Przetargi.pl
Obsługa techniczna (kontrakt serwisowy) cyfrowego urządzenia drukującego Xerox XC 560 z wyposażeniem dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
  • Data zamieszczenia: 2013-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa techniczna (kontrakt serwisowy) cyfrowego urządzenia drukującego Xerox XC 560 z wyposażeniem dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Obsługa techniczna (kontrakt serwisowy) cyfrowego urządzenia drukującego Xerox XC 560 z tacą wysokiej pojemności (HCF), finiszerem bukletującym, kontrolerem jakości wydruku kolorowego Xerox Free Flow Print Serwer oraz spektrofotometrem zwanego dalej urządzeniem. 2. Ze względu na obowiązujące warunki gwarancji urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia Gwaranta - firmy XEROX Polska do naprawy i konserwacji cyfrowych urządzeń do druku w kolorze z serii XC 560/570. 3. Zakres obsługi technicznej - kontraktu serwisowego, którego koszt należy wyliczyć przyjmując zakładaną liczbę drukowanych na urządzeniu kolorowych stron formatu A3 równą 25 000 szt. i 5 000 szt. stron czarno - białych formatu A3 miesięcznie, oraz 20 - miesięczny okres obowiązywania kontraktu - zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - Specyfikacja techniczno - cenowa. 4. Wszelkiego typu koszty związane z realizacją kontraktu serwisowego w tym: koszty materiałów eksploatacyjnych, elementów oraz części urządzenia podlegających naturalnemu zużyciu, koszty ich dostawy, zwrotu, ubezpieczenia, odbioru opakowań po zużytych materiałach eksploatacyjnych i częściach, koszty związane z zapewnieniem sprawności urządzenia, przeglądami okresowymi, w tym koszty elementów i części, ich dostawy i zwrot, odbiór zużytych / uszkodzonych części, dojazdu serwisantów do siedziby Zamawiającego, itp., muszą wchodzić w skład zaoferowanej ceny za wykonanie kontraktu serwisowego. 5. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z niej wynikających w części dotyczącej dostarczanych i instalowanych materiałów eksploatacyjnych oraz elementów i części urządzenia podlegających naturalnemu zużyciu. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 7).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ue.poznan.pl/uczelnia/uczelnia-dla-firm/zamowienia-publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach