D, E, G - otwieranie o godz. 700, zamykanie o godz.1700. 9.Obsługa szatni w sobotę i w niedzielę, gdy wymagają tego okoliczności i potrzeby IMP, jak również obsługa szatni po godz. 17-tej. 10.Prowadzenie Książki Dyżurów, w której dokonuje się regularnych wpisów oraz uwag, zdarzeń, awarii, uszkodzeń itp. W Książce Dyżurów znajdującej się na Portierni A winna być podawana informacja o nazwisku osoby obsługującej w danym dniu szatnię. 11.Portier ma prawo i obowiązek dokonania kontroli wynoszonego bagażu budzącego podejrzenia, że wynoszony sprzęt jest własnością Instytutu, ma prawo żądać przepustek materiałowych na wynoszony sprzęt, materiały, przedmioty itp., wystawionych przez Sekcję Techniczno-Administracyjną na dany dzień i godzinę. 12.Czuwanie nad stanem bezpieczeństwa pożarowego oraz bezpieczeństwa budynku w rejonie dozorowanego obiektu, szczególnie w godzinach wieczornych i nocnych, wymagane doświadczenie w zakresie dozorowania obiektów podlegających monitoringowi pożarowemu, obsługi Centrali Sygnalizacji Pożarowej wraz z terminalem równoległym, obsługi Centrali Systemu Oddymiania, znajomości Instrukcji Bezpieczeństwa pożarowego i Planu ewakuacji oraz znajomości podstawowych czynności przy lokalizacji i obsłudze zaworów wody. W przypadku nieuzasadnionego (z winy Zleceniobiorcy) przyjazdu jednostki straży pożarnej koszty interwencji pokrywa Zleceniobiorca. 13.Ewidencjonowanie przeprowadzanych rozmów telefonicznych w przypadkach awaryjnych (data, godz. Nr telef.- sprawa). 14.Powiadamianie telefoniczne dyżurujących pod telefonem pracowników technicznych (po godzinach pracy) o zaistniałych awariach, zdarzeniach, odnotowując w Książce dyżurów. Lista pracowników dyżurujących pod telefonem przekazywana jest na Portiernię A- na każdy miesiąc kalendarzowy. oraz powiadamianie w ciągu dnia pracy: W sprawach technicznych: Kierownika Sekcji Techniczno-Administracyjnej = tel. wew. 865 Pracownika inżynieryjnego Sekcji Techniczno-Administracyjnej = tel. wew. 864 W sprawach administracyjno-gospodarczych: Kierownika Sekcji Techniczno-Administracyjnej = tel. wew. 865 Samodzielnego referenta Działu Adm. - Technicznego = tel. wew. 860 W sprawach ogólnych - wyjątkowych: Kierownika Działu Adm. - Technicznego = tel. wew. 859 Specjalistę ds. Administracyjnych = tel. wew. 874 15.Zapalanie i gaszenie oświetlenia wewnątrz budynku, świateł dyżurnych lub zgodnie z zaleceniami kierownika Sekcji Techniczno-Administracyjnej. 16.Obsługa głównych portierni: A , B i szatni w budynku Zamawiającego, przy ul. Św. Teresy w Łodzi zobowiązana jest posiadać jednolite umundurowanie, z emblematami Wykonawcy. 17.Pracownik Portierni A ma obowiązek utrzymania jej w czystości (codzienne sprzątanie). 18.Pracownik Portierni A ma obowiązek odśnieżania i posypywania środkami antypoślizgowymi (np. piaskiem) wejścia do budynku A (obszar wejścia pokrytego płytą granitową ze schodami i parkingu głównego) w przypadku nagromadzenia się śniegu - w dni wolne od pracy w IMP oraz po godzinach pracy IMP tj. gdy służby techniczne IMP są nieobecne tj. w godz. 14:00 - 6:00. Stosowny sprzęt i środki zabezpiecza Zamawiający. Zakres obowiązków pracownika obsługującego Szatnię IMP Zatrudnienie sezonowe w okresie od początku 38 tygodnia roku do końca 19 tygodnia roku w godzinach 700-1700 od poniedziałku do piątku (w soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy w IMP, jak również w dni robocze po godz.17-tej szatnię obsługuje portier z Portierni A). 1. Zatrudniony pracownik-szatniarz jest odpowiedzialny materialnie za przyjętą do szatni odzież zewnętrzną. 2. Przyjmowanie i wydawanie odzieży -tylko za wydaniem i zwrotem numerka fabrycznego Instytutu. 3. Zatrudniony pracownik-szatniarz jest zobowiązany do codziennej kontroli ilości numerków i zdejmowania ich przed dniami wolnymi od pracy (lub przekazania określonej ilości numerków wskazanemu pracownikowi IMP - zgodnie z zaleceniem kierownictwa Działu Administracyjno-Technicznego). 4. Pracownik obsługi Szatni ma obowiązek utrzymania jej w czystości(codzienne sprzątanie). 5. Pracownik szatni winien być wyposażony w firmowe umundurowanie, jednolite z pracownikami Portierni A i B. 6. Pracownik szatni zobowiązany jest, w miarę możliwości, do współpracy z pracownikiem Portierni A oraz Portierni B (głownie w zakresie spraw związanych z kontrolą ruchu pojazdów - wjazd na parkingi, parkowanie na parkingach). PORTIERNIA B Do szczególnych obowiązków pracownika dozoru-ochrony PORTIERNI B w budynku przy ul. Św Teresy 8 należy: 1. Obsługa całodobowa jednoosobowa Portierni B wraz z ochroną obiektu obejmującą: - Przychodnię Chorób Zawodowych, - Klinikę Chorób Zawodowych i Toksykologii, - Klinikę Audiologii i Foniatrii, - Ośrodek Alergii Zawodowej i Zdrowia Środowiskowego, - Zakład Psychologii Pracy, - oraz parking ogólny od ul. Św. Teresy (między bramą nr 1 a bramą nr 3) i parking kliniczny (podwórze między bramą nr 4 a bramą nr 6). Dotyczy to w szczególności: - ochrony mienia znajdującego się na powierzonym terenie przed kradzieżą, włamaniem, dewastacją, pożarem, zalaniem, ochrony przed zakłóceniem porządku i innymi zdarzeniami losowymi. 2. Obsługa szatni dla interesantów Przychodni Chorób Zawodowych, Kliniki Audiologii i Foniatrii, Ośrodka Alergii Zawodowej i Zdrowia Środowiskowego, Kliniki Chorób Zawodowych i Toksykologii, Zakładu Psychologii Pracy. 3. Informowanie i kierowaniem ruchem osobowym pacjentów i interesantów Przychodni Chorób Zawodowych, Kliniki Chorób Zawodowych i Toksykologii, Kliniki Audiologii i Foniatrii, Ośrodka Alergii Zawodowej i Zdrowia Środowiskowego. Kontrola ruchu osobowego, udzielanie właściwych i pełnych informacji osobom przychodzącym oraz kontrola wynoszonego sprzętu, materiałów itp. (za okazaniem przepustek materiałowych wystawianych przez Sekcję Techniczno-Administracyjną) jak również podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów, podejmowaniu interwencji wobec osób, które bez uzasadnienia przebywają na terenie Instytutu, uniemożliwianie wejścia akwizytorom itp. - Kontrola ruchu osobowego i mienia zgodnie z zarządzeniami wewnętrznymi obowiązującymi w Instytucie. Aktualnie obowiązujące zarządzenie znajduje się na Portierni A i Portierni B - wyłącznie do użytku służbowego. 4. Kontrola ruchu osobowego przez Portiernię B: - Pacjenci na badania w Przychodni Chorób Zawodowych, Ośrodku Alergii Zawodowej i Zdrowia Środowiskowego, Klinice Audiologii i Foniatrii po okazaniu skierowania, kierowani są do rejestracji. - Pacjenci Klinik mogą wejść na teren po okazaniu skierowań na badania lub hospitalizację, osoby odwiedzające chorych przebywających w Klinikach mogą wejść codziennie w godz. 1400-1700a przed 1400 i po 1700 po uzgodnieniu telefonicznym z dyżurką pielęgniarek,(Toksykologia tel.757, Choroby Zawodowe tel.770) - Osoby zgłaszające się w celu uzyskania informacji o stanie zdrowia chorych przebywających w Klinice mogą wejść na teren Kliniki po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z pielęgniarką (Izba Przyjęć), tel.-754, dyżurką pielęgniarek I piętro tel.-757, dyżurką pielęgniarek II piętro tel.-770 lub z lekarzem dyżurnym tel.-763, - Pracownicy Instytutu mogą wejść na teren do godz. 17.00 bez przepustki (po okazaniu karty zegarowej) a po godz. 17.00 tylko za okazaniem aktualnej przepustki wystawionej przez Sekcję Techniczno-Administracyjną, (zwolnieni są pracownicy kliniki pracujący na zmiany) oraz zgodnie z wykazem pracowników uprawnionych do wejścia po godz. 17-tej oraz w dni wolne od pracy. 5. Kontrola ruchu pojazdów przez bramę nr 3 i nr 4: - Obsługa urządzenia lub komputera zliczającego samochody, - Dozwolony wjazd na parking ogólny wyłącznie dla pracowników Instytutu, których pojazdy są odpowiednio i prawidłowo oznakowane, zgodnie z obowiązującą w Instytucie kolorystyką nalepek oraz obowiązującym wykazem osób uprawnionych do parkowania, - Brama nr 3 otwierana o godz. 600, zamykana o godz. 20.00, - W godz. 15.30-7.30 mogą parkować samochody kursantów zakwaterowanych w Instytucie (po okazaniu dowodu zakwaterowania). 6. Kontrola ruchu pojazdów przez bramę nr 4: - Bez przepustek dozwolony wjazd dla karetek pogotowia ratunkowego, oraz oznakowanych pojazdów policyjnych dowożących i pilnujących pacjentów uzależnionych, - Bez przepustek ale po uzgodnieniu telefonicznym z Sekcją Techniczno-Administracyjną, samochody dostawcze, - Dozwolony wjazd na parking kliniczny wyłącznie dla pracowników Instytutu, których pojazdy są odpowiednio i prawidłowo oznakowane, zgodnie z obowiązującą w Instytucie kolorystyką nalepek oraz obowiązującym wykazem osób uprawnionych do parkowania. 7. Portier wydaje i przyjmuje klucze od pomieszczeń Przychodni Chorób Zawodowych wyłącznie za pokwitowaniem w Rejestrze pobierania zdawania kluczy przez uprawnionych pracowników Przychodni (czytelne podpisy). 8. Portier ma prawo i obowiązek dokonania kontroli wynoszonego bagażu budzącego podejrzenia, że wynoszony sprzęt jest własnością Instytutu, ma prawo żądać przepustek materiałowych na wynoszony sprzęt, materiały, przedmioty itp. wystawionych przez Sekcję Techniczno-Administracyjną na dany dzień i godzinę. 9. Czuwanie nad stanem bezpieczeństwa pożarowego oraz bezpieczeństwa budynku w rejonie dozorowanego obiektu szczególnie w godzinach wieczornych i nocnych. Wymagana znajomość lokalizacji i podstawowych czynności przy obsłudze zaworów wody, znajomości Instrukcji Bezpieczeństwa pożarowego i Planu ewakuacji. W przypadku nieuzasadnionego (z winy Zleceniobiorcy) przyjazdu jednostki straży pożarnej koszty interwencji pokrywa Zleceniobiorca. 10. Powiadamia telefonicznie o zaistniałych awariach, zdarzeniach Portiernię A (tel. 891) odnotowując w Książce Dyżurów. 11. Obsługa głównych portierni: (A i B) w budynku Zamawiającego, przy ul. Św. Teresy 8 w Łodzi zobowiązana jest posiadać jednolite umundurowanie z emblematami Wykonawcy. 12. Pracownik Portierni B ma obowiązek utrzymania jej w czystości(codzienne sprzątanie). 13.Pracownik Portierni B ma obowiązek odśnieżania i posypywania środkami antypoślizgowymi (np. piaskiem) wejścia do budynku B (kompleksu schodów, podjazdu dla niepełnosprawnych, drogi do furtki wejściowej na teren Szpitala Biegańskiego i pasa drogi wraz z przejściem dla pieszych przed bramą wjazdową do kliniki o długości około 8m licząc od bramy w kierunku ulicy) w przypadku nagromadzenia się śniegu - w dni wolne od pracy w IMP oraz po godzinach pracy IMP., gdy służby techniczne IMP są nieobecne tj. w godz. 14:00 - 6:00. Stosowny sprzęt i środki zabezpiecza Zamawiający. (gwiazdka) dotyczy tylko w przypadku awarii automatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach