Gmina Gryfice ogłasza przetarg
- Adres: 72-300 Gryfice, Plac Zwycięstwa 37
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3843315 , fax. 091 3843642
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfice
Plac Zwycięstwa 37 37
72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3843315, fax. 091 3843642
REGON: 81168438000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa urbanistyczna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa urbanistyczna Gminy Gryfice w zakresie przygotowywania projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji zmieniających te decyzje zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r., nr 80, poz. 717) oraz przygotowania opinii w sprawie podziałów nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603- tekst jednolity). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. . 5.1 Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 6. 5.3 Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 oraz niżej wymienione oświadczenia i dokumenty. W celu wykazania spełnienia warunku o którym mowa w pkt 5.1.1. należy przedłożyć: 6.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.3. W celu wykazania spełnienia warunku o którym mowa w pkt 5.1.2 należy przedłożyć: 6.3.1. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia - uprawnienia urbanistyczne lub architektoniczne wraz z aktualnymi zaświadczeniami z Izby. 6.3.2 Udokumentowanie co najmniej dwóch zadań zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia.- (zał. nr 3) 6.4. W celu wykazania spełnienia warunku o którym mowa w pkt 5.1.4 należy przedłożyć: 6.4.1. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.4.2. Oświadczenie, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 Ustawy (na załączniku nr 2- oświadczenie w trybie art. 22 ustawy) 6.5. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych przez Wykonawcę kopii. 6.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 6.2.1.złoży dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania stwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gryfice.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na obszarze gminy Stargard Szczeciński.
Dodano: 2013-12-31 - Sporządzanie projektów decyzji wraz z analizą o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego dla obszarów nie objętych planem zagospodarowania przestrzennego
Dodano: 2013-11-26 - Wykonanie obsługi urbanistycznej w zakresie przygotowywania decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz opinii w sprawie podziału nieruchomości
Dodano: 2013-01-04 - Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na obszarze gminy Stargard Szczeciński
Dodano: 2013-01-03 - Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz zmian ww. decyzji
Dodano: 2012-12-20 - Wykonywanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy
Dodano: 2012-12-12 - Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Koszalina
Dodano: 2012-10-09 - Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Jelonek, Juchowo, Piława i Silnowo
Dodano: 2012-08-22 - Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na obszarze Gminy Myślibórz
Dodano: 2012-04-12 - Wykonanie obsługi urbanistycznej
Dodano: 2011-12-09