Przetargi.pl
Obsługa utrzymaniowa urządzeń Xerox D110 oraz Xerox Nuvera 157 EA

Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej ogłasza przetarg

  • Adres: 31-463 Kraków, ul. Farmaceutów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 728 585 179 , fax. 124 175 665
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej
    ul. Farmaceutów 2
    31-463 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 728 585 179, fax. 124 175 665
    REGON: 12249293900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czdsigb.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa utrzymaniowa urządzeń Xerox D110 oraz Xerox Nuvera 157 EA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa utrzymaniowa urządzenia Xerox D110 o numerze seryjnym 3909703734 oraz urządzenia Xerox Nuvera 157 EA o numerze seryjnym 1126538398, wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych. Usługa musi być świadczona przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, uprawnionego do świadczenia usług serwisowych urządzeń, objętych przedmiotem zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zasady świadczenia usług określono w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym Wzór Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę stanowi: Formularz ofertowy wypełniony przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Ponadto do oferty należy załączyć: • Oświadczenie wstępne – (Załącznik nr 3 do SIWZ), • Stosowne pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy – w przypadku składania oferty wspólnej lub w przypadku ustanowienia pełnomocnika), • Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dokumenty (jeżeli dotyczy – w przypadku określonym w Rozdz. VII pkt 2 SIWZ. • Uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zgodnie z pkt 13 SIWZ (o ile dotyczy). 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia w Systemie, za pośrednictwem którego prowadzone jest postępowanie (dostępnego pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach