Przetargi.pl
Obsługa szaletów miejskich na dworcu PKS-u w Żorach oraz utrzymanie w czystości poczekalni i części placu komunikacyjnego (ok. 1000 m2) w 2014r.

Zarząd Budynków Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, Al. Wojska Polskiego 4a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4356464 , fax. 32 4356344
  • Data zamieszczenia: 2013-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich
    Al. Wojska Polskiego 4a 4a
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 32 4356464, fax. 32 4356344
    REGON: 27255211900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.zory.bip.net.pl menu przedmiotowe/Przetargi/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa szaletów miejskich na dworcu PKS-u w Żorach oraz utrzymanie w czystości poczekalni i części placu komunikacyjnego (ok. 1000 m2) w 2014r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa szaletów miejskich na dworcu PKS-u w Żorach oraz utrzymanie w czystości poczekalni i części placu komunikacyjnego (ok. 1000 m2) w 2014r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: I. Codzienne dozorowanie pomieszczeń sanitariatów i poczekalni w godzinach określonych przez administratora. II. Utrzymanie w czystości pomieszczeń i placu, w tym: 1. pomieszczeń toalet damskich i męskich, łącznie z wyposażeniem sanitarnym, o pow. 25,80 m2, 2. pomieszczeń przynależnych do sanitariatów, o pow. 10,20 m2, 3. poczekalni, o pow. 46,10 m2, 4. placu komunikacyjnego przyległego do sanitariatów, poczekalni i do lokali użytkowych, o pow. 992m2, 5. utrzymanie w bieżącej czystości stolarki drzwiowej, 6. mycie okien w pomieszczeniach sanitariatów i poczekalni, 7. zapewnienie środków czystości, narzędzi, odzieży ochronnej dla utrzymania przedmiotu umowy - w zakresie wykonawcy III. Odpowiedzialność wykonawcy wobec kontroli SANEPID-u. IV. Procentowy udział w kosztach obsługiwanych powierzchni. Ad. I. 1. Sanitariaty czynne są codziennie w godz. 6.00 - 21.00. Poczekalnia PKS w godz. 6.00 - 21.00. (za wyjątkiem Świąt Nowego Roku, pierwszego dnia Świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy). Korzystanie z sanitariatów przez klientelę jest bezpłatne. Codzienne dozorowanie pomieszczeń i terenu przyległego odbywa się w ww. godzinach określonych przez administratora. Ad. I. 2.Do obowiązków wykonawcy należy: - zamykanie i otwieranie pomieszczeń sanitariatów i poczekalni w godzinach wskazanych wyżej przez administratora. - kontrolowanie sprawności urządzeń w sanitariatach, jak pojemniki na mydło, papier, suszarki. W razie kradzieży lub dewastacji urządzeń przez czynniki zewnętrzne, zgłaszanie tych zajść na Policję i do administratora. Brak takiego zgłoszenia obciąża wykonawcę w pokrywaniu kosztów uszkodzeń. - bieżące zgłaszanie do administracji ZBM awarii sieci wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej, c.o. oraz awarii urządzeń. Ad. II. 1. Utrzymanie w czystości sanitariatów ma polegać na: - systematycznym (w czasie całego okresu otwarcia sanitariatów), myciu urządzeń sanitarnych (muszli, spłuczek, pisuarów, umywalek) środkami czystości i dezynfekującymi , przetarciu posadzek z płytek fajansowych na mokro i wytarciu luster, - bieżącym utrzymaniu w czystości lamperii z płytek fajansowych, - bieżącym zaopatrzeniu pomieszczeń sanitariatów w papier toaletowy oraz mydło i inne środki, - wyposażeniu kubłów w sanitariatach w worki foliowe i ich systematycznym opróżnianiu. Ad. II. 2.Sprzątanie pomieszczeń przynależnych do sanitariów: polega na przetarciu na mokro posadzek, umyciu lamperii. Ad. II. 3.Sprzątanie pomieszczeń poczekalni polega na: - systematycznym utrzymywaniu w czystości posadzek z płytek fajansowych, - utrzymaniu w czystości siedzisk z tworzywa, - wietrzeniu poczekalni poprzez włączanie wentylatora nawiewu powietrza (przebieg wentylatora - 2 godz., wyłączanie na około 1 godz.) w razie pogody deszczowej częstotliwość włączania wentylatora nawiewu powietrza należy zwiększyć. Ad. II. 4.Utrzymanie w czystości placu komunikacyjnego przyległego do sanitariatów, poczekalni i do lokali użytkowych polega na: - bieżącym zbieraniu papierków i innych zanieczyszczeń z terenu placu, - systematycznym zamiataniu terenu przyległego z kostki brukowej i usuwaniu opadłych liści z drzew, - bieżącym utrzymaniu w czystości terenu placu wydzielonego dla palaczy, - usuwanie z terenu całego placu autobusowego większych zanieczyszczeń (tj. zbieranie papierków, worków foliowych i innych widocznych odpadów), - w okresie zimowym bieżące utrzymanie ciągów komunikacyjnych na placu, polegające na: systematycznym ręcznym odśnieżaniu w razie opadów oraz posypywaniu piaskiem w razie gołoledzi i skuwaniem zlodowaceń. - Ciągi piesze winny być udrożnione po ewentualnych nocnych opadach najpóźniej do godz. 700 rano. Ad. II. 5.Utrzymywanie w bieżącej czystości drzwi polega na codziennym myciu drzwi do sanitariatów, pomieszczeń przynależnych i poczekalni. W przypadku powstałych zabrudzeń mechanicznych na drzwiach - bieżące usuwanie tych zabrudzeń. Ad. II. 6. Mycie okien w pomieszczeniach sanitariatów i poczekalni polega na: myciu ram, szyb w okresach dwutygodniowych i w razie zabrudzeń poprzez opalcowanie rękami przez przechodniów, bieżące usuwanie tych zabrudzeń z szyb w oknach i drzwiach poczekalni. Ad. III.1.Wykonawca odpowiedzialny jest za posiadanie przez obsługę aktualnych książeczek zdrowia. W razie kontroli SANEPID-u wykonawca ponosi odpowiedzialność za bieżący stan sanitarny pomieszczeń. Za wyposażenie apteczki w podstawowe środki odpowiada Wykonawca, Wykonawca jednak zobowiązany jest do bieżącego informowania o potrzebach uzupełnienia wyposażenia. Ad. IV.1. Procentowy udział w kosztach obsługiwanych powierzchni wynosi: Obowiązki wykonawcy w zakresie: a) utrzymania w czystości poczekalni, toalet oraz codzienne dozorowanie udział 70% b) utrzymania w czystości przyległego placu - udział 30% UWAGA: Przy sporządzaniu oferty Wykonawca winien zastosować właściwe stawki podatku VAT zgodnie ze wskazanym powyżej udziałem procentowym. Oferta winna obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). Gwarancja ubezpieczeniowa, gwarancja bankowa i poręczenie złożone jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. 3. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona z postępowania bez rozpatrywania. Informacje dodatkowe: 1) wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, 2) wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto w ING Bank Śląski oddział Żory, Nr rachunku 54 105016761000000402705180, 3) oryginał wadium wniesionego w innej formie niż pieniężna można zdeponować w dziale Zamówień Publicznych w pokoju nr 20 ZBM lub w odrębnej kopercie dołączyć do oferty, 4) wadium będzie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy pzp. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w ofercie przez Wykonawcę, a wniesione w innej formie - zostanie zwrócone zgodnie z zapisem, np. w gwarancji 5) wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, 6) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca : 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) którego oferta została wybrana: a)  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko­nania umowy, c)  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe  z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 8) Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, winno zabezpieczać roszczenia Zamawiającego w sytuacjach opisanych w pkcie 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.zory.bip.net.pl menu przedmiotowe/Przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach