Przetargi.pl
„Obsługa techniczna na terenie Szpitala w Pyskowicach Sp. z o.o, na okres 12 miesięcy”

Szpital w Pyskowicach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Szpitalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 332 424 , fax. 32 2332424 w. 230
  • Data zamieszczenia: 2020-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Pyskowicach Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 2
    44-120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 322 332 424, fax. 32 2332424 w. 230
    REGON: 27624746500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpyskowice.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Obsługa techniczna na terenie Szpitala w Pyskowicach Sp. z o.o, na okres 12 miesięcy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi: Usługa 24 godzina 7 dni w tygodniu obejmująca niedziele i święta – zakres: l. Świadczenie usług obsługi : - rozdzielni SN, NN i dwóch transformatorów - zespołu akumulatorów zasilania awaryjnego 2. Utrzymanie w gotowości ruchowej agregatu prądotwórczego typ Wola 3.Bieżąca naprawa i konserwacja urządzeń instalacji elektrycznej w tym sygnalizacji przywoławczej. 4.Obsługa kotłowni olejowo-gazowej wraz z hydrofornią. 5.Zapewnienie funkcjonowania sieci elektrycznej w tym oświetlenia terenu szpitala zewnątrz i wewnątrz budynków. 6.Wykonywanie pomiarów ochrony izolacji instalacji elektrycznej , uziomów ,stołów operacyjnych oraz instalacji odgromowej ( w terminie do 01.04.2020 r) oraz pozostałego sprzętu podlegającemu badaniom 7.Zapewnienie niezbędnego sprzętu dielektrycznego. 8.Konserwacja i rozbudowa sieci komputerowej wewnętrznej 62 komputery dwa serwery w porozumieniu z działem informatycznym.. Czyszczenie komputerów pod nadzorem działu informatycznego. 9.Doraźne usuwanie awarii sprzętu szpitalnego. l0.Obsługa i konserwacja instalacji sprężonego powietrza oraz próżni . 11.Obsługa stacji uzdatniania wody. 12.Wykonywanie na obiekcie prac malarsko budowlanych ( malowanie sal i innych powierzchni) 13.Wykonywanie prac remontowo-budowlanych w obiektach szpitala 14.Wykonywanie innych prac związanych z obsługą techniczną szpitala a nie ujętych w opisie 15.Całodobowa obsługa tlenowni. 16. Informowanie Apteki o konieczności zamawianie tlenu ,podtlenku azotu ,rozładunek pełnych i załadunek pustych butli. 17. Nadzór nad stanem technicznym magazynu odpadów medycznych, wydawanie odpadów. 18.Obsługa instalacji wodnokanalizacyjnej, konserwacja, naprawa, udrażnianie. 19.Bieżąca konserwacja dachów krytych papą na budynkach szpitalnych. 20.Naprawy ślusarskie i stolarskie w obiektach szpitala. 21.Wykonywanie napraw sprzętu medycznego, nie wymagającego specjalnych uprawnień w porozumieniu z działem aparatury medycznej. 22.Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne narzędzia wymagane przy świadczeniu usługi. 23.Wykonawca zapewni minimum stałego 1 osobowego stanu w godzinach od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku dla obsługi bieżącej. W przypadku prac wymagających ustawowo obecności większej ilości pracowników ( np. prace elektryczne) zwiększonego składu osobowego. W pozostałym czasie oraz dni wolne od pracy co najmniej l dyżurującej osoby ( minimalny czas dojazdu do obiektu szpitala od telefonicznego zgłoszenia: 15 minut). Zamawiający wymaga od Wykonawcy zgłaszania w każdy piątek osoby która będzie dyżurowała w tygodniu następnym - informację tą należy pisemnie przedłożyć w dziale Zamówień Publicznych oraz dostarczyć na Izbę Przyjęć. 24. Każde rozpoczęcie i zakończenie zleconej pracy należy zatwierdzić przez Zastępcę Dyrektora Szpitala w przypadku jego nieobecności przez Kierownika Działu Zamówień Publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71314100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach