Przetargi.pl
Obsługa urządzeń i instalacji technicznych wraz z ich konserwacją w wielofunkcyjnym budynku Centrum Sportu w Błoniu przy ul. Grodziskiej 1 - podbasenie

Gmina Błonie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-870 Błonie, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7253004, 7253006, , fax. 227 253 067
  • Data zamieszczenia: 2020-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Błonie
    Rynek 6
    05-870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. 022 7253004, 7253006, , fax. 227 253 067
    REGON: 13271230000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blonie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa urządzeń i instalacji technicznych wraz z ich konserwacją w wielofunkcyjnym budynku Centrum Sportu w Błoniu przy ul. Grodziskiej 1 - podbasenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wykonania obsługi, konserwacji urządzeń i aparatury uzdatniania wody krytej pływalni oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu uzdatniania wody, zgodnie z normami wyznaczonymi przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną i dokumentację projektową stacji uzdatniania wody. 2. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania urządzeń uzdatniających wodę w systemie ciągłym. 3. Pełnienie nadzoru nad technologią uzdatniania wody poprzez: a) chlorowanie / dozowanie / wody w nieckach basenowych, b) uzdatnianie wody środkami chemicznymi i bakteriobójczymi (zakupionymi przez Zamawiającego), c) dozowanie środków chemicznych i podchlorynu wytworzonego w procesie elektrolizy, obsługa urządzeń uzdatniania wody. 4. Bieżąca eksploatacja urządzeń basenowych poprzez: a) konserwację, naprawy, czyszczenie urządzeń stacji uzdatniania wody, b) nadzór nad pracą urządzeń technologicznych c) czyszczenie i płukanie filtrów, d) uzupełnianie wody w nieckach basenowych. 5. Utrzymanie właściwych parametrów wody, w tym: a) poziom chloru, b) poziom pH, c) temperatura wody. 6. Dostarczanie zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego badań bakteriologicznych i fizykochemicznych wykonanych przez akredytowane laboratorium prawidłowych badań wody. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu na bieżąco protokołów, raportów ze zleconych badań fizykochemicznych oraz bakteriologicznych wody w basenach. 7. Utrzymanie czystości w pomieszczeniach gdzie znajdują się urządzenia i aparatura, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. 8. Prawidłowa regeneracja filtrów /płukanie złóż filtrów/ zgodnie z instrukcją wykonania procesu. 9. Dezynfekcja przelewów i urządzeń basenowych. 10. Całodobowy nadzór nad pracą urządzeń technologicznych na terenie podbasenia. Pomoc przy modernizacji i usuwaniu awarii. 11. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia posiadały aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające konieczne kwalifikacje i uprawnienia do realizacji zadania w zakresie objętym opisem przedmiotu zamówienia. 12. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90440000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Szczegółowe informacje w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty wynikające z treści SIWZ, które należy dołączyć do oferty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz lub w przypadku gdy wadium wnoszone jest w pieniądzu kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego; c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. e) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (*jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną