Przetargi.pl
Obsługa zagranicznych przejazdów służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum oraz zleceniobiorców obejmująca w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych (linie regularne i tanie). Sprawa znak: DZP/CM/242/3-34/ZP/13

Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
  • Data zamieszczenia: 2013-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa zagranicznych przejazdów służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum oraz zleceniobiorców obejmująca w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych (linie regularne i tanie). Sprawa znak: DZP/CM/242/3-34/ZP/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa zagranicznych przejazdów służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum oraz zleceniobiorców obejmująca w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych (linie regularne i tanie). Zakres zamówienia obejmuje: a.przyjmowanie zleceń do realizacji bezpośrednio od wyjeżdżających: osobiście, telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną; b.dokonywanie optymalnego wyboru przewoźnika oraz trasy pod względem ceny i czasu trwania podróży - poprzez przedstawienie co najmniej trzech opcji związanych z jedną podróżą, w tym jednej bezwzględnie najtańszej; c.stosowanie minimalnych cen dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży; d.przedstawienie zamawiającemu faksem lub pocztą elektroniczną informacji zwrotnej o proponowanej rezerwacji, w ciągu 3 godzin od momentu zgłoszenia zlecenia, a także do wiadomości na wskazaną przez zamawiającego skrzynkę poczty elektronicznej lub faks; e.wydzielenie co najmniej 1 linii telefonicznej wyłącznie do obsługi zamawiającego; f.wyznaczenie co najmniej 2 osób posiadających wymagane doświadczenie upoważnionych do kontaktu i obsługi zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 18.00 i co najmniej 1 osoby do kontaktu w razie nagłych przypadków w soboty, niedziele i święta; g.dostarczanie w formie elektronicznej faktury za bilety z 21 dniowym terminem płatności, nie później niż w dniu wystawienia biletu. Faktura musi zawierać trasę podróży (z pełną nazwą miast docelowych), datę wyjazdu i powrotu, nazwisko oraz imię wyjeżdżającego. Faktura musi być wystawiana oddzielnie dla poszczególnych osób wyjeżdżających za granicę. Zamawiający nie dopuszcza wystawiania faktur zbiorczych. Do każdej faktury musi być dołączona kopia biletu; h.sporządzanie dla zamawiającego w wersji elektronicznej (w formacie arkusza kalkulacyjnego) i drukowanej miesięcznych raportów (do 10 dnia następnego miesiąca) z wystawionych przez wykonawcę faktur za bilety; zestawienia mają uwzględniać: rodzaje biletów, imię i nazwisko wyjeżdżającego, trasę i daty podróży, ceny biletów oraz uwzględnione upusty; i.na żądanie zamawiającego dostarczanie kopii kuponów biletowych do wskazanych przez wyjeżdżającego biletów; j.załatwienie odwołań i reklamacji do linii lotniczych i innych przewoźników; W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem, certyfikatu przynależności IATA (Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego) lub ważnego świadectwa akredytacji IATA uprawniającego do usługi w zakresie agencji sprzedaży pasażerskiej IATA. Przewidywana liczba biletów lotniczych to 160 sztuk (tam i z powrotem, w tym 11 na trasach pozaeuropejskich i 149 na trasach europejskich), jednak zamawiający zastrzega sobie prawo dostosowania ich liczby do rzeczywistych potrzeb (tj. ograniczenia lub zwiększenia), w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 250 000,00 zł. Wykonawca, który nie posiada siedziby na terenie Miasta Krakowa jest zobowiązany przedstawić sposób realizacji zamówienia potwierdzający, że jest w stanie dostarczyć bilety zgodnie z w/w wymogami w szczególności w zakresie: -przyjmowania zleceń do realizacji bezpośrednio od wyjeżdżających: osobiście; -dostarczania wyłącznie do siedziby zamawiającego faktury za bilety z 21 dniowym terminem płatności, nie później niż w dniu wystawienia biletu. Opis sposobu realizacji zamówienia należy dołączyć do oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach