Przetargi.pl
OBSŁUGA W ZAKRESIE REKLAMY W MEDIACH

Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-695 Warszawa, ul. Nowogrodzka 49
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6287071 , fax. 022 6217233
  • Data zamieszczenia: 2011-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie
    ul. Nowogrodzka 49 49
    00-695 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6287071, fax. 022 6217233
    REGON: 00027807200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://teatrroma.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA W ZAKRESIE REKLAMY W MEDIACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup mediów w celu przeprowadzenia kampanii reklamowych dotyczących wszelkich działań Teatru Muzycznego ROMA od podpisania umowy do dnia 31.12.2012 r., w trzech zakresach: 1. reklama prasowa, 2. reklama zewnętrzna, 3. pozostała reklama. Kampania powinna mieć możliwie największy zasięg. Oczekiwania wobec Wykonawcy - minimum, które powinien zapewnić Wykonawca: Opis miejsca ekspozycji i zasięgu reklamy Ilość ekspozycji/emisji Outdoor CLP w Metrze - Warszawa - min. 50 nośników w jednej emisji. Koszt z drukiem. Czas trwania jednej emisji - min. 2 tygodnie. Ilość ekspozycji/emisji 3 Nośniki w metrze (ramki) - Warszawa - min. 20 nośników w jednej emisji. Koszt z drukiem. Czas trwania jednej emisji - min. 2 tygodnie. Ilość ekspozycji/emisji 4 Backlighty 8 x 4 - Warszawa - min. 3 nośniki w jednej emisji. Koszt z drukiem. Czas trwania jednej emisji - min. 1 miesiąc. Ilość ekspozycji/emisji 3 Reklama na Ekranie LED w Centrum Warszawy lub w centralnych punktach w Krakowie, Poznaniu, Gdańsku lub Łodzi. - ekran o wielkości min. 10x6 m - min. 2 nośniki w jednej emisji. Czas trwania jednej emisji - min. 1 miesiąc. Częstotliwość min. 10 spotów na godzinę. Emisja w godz. 6.00-2.00. Długość spotu - 15 sek. Spot przygotuje Zamawiający. Ilość ekspozycji/emisji 2 Plakaty przy zejściach do METRA - Warszawa - format min. 4 x B1 (134 cmx194 cm). Min. 30 nośników w jednej emisji. Koszt z drukiem. Czas trwania jednej emisji - min. 2 tygodnie. Ilość ekspozycji/emisji 4 2 Megaboardy - min. 200 m2 - ścisłe centrum w następujących miastach: Kraków, Łodź, Poznań, Gdańsk - do wyboru przez Zamawiającego. Koszt z drukiem. Czas trwania jednej emisji - 1 miesiąc. Ilość ekspozycji/emisji 2 Megaboard - min. 300 m2 - Warszawa Lokalizacja - centrum Warszawy pomiędzy Placem Bankowym a Placem Unii Lubelskiej oraz pomiędzy Rondem Waszyngtona a Placem Zawiszy - Koszt z drukiem. Czas trwania jednej emisji - 1 miesiąc. Ilość ekspozycji/emisji 2 Prasa Gazeta ogólnopolska - dodatek TEATRALNY STOŁECZNY wychodzący raz w miesiącu - format: minimum 12 modułów - Warszawa - prawa strona, gazeta o nakładzie niemniejszym niż 400 tys. egz. Ilość ekspozycji/emisji 9 Gazeta ogólnopolska - strony stołeczne - format: minimum 1/3 strony, prawa. Nakład gazety niemniejszy niż 400 tyś. egz. Ilość ekspozycji/emisji 2 Gazeta ogólnopolska dodatek kulturalny ukazujący się w WARSZAWIE raz w miesiącu - format: min. pół strony. Prawa strona. Nakład minimum. 120 tys. egz. Ilość ekspozycji/emisji 4 Gazeta ogólnopolska - dodatek KULTURALNY STOŁECZNY wychodzący raz w tygodniu - format do zaproponowania przez Wykonawcę - min. 3 formaty reklamy w jednej emisji. Nakład gazety niemniejszy niż 400 tys. egz. Ilość ekspozycji/emisji 27 Pozostała reklama (inne) Reklama w radiu o zasięgu - Warszawskim - kampania min. 2 tygodnie. Długość spotu - 15 sek. Ilość spotów min. 70. Spot przygotuje Zamawiający. Ilość ekspozycji/emisji 3 Centra handlowe (video) - centra handlowe znajdujące się w stolicach województw na terenie Polski. Na jedną ekspozycję składa się emisja w minimum trzech centrach handlowych, przy czym przynajmniej w jednym centrum handlowym w Warszawie. Okres jednej ekspozycji powinien wynosić nie mniej niż dwa tygodnie. Długość spotu - 30 sek. Spot przygotuje Zamawiający. Minimalna ilość ekranów w jednym Centrum: 20. Minimalna powierzchnia każdego z ekranów - 42 cale. Minimalna ilość emisji na godz. - 10. Ilość ekspozycji/emisji 3 Reklama powinna zostać umieszczona zgodnie ze zleceniami Zamawiającego. Zamawiający w poszczególnych zleceniach określi daty oraz przybliżone godziny emisji reklam. Zamówienie będzie wykonywane w częściach na podstawie odrębnych zamówień. Przedmiot zamówienia polega w szczególności na świadczeniu usług polegających na dokonywaniu zakupów miejsc reklamowych w prasie, na wielkopowierzchniowych nośnikach reklamy zewnętrznej (outdoor) oraz w innych wskazanych w specyfikacji miejscach dla celów reklamy działalności Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany również do świadczenia na rzecz Zamawiającego obsługi tych reklam, a w szczególności reklam prasowych, reklam zamieszczonych na zewnętrznych nośnikach reklamowych oraz innych reklam przewidzianych niniejszym zamówieniem. Zamówienie obejmuje również wydrukowania nośników reklamowych, w tym outdoorowych. Za wykonanie wszystkich nośników odpowiada Wykonawca, chyba że z opisu przedmiotu zamówienia wynika inaczej. W ramach obsługi reklam, do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szcególności: 1) przyjmowanie od Zamawiającego zleceń i materiałów, 2) przygotowywanie planu mediowego i produkcyjnego, 3) wykonywanie montażu reklam w miejscu ekspozycji reklamy Zamawiającego, 4) wykonywanie demontażu reklam, 5) nadzorowanie prawidłowego i terminowego zamieszczania reklam w prasie, 6) nadzorowanie prawidłowej i terminowej ekspozycji reklam na nośnikach zewnętrznych, 7) przyjmowanie i rozpatrywanie wszelkich zgłaszanych przez Zamawiającego uwag, zastrzeżeń i reklamacji dotyczących wykonywanej na jego rzecz usługi, 8) informowanie Zamawiającego o wszelkich planowanych przez wydawców prasowych dodatkach specjalnych, formach reklamy zewnętrznej i innych przedsięwzięciach mogących interesować Zamawiającego, 9) reprezentowanie Zamawiającego przed wydawcami prasowymi oraz instytucjami posiadającymi nośniki reklamy zewnętrznej w zakresie reklamy obejmującej przedmiotowe zamówienie. Kampania, którą będzie prowadził Wykonawca powinna mieć możliwie największy zasięg. Wykonawca będzie zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym miejsce ekspozycji lub emisji wszystkich reklam. Reklama może zostać zamieszczona na nośniku lub wyemitowana dopiero po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Cena ofertowa nie ulegnie zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z mniejszej ilości emisji niż określona w SIWZ. Wykonawca nie będzie rościł sobie praw z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego ze wszystkich reklam. Wykonawca będzie zobowiązany do wyszczególnienia w fakturze VAT rzeczywiście wykonanych usług, z podaniem nazwy, dat, miejsca, ilości, ceny jednostkowej oraz nośnika, na którym prowadzono kampanię. Wykonawca dostarczy wraz z fakturą VAT zdjęcia i opis z przeprowadzonej kampanii, świadczące o należytym jej przeprowadzeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://teatrroma.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną