Przetargi.pl
Obsługę i rozliczenie transakcji bezgotówkowych dokonywanych za pomocą kart płatniczych w punktach obsługi klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3091323 do 25 w. 410 , fax. 058 3091323 w. 402
  • Data zamieszczenia: 2013-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Na Stoku 49 49
    80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3091323 do 25 w. 410, fax. 058 3091323 w. 402
    REGON: 22004675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługę i rozliczenie transakcji bezgotówkowych dokonywanych za pomocą kart płatniczych w punktach obsługi klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa i rozliczenie transakcji bezgotówkowych dokonywanych za pomocą kart płatniczych w punktach obsługi klienta ZTM w Gdańsku: a)POK 2 przy ul. Wyspiańskiego 9A w Gdańsku, b)Punkcie Reklamacyjnym przy ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, c)POK 3 w tunelu dla pieszych przy Dworcu Głównym PKP w Gdańsku, d)POK 4 przy ul. Świętokrzyska 15 w Gdańsku. zgodnie z punktem 3.4. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. I.Zakres zamówienia: 1.Wykaz punktów, do których Wykonawca dostarczy i w których zainstaluje zestawy POS: 1.Punkt Reklamacyjny ZTM w Gdańsku, ul. Na Stoku 49, terminal POS szt. 1 Internet stacjonarny (istniejące łącze Zamawiającego) lub GPRS 2.Punkt Obsługi Klienta nr 2, Gdańsk - Wrzeszcz ul. Wyspiańskiego 9A,terminal POS szt.1 Internet stacjonarny (istniejące łącze Zamawiającego) lub GPRS 3.Punkt Obsługi Klienta nr 3 Gdańsk, w tunelu dla pieszych przy Dworcu Głównym PKP, terminal POS szt. 1, Internet stacjonarny (istniejące łącze Zamawiającego) 4.Punkt Obsługi Klienta nr 4 Gdańsk, ul. Świętokrzyska 15 (pętla tramwajowa), terminal POS szt. 1, Internet stacjonarny (istniejące łącze Zamawiającego) lub GPRS II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Realizowanie płatności kartami płatniczymi z tytułu sprzedaży biletów komunikacji miejskiej z uwzględnieniem przekazywania płatności z danego zestawu POS na rachunek bankowy Zamawiającego. 2.Opcjonalna usługa umożliwiająca przekazywanie płatności z danego zestawu POS na dwa rachunki bankowe Zamawiającego (osoba obsługująca zestaw POS określa, na który rachunek ma być przekazana płatność). Na życzenie Zamawiającego Wykonawca uruchomi tą usługę nieodpłatnie. 3.Wykonawca zapewni codzienną obsługę transakcji płatniczych dokonywanych kartami płatniczymi (wydanymi w Polsce, UE i poza UE) typu: VISA, Visa Elektron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Vpay (wymagana jest również obsługa kart płatniczych w technologii zbliżeniowej) 4.Wykonawca może dopuścić także obsługę innych kart oraz płatności telefonami komórkowymi z zachowaniem tych samych lub korzystniejszych zasad obsługi i rozliczeń jakie dotyczą ww. kart płatniczych. 5.Wykonawca dostarczy i zainstaluje zestawy POS (terminal POS + dodatkowe urządzenie PIN PAD podłączane rozciągliwym przewodem do terminala POS + dodatkowe urządzenie, jeżeli konieczne, do obsługi technologii zbliżeniowej + urządzenia do komunikacji) zgodnie z zestawieniem wskazanym w punkcie 3.4.1. SIWZ. 6.Oferowane zestawy POS muszą działać w oparciu o łączność przewodową lub bezprzewodową GPRS, zgodnie z zestawieniem wskazanym w punkcie 3.4.1. SIWZ. 7.Wykonawca zapewni, w okresie obowiązywania umowy, opiekę poprzez przydzielenie Zamawiającemu opiekuna sprawującego nadzór i asystę w przypadku wystąpienia problemów z przyjmowaniem płatności lub ich rozliczaniem. 8.Wykonawca zapewni: a.serwis sześciogodzinny, tj. realizowanie usług serwisowych w przypadku awarii w ciągu 6 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego; w dniach: od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-19.00; b.możliwość zgłoszenia awarii w sobotę i zapewni serwis w poniedziałek do godz. 12.00. 9.W przypadku stwierdzenia niesprawności działania zestawu Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany zestawu wadliwego POS na wolny od wad w terminie 6 (sześciu) godzin od momentu otrzymania zgłoszenia od uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. 10.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu papieru do drukowania potwierdzeń z terminali POS. 11.Wykonawca będzie zobowiązany do przeszkolenia, wskazanych przez Zamawiającego, pracowników w uzgodnionych przez Strony terminach w zakresie przeprowadzania transakcji przy użyciu kart płatniczych i obsługi zestawu POS zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie i Zasadach używania zestawu POS. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielania bieżącej pomocy i wyjaśnień w sprawach związanych z obsługą kart płatniczych. 12.Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia wraz z ofertą: a.zasad używania zestawu POS, b.regulaminu określającego szczegółowe warunki akceptacji kart płatniczych i obsługi transakcji, c.procedury wyjaśniania spornych płatności. III.Wartość zamówienia 1.Zamawiający szacuje docelową łączną dla wszystkich zestawów POS miesięczną wartość sprzedaży na poziomie około 220 000,00 złotych. 2.wartość określona w punkcie powyżej jest wielkością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do wysokości faktycznie zrealizowanych obrotów poprzez zestawy POS. IV.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w istotnych postanowieniach, które obligatoryjnie zostaną wprowadzone do umowy (Punkt 17 SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661330001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/test/przetargi_lista
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach