Przetargi.pl
Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów biorących udział w projekcie pt.: Moja przyszłość zależy ode mnie.

Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkola ogłasza przetarg

  • Adres: 43-340 Kozy, ul. Szkolna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8174291 , fax. 33 8175741
  • Data zamieszczenia: 2012-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkola
    ul. Szkolna 1 1
    43-340 Kozy, woj. śląskie
    tel. 33 8174291, fax. 33 8175741
    REGON: 07232986000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów biorących udział w projekcie pt.: Moja przyszłość zależy ode mnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: transport do wskazanego miejsca oraz obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów szkół w ramach realizacji projektu pt.: Moja przyszłość zależy ode mnie, nr: POKL.09.01.02-24-223/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie obejmuje: usługę transportową, zakup biletów wstępu , usługę cateringową (suchy prowiant), organizację ognisk dla uczniów, zapewnienie pilotów, przewodników, zapewnienie ubezpieczenia grupowego w ramach wyjazdów oraz innych usług / dostaw zgodnie z załączonym do SIWZ wykazem wyjazdów uczniów (załączniki nr: 4a-4b) realizowanych w okresie od lutego 2012 roku do maja 2012 roku. 3. Zamówienie udzielane będzie w częściach: Część I Obsługa wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Kozach, ul. Przecznia 1, 43-340 Kozy (Załącznik nr 4a do SIWZ zawiera szczegółowy opis planowanych wyjazdów edukacyjnych). Część II Usługa obejmuje obsługę wyjazdów edukacyjnych organizowanych dla uczniów Gimnazjum im. Jana Pawła II w Kozach, ul. Szkolna 20, 43 - 340 Kozy (Załącznik nr 4b do SIWZ zawiera szczegółowy opis planowanych wyjazdów edukacyjnych). 4. Zamówienie publiczne obejmuje: 4.1. Usługi transportowe związane są z przewozem uczniów z siedzib szkół w terminie i do miejsc wskazanych w wykazie wyjazdów uczniów stanowiącym załącznik nr 4 a-b do SIWZ i powrót do siedziby szkoły a) Przewóz uczniów może odbywać się wyłącznie środkiem transportu spełniającym wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2005r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2007, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) b) Opiekę nad uczniami w czasie przewozu organizuje i zapewnia Zamawiający, c) Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, d) Autobus musi posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących (uczniowie i opiekunowie), e) Wykonawca ubezpiecza autobus i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i powstałych w związku z przewozem, f) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów własnych, oraz kosztów postoju na parkingach płatnych. 4.2. Usługę cateringową dla uczniów w trakcie wyjazdów (w sytuacji, gdy zostało to wskazane w wykazie wyjazdów), a)Przez usługę cateringową rozumie się przygotowanie, dostarczenie, wypakowanie oraz wniesienie we wskazane miejsce tzw. suchego prowiantu dla uczniów w trakcie wyjazdu, b)Zestaw dla jednego ucznia powinien zawierać ( 1 rogal, 1 sok owocowy w kartoniku o pojemności min. 200ml, 1 baton), c)W ofercie Wykonawca wskaże, jaki zestaw zaproponuje Zamawiającemu i określi gramaturę poszczególnych produktów, d)Artykuły spożywcze muszą być dostarczone w porcjach dla uczniów projektu we wskazanym miejscu, tj. do autobusu, e)Porcje zestawu muszą być zapakowane dla każdego ucznia, f)Odbiór przekąsek przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru przygotowanego przez Wykonawcę, podpisanego przez opiekuna wyjazdu i przez Wykonawcę, w którym strony potwierdzą ilość otrzymanych/dostarczonych porcji. 4.3. Zapewnienie pilotów wyjazdów, przewodników w sytuacji, gdy zostało to wskazane w wykazie wyjazdów stanowiącego załącznik nr 4 a-b do SIWZ. 4.4. Zapewnienie ubezpieczenia grupowego dla wszystkich uczestników wyjazdów na cały okres trwania wyjazdów (w sytuacji, gdy zostało to wskazane w wykazie wyjazdów). 4.5. Zakup biletów wstępu w ramach realizowanych wyjazdów zgodnie z wykazem wyjazdów uczniów stanowiącym załącznik nr 4 a-b do SIWZ. 4.6 Zorganizowanie ogniska dla uczniów w trakcie wyjazdów (w sytuacji, gdy zostało to wskazane w wykazie wyjazdów - opis w załączniku nr 4a do SIWZ), zestaw dla jednego ucznia winien zawierać 100 g kiełbasy, 1 bułkę oraz dodatki w postaci musztardy lub keczupu, a także talerzyk i sztućce. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia lub zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia o 10% w zależności od ostatecznej liczby uczestników. 6. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera: a) Wzór umowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Wykaz wyjazdów edukacyjnych - Załącznik nr 4a-b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kozy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach