Narodowy Instytut Fryderyka Chopina ogłasza przetarg
- Adres: 00-355 Warszawa, ul. Tamka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 44 16 100 , fax. 22 44 16 112
- Data zamieszczenia: 2019-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
ul. Tamka 43
00-355 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 44 16 100, fax. 22 44 16 112
REGON: 17307171000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nifc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OBSŁUGA TECHNICZNA URZĄDZEŃ, INSTALACJI, SYSTEMU PRZECIWPOŻAROWEGO, MONITORINGU WIZYJNEGO, SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ URZĄDZEŃ I INSTALACJI WENTYLACJI I KLIMATYZACJI W OBIEKTACH NARODOWEGO INSTYTUTU FRYDERYKA CHOPINA W WARSZAWIE I ŻELAZOWEJ WOLI: BUDYNEK CENTRUM CHOPINOWSKIE, UL. TAMKA 43, MUZEUM FRYDERYKA CHOPINA UL. OKÓLNIK 1, ŁĄCZNIK MUZUEM ORAZ BUDYNKÓW NA TERENIE PARKU DOMU URODZENIA FRYDERYKA CHOPINA W ŻELAZOWEJ WOLI– 4 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: obsługa techniczna urządzeń, instalacji, systemu przeciwpożarowego, monitoringu wizyjnego, systemów zabezpieczeń urządzeń i instalacji wentylacji i klimatyzacji w obiektach Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina w Warszawie i Żelazowej Woli: budynek Centrum Chopinowskie, ul. Tamka 43, Muzeum Fryderyka Chopina ul. Okólnik 1, Łącznik Muzeum oraz budynków na terenie Parku Domu Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli– 4 części”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 2A do SIWZ – dla części nr 1, załącznik nr 2B do SIWZ – dla części nr 2, załącznik nr 2C do SIWZ – dla części nr 3, załącznik nr 2D do SIWZ – dla części nr 4. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do SIWZ. 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art.22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie III. 4) lit. a-c. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w punkcie III.4) lit. a-c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych wart. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa konserwacji i napraw systemu sygnalizacji pożaru (SSP) i dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w obiektach Wojskowego Instytutu Medycznego -PIB
Dodano: 2024-05-23 - Obsługa techniczna, eksploatacyjna oraz konserwacja urządzeń i instalacji znajdujących się w nieruchomości Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.
Dodano: 2024-04-30 - Świadczenie usług przeglądów inst. urządzeń gaz., pogotowia techn. dla nagłych zdarzeń oraz usuwanie nieprawidłowości w inst. gaz. w zasobach ZGN Praga-Płd m.st. Wa-wy w 2023-24 r na terenie AN 1 i 6.
Dodano: 2023-12-06 - Wykonanie przeglądu i konserwacji instalacji sanitarnych (z wyjątkiem instalacji wentylacji mechanicznej) w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Mokotów
Dodano: 2023-11-21 - Świadczenie usług konser. kotłowni gaz., inst. CO i CW w pom. kotłowni w budyn. admin. przez AN1, AN5, AN6 i AN7 ZGN Praga-Płd w 2023 i 2024 r. - zam. podobne 1 do umowy GN/PS/94/22/NZ z 21.11.2022 r.
Dodano: 2023-11-08 - Usunięcie nieprawidłowości występujących na jazie Bara w km 5+875 na rzece Rurzyca, zgodnie z decyzją nakazową WINB w Szczecinie
Dodano: 2023-08-16 - Świadczenie usług eksploatacji i konserwacji instalacji oraz przeglądu i konserwacji agregatów wody lodowej oraz klimatyzatorów
Dodano: 2023-07-03 - Wykonywanie bieżących prac i usług remontowych, w tym konserwacyjnych, ...(............)branży ogólnobudowlanej (....) znajdujących się w II Rejonie - DOM Wierzbno,
Dodano: 2023-05-29 - Konserwacja i usuwanie awarii automatyki budynkowej oraz systemu BMS w budynku należącym do Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Rektorskiej 4
Dodano: 2023-05-04 - świadczenie usługi konserwacji systemu elektroenergetycznego oraz sanitarnego w obiektach Zamawiającego
Dodano: 2023-04-27