Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg
- Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 068 4565404
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
ul. Podgórna 7 7
65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, fax. 068 4565404
REGON: 97077008900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ocena systemu kryteriów oceny projektów w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Ocena systemu kryteriów oceny projektów w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. 1.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący integralną część SIWZ. 2.Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego Ocena systemu kryteriów oceny projektów w ramach Lubuskiego Regionalnego programu Operacyjnego: a.Analiza materiału badawczego; b.Przygotowanie merytoryczne raportu; c.Publikacja wyników badania ewaluacyjnego w formie papierowej i elektronicznej na stronie internetowej: Nakład w formie papierowej: 50 szt.; Liczba stron 1 egzemplarza - co najmniej 50 stron; Papier (środek) - kredowy, o gramaturze nie mniej niż 135 g m2, pełny kolor (4+4), w zależności od koncepcji graficznej; Okładka twarda, papier kredowy o gramaturze nie mniej niż 230 g m2, kolor (4+1), oprawa szyta i klejona z rantem. Na okładce i na pierwszej stronie publikacji należy umieścić: logo Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (zgodnie z zasadami określonymi w dokumencie Narodowa Strategia Spójności. Księga identyfikacji wizualnej), herb województwa lubuskiego, logo Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego oraz tekst: Badanie ewaluacyjne współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach VI Priorytetu Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 - Pomoc Techniczna; Format A4. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 400,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: IX.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że: Posiadają odpowiednie doświadczenie, zawodowe polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem usługi stanowiące przedmiot zamówienia. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem jednej usługi z podaniem jej wartości, przedmiotu, datę wykonania i odbiorców. Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał wykonanie jednej usługi o wartości co najmniej 40 000 zł brutto. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie przedmiotu zamówienia wskazanego w wykazie (mogą to być np. referencje , protokoły odbioru, potwierdzenia wykonania i przyjęcia usługi lub inne dokumenty) - zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3, 3b do SIWZ (zał. 3b - dotyczy wyłącznie podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 4.1. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3a, 3 b do SIWZ (zał. 3b - dotyczy wyłącznie podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie). IX.2) Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp): A. Ustanowią Pełnomocnika do ich reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo /upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione winno być zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i dołączone do oferty. B. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa dokumenty wymienione w rozdziale X pkt. X.1 ppkt. 1lit.b, 2, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. C. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający oświadcza, że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. IX.3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X, pkt X.1 ppkt. 2 SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa w pkt. 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w rozdziale nr X niniejszej specyfikacji Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy będzie się odbywać metodą: spełnia- nie spełnia. UWAGA: Przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej załączają do oferty ponadto umowę spółki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: X.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ ( zał. nr 3 składa Lider Konsorcjum), b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 4 w związku z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 a do SIWZ (zał. nr 3a składa każdy członek Konsorcjum w tym Lider), c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 b do SIWZ ( nie dotyczy podmiotów ubiegających się wspólnie o przedmiot zamówienia). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie składa każdy z konsorcjantów). 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (mogą to być np. referencje, protokoły odbioru potwierdzenia wykonania i przyjęcia usługi lub inne dokumenty - wg załącznika nr 5 do SIWZ w oparciu o zapisy rozdziału IX,pkt.IX.1)1, pkt 2 SIWZ. X.2.Inne oświadczenia i dokumenty. 1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Umowę spółki cywilnej - (jeśli dotyczy). 3.Kopię dowodu wpłaty wadium przetargowego. 4.Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Pełnomocnictwo - (jeśli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: metodologia wykonania zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Aktualizacja oceny ex-ante instrumentów finansowych w perspektywie finansowej 2014-2020 wraz z oceną ryzyka dla gwarancji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020.
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu województwa lubuskiego.
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu województwa lubuskiego.
Dodano: 2016-06-01 - Wykonanie Programu ochrony środowiska dla województwa lubuskiego wraz z Raportem za lata 2014 - 2015 z wykonania Programu ochrony środowiska dla województwa lubuskiego na lata 2012 - 2015 z perspektywą do 2019 r. oraz Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu województwa lubuskiego (przedmiot zamówienia w podziale na dwa zadania).
Dodano: 2016-05-02 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Ewaluacja systemu zarządzania i wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Ewaluacja systemu oceny i wyboru projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020
Dodano: 2016-04-14 - Prognoza oddziaływania na środowisko Programu Rozwoju Innowacji Województwa Lubuskiego
Dodano: 2016-03-24 - Prognoza oddziaływania na środowisko do projektu Programu Rozwoju Transportu Województwa Lubuskiego
Dodano: 2016-01-14 - Wykonanie analizy pt. Potencjał inwestycyjny i eksportowy województwa lubuskiego w aspekcie rozwoju gospodarczego gmin i przedsiębiorstw z terenu województwa lubuskiego
Dodano: 2015-10-06 - Badanie ewaluacyjne pn. Ewaluacja on-going Strategii Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020
Dodano: 2015-04-21