Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg
- Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (12)6173595 , fax. (12)6173595
- Data zamieszczenia: 2019-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Al. Mickiewicza 30
30-059 Kraków, woj. małopolskie
tel. (12)6173595, fax. (12)6173595
REGON: 15770000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
obsługę i bieżące naprawy instalacji technologicznych wymiennikowni ciepła w obiektach AGH w Krakowie – KC-zp.272-769/19 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wspólny Słownik Zamówień: 50331000-4 Temat: obsługa i bieżące naprawy instalacji technologicznych wymiennikowni ciepła w obiektach AGH w Krakowie - KC-zp.272-769/19 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa i bieżące naprawy instalacji technologicznych wymiennikowni ciepła w obiektach AGH Wykonawca winien wykazać, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przez: a) osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji w grupie pierwszej i drugiej na stanowisku eksploatacji (E) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu, b) osobą pełniącą funkcję koordynatora prac konserwacyjnych posiadająca świadectwo kwalifikacji w grupie pierwszej i drugiej na stanowisku dozoru (D) w zakresie obsługi, konserwacji i prac kontrolno-pomiarowych. Dopuszcza się posiadanie uprawnień w zakresie D i E przez jedną osobę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z poźn. zm.), osób wykonujących czynności polegające na: - ocenie prawidłowości pracy wymienników ciepła i ich regulacja, - kontroli i programowanie automatyki, - sprawdzaniu działania zaworów bezpieczeństwa, - kontroli skuteczności zabezpieczeń silników pomp, - czyszczeniu filtrów i odmulaczy, - sprawdzaniu pracy wymiennikowi pod względem bezpieczeństwa i ekonomicznej pracy urządzeń - przygotowaniu wymiennikowi do sezonu grzewczego; - chemicznego czyszczenie wymienników ciepła; - konserwacji zaworów odcinających i regulujących, - kontroli pracy stacji zmiękczającej. W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu 22 § 1 Kodeksu Pracy, o których mowa powyżej, na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy Wykonawca winien udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę potwierdzonych za zgodność z oryginałem, kopii umów o pracę ww. osób, potwierdzających w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, okres zatrudnienia, pracodawcę (pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić) lub inne dokumenty zawierające w/w informacje potwierdzające zatrudnienie w/w osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Zamawiający jednocześnie informuje, że we wzorze umowy przewidział kary umowne za nie wywiązanie się z ww. obowiązku. Wykonawca winien udzielić gwarancji na wykonane przez siebie „drobne naprawy” na okres 12 miesięcy oraz na zamontowane urządzenia zgodnie z gwarancją producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50331000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • Pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr IBAN: PL 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922 nr SWIFT: PKO PP LPW Zamawiający przypomina, że za skutecznie wniesione wadium uznaje się zaksięgowanie kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. • Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ma ona zawierać zapis o nieodwołalnym, bezwarunkowym spełnieniu świadczenia przez Gwaranta na rzecz Beneficjenta (AGH).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty – wypełniony, uzupełniony i podpisany zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1, załącznik nr 1A – „Wykaz obiektów – formularz cenowy”, Załącznik Nr 1B „Opis technologiczny” i Załącznik nr 1C – „Kalkulacja cenowa materiały” do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią), b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, c) Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie sieci teletechnicznych oraz kamer drogowych systemu sterowania ruchem UTCS.
Dodano: 2020-01-29 - Utrzymanie sieci teletechnicznych oraz kamer drogowych systemu sterowania ruchem UTCS.
Dodano: 2020-01-07 - Konserwacja i bieżąca naprawa sieci teletechnicznej na terenie AGH KC-zp.272-767/19
Dodano: 2019-11-25 - Konserwacja i bieżąca naprawa sieci teletechnicznej dla AGH KC-zp.272-494/16.
Dodano: 2016-11-17