Przetargi.pl
Obsługę prawną inwestycji realizowanych w ramach Wieloletniego Programu Inwestycyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-105 Rzeszów, ul. Boya Żeleńskiego 19a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8609490 , fax. 017 8609460
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
    ul. Boya Żeleńskiego 19a 19a
    35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8609490, fax. 017 8609460
    REGON: 69058767000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługę prawną inwestycji realizowanych w ramach Wieloletniego Programu Inwestycyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Obsługę prawną następujących inwestycji realizowanych w ramach Wieloletniego Programu Inwestycyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013: 1) Modernizacja dróg wojewódzkich ul. Wolności w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 875 Mielec - Kolbuszowa - Sokołów Małopolski - Leżajsk; 2) Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 875 na odcinku Mielec - Kolbuszowa łącznie z budową obwodnicy Kolbuszowej; 3) Budowa obwodowej Grębowa w c. dr. woj. Nr 871 Nagnajów - Tarnobrzeg - Grębów Stalowa Wola; 4) Przebudowa wiaduktu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 875 Mielec - Kolbuszowa - Sokołów Małopolski - Leżajsk w miejscowości Mielec; 5) Likwidacja barier rozwojowych - most na rzece Wiśle z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 764 oraz połączeniem z drogą wojewódzką nr 875 w zakresie przygotowania dokumentacji projektowej; 6) Remont drogi wojewódzkiej Nr 884 Przemyśl - Dubiecko - Bachórz - Domaradz w km 3+275 ÷ 67+654. Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w Rozdziale II SIWZ stanowiącym Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujace warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp; 2) jest osobą fizyczną - adwokatem, radcą prawnym lub jest spółką cywilną, jawną, partnerską lub komandytową, przy czym wspólnikami w spółkach: cywilnej, jawnej i partnerskiej oraz komplementariuszami w spółce komandytowej mogą być wyłącznie radcowie prawni i adwokaci; 3) posiadają następujący potencjał kadrowy: 3.1. Co najmniej 5 osób uprawnionych do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego lub do zastępowania adwokata lub radcy prawnego. 3.2. Co najmniej jedna osoba z wykształceniem ekonomicznym i doświadczeniem z zakresu finansów publicznych i ubezpieczeń. 4) Posiadają niezbędną wiedzę z zakresu: -prawa cywilnego, -prawa karnego, -prawa zamówień publicznych, -prawa administracyjnego, -prawa finansów publicznych, -prawa ochrony środowiska ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 3.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko -prawa europejskiego, -prawa budowlanego -odszkodowań -przepisów dotyczących samorządu województwa -przepisów dot. dróg publicznych ze szczególnym uwzględnieniem Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych i Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, -realizacji inwestycji prowadzonych według procedur określonych w FIDIC, -treści Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 (RPO) oraz innych dokumentów związanych z RPO, -treści programu operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 oraz innych dokumentów związanych z PO RPW, -postępowania przed sądami powszechnymi i polubownymi, komisjami rozjemczymi i Krajowa Izbą Odwoławczą 5)Posiadają niezbędne doświadczenie: 5.1. wykonanie w ciągu ostatnich 3-ch lat obsługi prawnej o porównywalnym zakresie co najmniej 2 procesów inwestycyjnych za łączną kwotę robót co najmniej 50 mln zł każdy. 5.2. wykonanie w ciągu ostatnich 3-ch lat obsługi prawnej o porównywalnym zakresie co najmniej 2 procesów inwestycyjnych realizowanych zgodnie z procedurami FIDIC 5.3. Prowadzenie w ciągu ostatnich 3-ch lat przed sądami powszechnymi, polubownymi, komisjami rozjemczymi, Krajową Izbą Odwoławczą co najmniej 10 spraw związanych z drogami publicznymi, obejmujących obszary wiedzy wymagane w niniejszej SIWZ. 6)Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. II. Nie dopuszcza się podwykonawstwa. III. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujacy sposób: dokumenty i oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) w przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty; 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat uprawnień zawodowych każdej z nich; 6) Listę co najmniej 5 publikacji (tytuł i miejsce publikacji) obejmującej co najmniej 3 dyscypliny wiedzy wymienione w pkt. 5.1.4 Instrukcji dla Wykonawców. 7) W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt 5.1.5.1 i 5.1.5.2. Instrukcji dla Wykonawców należy przedłożyć wykaz inwestycji zawierający co najmniej nazwę inwestycji, ogólny zakres robót oraz kwotę robót. Do wykazu Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że w/w usługi były wykonane należycie (referencje). W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1.5.3. Instrukcji dla Wykonawców należy przedłożyć listę zawierającą co najmniej przedmiot sprawy, sygnaturę, nazwę sądu lub organu, przed którym była prowadzona sprawa, w tym co najmniej dwie sprawy karne i dwie sprawy prowadzone przed sądami polubownymi. 8) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach