Gmina Knurów ogłasza przetarg
- Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
- Data zamieszczenia: 2011-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
ul. dr. Floriana Ogana 5 5
44-190 Knurów, woj. śląskie
tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
REGON: 27625758700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa targowiska miejskiego przy ul. Targowej 2 oraz miejsc handlu okrężnego na terenie miasta Knurów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę polegającą na obsłudze targowiska miejskiego przy ul. Targowej 2 oraz miejsc handlu okrężnego na terenie miasta Knurowa, poborze opłat za korzystanie z terenu i miejsc oraz urządzeń znajdujących się na nich, poborze opłaty targowej na terenie miasta Knurowa, obsłudze parkingu niestrzeżonego przy ul. Szpitalnej, poborze opłat parkingowych w soboty handlowe w godzinach od 6.00 - 13.30. 2. Do obowiązków wykonawcy należy: 2.1. pobieranie opłaty targowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i w wysokości zgodnie z aktualną uchwałą Rady Miasta Knurów, 2.2. pobieranie od osób fizycznych i prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej opłat za korzystanie z terenu i urządzeń targowiska miejskiego przy ul. Targowej 2, zgodnie z aktualnie obowiązującymi regulacjami w tym zakresie, 2.3. pobieranie od osób fizycznych i prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej opłat za korzystanie z terenu i urządzeń miejsc wyznaczonych do handlu okrężnego położonych na terenie miasta Knurowa, zgodnie z aktualnie obowiązującymi regulacjami w tym zakresie, 2.4. pobieranie od osób fizycznych i prawnych oraz jednostek nie organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej opłat za wywieszanie ogłoszeń i reklam oraz nadawanie ich przez radiowęzeł, zgodnie z aktualnie obowiązującymi regulacjami w tym zakresie, 2.5. pobieranie w soboty handlowe w godzinach od 6.00 - 13.30 od osób fizycznych, osób prawnych i jednostek nie posiadających osobowości prawnej opłat parkingowych, zgodnie z aktualną uchwałą Rady Miasta Knurów, 2.6. zapewnienie porządku i czystości na targowisku miejskim oraz w miejscach wyznaczonych do handlu okrężnego, 2.7. zapewnienie porządku i czystości w miejscach wyznaczonych do handlu okrężnego prowadzonego w związku z uroczystościami odpustowymi, 2.8. wykonywanie konserwacji i bieżących napraw sprzętu stanowiącego wyposażenie targowiska miejskiego oraz miejsc wyznaczonych do handlu okrężnego, będącego własnością Zleceniodawcy, 2.9. wywieszanie ogłoszeń i reklam oraz nadawanie ich przez radiowęzeł, zgodnie z obowiązującymi regulacjami, 2.10. ochrona sprzętu, 2.11. zapewnienie dostaw energii elektrycznej i wody na targowisko miejskie oraz miejsca wyznaczone do handlu okrężnego poprzez zawarcie umowy z Zakładem Energetycznym na dostawę energii oraz z Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji w Knurowie na dostawę wody, 2.12. przestrzeganie regulaminu targowiska uchwalonego przez Radę Miasta oraz przepisów sanitarnych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy i porządkowych. 2.13. zapewnienie porządku i czystości na parkingu oraz wykonywanie konserwacji i bieżących napraw. 3. Zleceniobiorca nie opłaca podatku od nieruchomości. Na Zleceniobiorcy ciąży obowiązek ubezpieczenia na swój koszt mienia znajdującego się na targowisku miejskim oraz w miejscach handlu okrężnego w oparciu o jego wartość podaną w załączniku nr 1 do umowy. Wybór ubezpieczającego Zamawiający pozostawia Zleceniobiorcy, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji warunków ubezpieczenia zawartych w umowie z ubezpieczającym. 4. Wykonawca winien posiadać zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych na terenie Knurowa, o jakim mowa w ustawie z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008, z późn. zm.), albo mieć zawartą umowę na odbiór odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243, z późn. zm.), co winien udokumentować zwycięski wykonawca przed podpisaniem umowy. 5. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia podwykonawcom wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie pobierania opłat - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799410002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 14.400,00 zł (słownie: czternaście tysięcy czterysta złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 8.1. z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 8.2. z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór inkasenta na pobieranie opłaty targowej-10 części
Dodano: 2015-11-26 - Obsługa systemu pobierania opłat za parkowanie przy użyciu parkomatów w okresie od dnia zawarcia umowy (przy czym nie wcześniej niż od 30.11.2015r.) do 01.01.2017r.
Dodano: 2015-09-15 - Organizacja poboru opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach II
Dodano: 2015-09-09 - Organizacja poboru opłat na terenie Giełdy Samochodowej w Gliwicach
Dodano: 2015-07-13 - Prowadzenie strefy płatnego parkowania w formie pobierania opłat przez parkingowych w Raciborzu
Dodano: 2015-05-18 - Obsługa systemu pobierania opłat za parkowanie przy użyciu parkomatów w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 27.11.2015r.
Dodano: 2015-03-31 - Prowadzenie strefy płatnego parkowania w formie pobierania opłat przez parkingowych w Raciborzu
Dodano: 2014-12-04 - Obsługa targowiska miejskiego przy ul. Targowej 2 (wraz z budynkiem socjalnym) oraz miejsc handlu okrężnego na terenie miasta Knurów
Dodano: 2014-11-25 - Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia osób do poboru opłat na terenie Giełdy Samochodowej w Gliwicach - EPZ.50.26.2014
Dodano: 2014-05-12 - Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia osób do poboru opłat na terenie Giełdy Samochodowej w Gliwicach - EPZ.50.21.2014
Dodano: 2014-04-15