Przetargi.pl
OBSŁUGA ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH I UŻYTKOWYCH WRAZ Z ICH OBEJŚCIAMI, STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY KNURÓW, ZARZĄDZANYCH PRZEZ MIEJSKI ZESPÓŁ GOSPODARKI LOKALOWEJ I ADMINISTRACJI W KNUROWIE, W ZAKRESIE WYKONYWANIA BIEŻĄCYCH NAPRAW I KONSERWACJI

Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. Floriana
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 339 45 00 , fax. (032) 339 45 01
  • Data zamieszczenia: 2019-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
    ul. Floriana 4
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. (032) 339 45 00, fax. (032) 339 45 01
    REGON: 27121685600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzglia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH I UŻYTKOWYCH WRAZ Z ICH OBEJŚCIAMI, STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY KNURÓW, ZARZĄDZANYCH PRZEZ MIEJSKI ZESPÓŁ GOSPODARKI LOKALOWEJ I ADMINISTRACJI W KNUROWIE, W ZAKRESIE WYKONYWANIA BIEŻĄCYCH NAPRAW I KONSERWACJI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OBSŁUGA ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH I UŻYTKOWYCH WRAZ Z ICH OBEJŚCIAMI, STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY KNURÓW, ZARZĄDZANYCH PRZEZ MIEJSKI ZESPÓŁ GOSPODARKI LOKALOWEJ I ADMINISTRACJI W KNUROWIE, W ZAKRESIE WYKONYWANIA BIEŻĄCYCH NAPRAW I KONSERWACJI Zakres robót objętych zamówieniem: 1.naprawa, uszczelnienie i konserwacja pokryć dachów papowych 2.naprawa, uszczelnienie dachów dachówkowych 3.częściowa wymiana, naprawa i konserwacja obróbek blacharskich 4.roboty tynkarskie 5.roboty murarskie 6.roboty posadzkarskie 7.roboty betoniarskie 8.roboty stolarskie 9.roboty szklarskie 10.roboty malarskie 11.roboty ślusarskie 12.różne inne bieżące naprawy i konserwacje związane z zarządzaniem nieruchomością. Roboty wykonywane będą na podstawie zleceń wystawianych przez zamawiającego. Ich ilość i zakres wynikał będzie z rzeczywistych potrzeb wynikłych w trakcie trwania zamówienia, a ich łączna wartość nie przekroczy kwoty 240 000,00 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach