Przetargi.pl
Obsługę informatyczną Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim

Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Władysława Bartniaka 21/23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 755-20-63 , fax. 0-22 755-57-63
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Władysława Bartniaka 21/23 21/23
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 755-20-63, fax. 0-22 755-57-63
    REGON: 00032479000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługę informatyczną Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia, jest świadczenie usług z zakresu obsługi informatycznej i doradztwa w zakresie doboru sprzętu komputerowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 725141002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy składający ważną ofertę, którzy spełniają przesłanki z art.22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) skierują do wykonywania zamówienia osoby, które już posiadają: świadectwo bezpieczeństwa w zakresie dopuszczającym do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową zamawiającego o klauzuli co najmniej poufne zgodne ze wzorem zawartym w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 25 sierpnia 2005 r. (Dz. U. Nr 171, poz. 1431. Oferta ma być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z zasadami ustawy. 2) W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych. W dalszej kolejności zostaną ocenione oferty (spełniające warunki formalne) pod względem merytorycznym. 3) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez sprawdzenie złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania spełniania wymaganych warunków, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wskazane poniżej dokumenty, określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykazu imiennego pracowników wykonawcy - min. 1, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacją o charakterze stosunku prawnego łączącego te osoby z wykonawcą (umowa o pracę, umowa zlecenia, umowa ma zostać zawarta), wskazaniem okresu, w którym pracownicy świadczyli na rzecz wykonawcy pracę i zakresu ich obowiązków oraz informacje na temat ich kwalifikacji i zakres czynności - (aktualnych na dzień składania ofert) - załącznik nr 6; c) referencje potwierdzające, że osoba osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia obsługiwały programy i aplikacje wymienione w punkcie II Oprogramowanie wykorzystywane w Sądzie Załącznika nr 1 do SIWZ a w szczególności: oprogramowanie wykorzystywane w księgach wieczystych: Aplikacja Fenix; Aplikacja SOW; Aplikacja Wysyłka WKW; Aplikacja Biurowość KW, w wydziale księgowości: System OrCom Kadry-Płace + moduł biegli; System OrCom Finanse - Księgowość; System OrCom Ewidencja Majątku; System Płatnik; Video Tel; pozostałych wydziałach: System SAWA firmy Currenda (Moduł Wydział Karny, Moduł Wydział Cywilny, Moduł Wydział Rodzinny, Moduł Wydział Wykonawczy, Moduł Kuratorzy Rodzinni, Moduł Kuratorzy dla dorosłych,); System KNS firmy Currenda (Moduł Windykacja Należności dla spraw rodzinnych, Moduł Windykacja Należności dla spraw cywilnych, Moduł Windykacja Należności dla spraw karnych - wykroczeniowych, Moduł Windykacja Należności dla spraw karnych - przestępstwa, Moduł Windykacja Należności dla spraw karnych - grodzkich); mis e-Sąd - System Wspomagania Organizacji Rozpraw (SWOR); Statystyka Sądowa Lotan, przez okres min. 12 miesięcy, d) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (kopie ważnych poświadczeń bezpieczeństwa osobowego uprawniających do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne, zaświadczeń o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych); 2) Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 44 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.so.gov.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach