Przetargi.pl
OBSŁUGA W ZAKRESIE REKLAMY W MEDIACH

Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-695 Warszawa, ul. Nowogrodzka 49
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6287071 , fax. 022 6217233
  • Data zamieszczenia: 2010-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie
    ul. Nowogrodzka 49 49
    00-695 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6287071, fax. 022 6217233
    REGON: 00027807200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://teatrroma.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA W ZAKRESIE REKLAMY W MEDIACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup mediów w celu przeprowadzenia kampanii reklamowych dotyczących działań Teatru Muzycznego ROMA w czasie obowiązywania umowy tj. do dnia 31.12.2011. Zamówienie powinno zostać zrealizowane w dwóch zakresach: 1. reklama prasowa, 2. reklama zewnętrzna. Kampania powinna mieć możliwie największy zasięg. Oczekiwania wobec Wykonawcy, które należy zapewnić: Opis miejsca ekspozycji i zasięgu reklamy Ilość ekspozycji Nośniki w środkach komunikacji miejskiej (tramwaje, autobusy) - w miastach Kraków, Warszawa, Gdańsk, Poznań (do wyboru przez Zamawiającego). Na jedną emisję składa się minimum 10 nośników. Okres jednej ekspozycji powinien wynosić nie mniej niż jeden miesiąc. 2 Frontliny 50 - Warszawa. Na jedną emisję składa się minimum 5 nośników. Okres jednej ekspozycji powinien wynosić nie mniej niż jeden miesiąc. 4 Nośniki w metrze - Warszawa. Na jedną emisję składa się minimum 10 nośników. Okres jednej ekspozycji powinien wynosić nie mniej niż jeden miesiąc. 4 Megaboard - min. 100 m2 - Warszawa - lokalizacje w Centrum Warszawy. 5 Gazeta Wyborcza - dodatek TEATRY - 10 modułów - Warszawa. 50 Tygodnik/dwutygodnik/miesięcznik lifestylowy - ogólnopolski. 5 Dziennik - dodatek KURTYNA - Warszawa - 10 modułów. 5 Radio o zasięgu Warszawy i okolic - spot 30 sek., minimum 20 spotów w jednej kampanii. 4 Centra handlowe (audio i video) - kampania ogólnopolska - spoty po 30 sek. Umieszczenie ekranów prezentujących spoty reklamowe w centrach handlowych znajdujących się w stolicach województw na terenie Polski. Na jedną ekspozycję składa się emisja w minimum trzech centrach handlowych, przy czym przynajmniej w jednym centrum handlowym w Warszawie Okres jednej ekspozycji powinien wynosić nie mniej niż dwa tygodnie. 15 Gra miejska na temat Les Miserables - propozycja Wykonawcy. Czas trwania - jeden miesiąc 1 Ekrany ledowe - kampania ogólnopolska (spot minimum 30 sek.). Umieszczenie reklamy na ekranach w stolicach województw na terenie Polski. Każda z ekspozycji, powinna trwać nie krócej niż jeden miesiąc i obejmować co najmniej cztery ekrany. 15 Reklama powinna zostać umieszczona zgodnie ze zleceniem Zamawiającego. Zamawiający w poszczególnych zleceniach określi daty oraz przybliżone godziny emisji reklam. Przedmiot zamówienia polega w szczególności na świadczeniu usług polegających na dokonywaniu zakupów miejsc reklamowych w prasie oraz na wielkopowierzchniowych nośnikach reklamy zewnętrznej (outdoor) dla celów reklamy działalności Zamawiającego oraz do wykonywania na rzecz Zamawiającego obsługi reklam prasowych, reklam zamieszczonych na zewnętrznych nośnikach reklamowych oraz innych reklam przewidzianych niniejszym zamówieniem. Zamówienie obejmuje również wydrukowania nośników reklamowych, w tym outdoorowych. Za druk wszystkich nośników odpowiada Wykonawca. W ramach obsługi reklam prasowych i zewnętrznych nośników reklamowych do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) przyjmowanie od Zamawiającego zleceń i materiałów, 2) przygotowywanie planu mediowego i produkcyjnego, 3) wykonywanie montażu reklam w miejscu ekspozycji reklamy Zamawiającego, 4) wykonywanie demontażu reklam, 5) nadzorowanie prawidłowego i terminowego zamieszczania reklam w prasie, 6) nadzorowanie prawidłowej i terminowej ekspozycji reklam na nośnikach zewnętrznych, 7) przyjmowanie i rozpatrywanie wszelkich zgłaszanych przez Zamawiającego uwag, zastrzeżeń i reklamacji dotyczących wykonywanej na jego rzecz usługi, 8) informowanie Zamawiającego o wszelkich planowanych przez wydawców prasowych dodatkach specjalnych, formach reklamy zewnętrznej i innych przedsięwzięciach mogących interesować Zamawiającego, 9) reprezentowanie Zamawiającego przed wydawcami prasowymi oraz instytucjami posiadającymi nośniki reklamy zewnętrznej w zakresie reklamy obejmującej przedmiotowe zamówienie. Kampania powinna mieć możliwie największy zasięg. Wykonawca będzie zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym miejsce ekspozycji reklam. Reklama może zostać zamieszczona na nośniku dopiero po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Cena ofertowa nie ulegnie zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z mniejszej ilości emisji niż określona w SIWZ. Wykonawca nie będzie rościł sobie praw z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego ze wszystkich reklam. Wykonawca będzie zobowiązany do wyszczególnienia w fakturze VAT rzeczywiście wykonanych usług, z podaniem nazwy, miejsca, ilości, ceny jednostkowej oraz nośnika, na którym prowadzono kampanię. Wykonawca dostarczy wraz z fakturą VAT zdjęcia i opis z przeprowadzonej kampanii, świadczące o należytym jej przeprowadzeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Atrakcyjność, zasięg, kreatywność GRY MIEJSKIEJ
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://teatrroma.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach