Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
- Data zamieszczenia: 2012-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10 10
81-338 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
REGON: 00014500001111 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa techniczna oraz zarządzanie ciągłą zdatnością do lotu śmigłowca Mi-2 (SP-SHO) Urzędu Morskiego w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna oraz zarządzanie ciągłą zdatnością do lotu śmigłowca Mi-2 (SP- SHO) Urzędu Morskiego w Gdyni. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch częściach. Część I obejmuje zarządzanie ciągłą zdatnością do lotu śmigłowca Mi-2 (SP-SHO) Urzędu Morskiego w Gdyni. Wykonawca będzie zarządzał ciągłą zdatnością do lotu śmigłowca zgodnie z: - procedurami opisanymi w Charakterystyce Zarządzania Ciągłą Zdatnością do Lotu (CAME), - zatwierdzonym przez ULC Programem Obsługi Technicznej (POT). W ramach swoich obowiązków Wykonawca będzie: - prowadził zarządzanie wszystkimi zapisami technicznymi śmigłowca Zamawiającego oraz archiwizował je, - koordynował planową obsługę techniczną wynikającą z POT zgodnie z procedurą zawartą w CAME Wykonawcy. Usługa świadczona będzie w okresie od 08.01.2013 r. do 07.01.2015 r. (24 miesiące). Część II obejmuje obsługę techniczną śmigłowca Mi-2 (SP- SHO) Urzędu Morskiego w Gdyni. Obsługa techniczna będzie obejmowała: - obsługę liniową, tj. przegląd przedlotowy, przegląd polotowy, - prace do 25 godz. lotu włącznie, - prace sezonowe zw. z przejściem na eksploatację letnią lub zimową, - przeglądy po 10, 20 i 30 dniach eksploatacji, - obsługę handlingową tj. wyhangarowanie i zahangarowanie, tankowanie i utrzymanie śmigłowca w czystości. Ilość planowanych obsług liniowych i handlingowych wynosi 4 miesięcznie. Wykonawca zapewni również obsługę hangarową, tj.: - jeden przegląd po 50 godz. lotu, - dwa przeglądy po 100 godz. lotu, - jeden przegląd po 250 godz. lotu, - jeden przegląd po 300 godz. lotu. Miejscem wykonywania obsługi technicznej jest baza w Gdańsku - Rębiechowie, ul. Szybowcowa 31B. Usługa świadczona będzie w okresie od 08.01.2013 r. do 07.01.2015 r. (24 miesiące) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 604450009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną