Przetargi.pl
obsługa telefoniczna w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie, Prokuraturze Rejonowej Warszawa Śródmieście, Prokuraturze Rejonowej w Pruszkowie, Prokuraturze Rejonowej Warszawa Mokotów, Prokuraturach Rejonowych Warszawa: Ochota i Śródmieście Północ, Prokuraturze Rejonowej Warszawa Żoliborz

Prokuratura Okręgowa w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-791 Warszawa, ul. Chocimska 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 2173127, 2173129 , fax. 022 2173128
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Warszawie
    ul. Chocimska 28 28
    00-791 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 2173127, 2173129, fax. 022 2173128
    REGON: 00000024700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    obsługa telefoniczna w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie, Prokuraturze Rejonowej Warszawa Śródmieście, Prokuraturze Rejonowej w Pruszkowie, Prokuraturze Rejonowej Warszawa Mokotów, Prokuraturach Rejonowych Warszawa: Ochota i Śródmieście Północ, Prokuraturze Rejonowej Warszawa Żoliborz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    obsługa telefoniczna w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie, Prokuraturze Rejonowej Warszawa Śródmieście, Prokuraturze Rejonowej w Pruszkowie, Prokuraturze Rejonowej Warszawa Mokotów, Prokuraturach Rejonowych Warszawa: Ochota i Śródmieście Północ, Prokuraturze Rejonowej Warszawa Żoliborz i dzierżawa 5 szt. central telefonicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane wadoim w wysokości 10.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, ze zm..), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . Osoby skierowane do realizacji zamówienia muszą posiadać : uprawnienia SEP min. E do 1 kV, poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej poufne, ważne w okresie wykonywania umowy, serwisanci centrali DGT Millenium NJ powinni posiadać świadectwo ukończenia szkolenia w zakresie obsługi, konfiguracji i eksploatacji centrali DGT Millenium - szkolenie operatorskie III stopnia. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Ilość obsługiwanych linii telefonicznych Minimum 5000 obsługiwanych linii telefonicznych w technologii ISDN lub PSTN Potwierdzenie możliwości wykonawcy Wykonanie lub wykonywanie minimum jednego kontraktu na obsługę centrali wraz z dostarczeniem łączy ISDN oraz serwisem centrali, sieci i aparatów na minimum 500 aktywnych linii w technologii ISDN lub PSTN, potwierdzonych pisemnymi referencjami Certyfikację ISO 9001 w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych. Ocena spełnienia warunków udziału wg kryterium spełnia nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz oferty (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk), 2. Formularze cenowe, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 6. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 8. Wykaz minimum 3 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie 9. Oświadczenia z art. 22 i 24 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami z pkt. 6.2 . 2. 11. Polisę lub inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości nie mniejszej niż; 1 000 000,- złotych OC kontraktowe; 500 000,- złotych OC deliktowe, z zakresem na jedno zdarzenie - 100 000,- złotych. 12. Certyfikat ISO 9001 w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: koszt instalacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach