Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 53-633 Wrocław, ul. Długa 49
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
- Data zamieszczenia: 2011-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
ul. Długa 49 49
53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
REGON: 00015014200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OBSŁUGA SYSTEMU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW PRZYDATNYCH DO ODZYSKU LUB PRZEZNACZONYCH DO UNIESZKODLIWIANIA, POCHODZĄCYCH Z TERENU WROCŁAWIA. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów przydatnych do odzysku lub przeznaczonych do unieszkodliwiania, pochodzących z terenu Wrocławia, takich jak: odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, ze szkła bezbarwnego i kolorowego, z papieru i tektury oraz zużyte baterie. 1.Zakres przedmiotu zamówienia oraz czynności przewidziane do wykonania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: Usługą objęte są w szczególności takie czynności jak: 1.1. sukcesywne opróżnianie pojemników przeznaczonych do selektywnego gromadzenia odpadów opakowaniowych i zużytych baterii, szczegółowo określonych w ust. 4 pkt 4.1., niezwłocznie po ich napełnieniu odpadami do pojemności zalecanej, tj. nie przekraczającej 90 % całkowitej pojemności pojemnika, a nadto opróżnianie pojemników wskazywanych przez Zamawiającego w sytuacjach zaistnienia nagłej potrzeby, z uwzględnieniem zasad ustalonych w opracowanym przez Wykonawcę oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego Planie obsługi systemu selektywnej zbiórki odpadów, 1.2. załadunek odpadów na środki transportowe, transport oraz rozładunek odpadów w miejscu prowadzenia działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów objętych przedmiotem zamówienia (np. w instalacji do sortowania odpadów) lub na terenie obiektu wykonawcy, w miejscu prawnie dopuszczonym do zbierania odpadów objętych przedmiotem zamówienia, 1.3. utrzymanie należytego porządku i czystości w miejscu i w czasie załadunku odpadów, uporządkowanie terenu wokół pojemników oraz miejsc na których ustawione są pojemniki do gromadzenia odpadów, po każdorazowym ich opróżnieniu, bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie wokół pojemników, w pasie o szerokości nie mniejszej niż 1,5 m od krawędzi pojemników ustawionych w zestawie, 1.4. utrzymanie pojemników w należytej czystości oraz w pełnej sprawności technicznej, a w szczególności: mycie i dezynfekcja pojemników (dwa razy w roku, w okresie kwiecień - maj i wrzesień - październik), naprawa, konserwacja i renowacja pojemników (w tym odnawianie powłok malarskich pojemników metalowych, wykonane raz w ciągu trwania umowy, w okresie od kwietnia 2012 r. do października 2012 r.) wraz z wymianą oznakowania pojemników (zgodnie z istniejącym), a nadto zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wymiany pojemników trwale uszkodzonych, nie nadających się do dalszej eksploatacji, 1.5. wymiana istniejącego oznakowania pojemników w terminie trzech miesięcy od daty udostępnienia pojemników (zgodnie ze wzorem uzgodnionym z Zamawiającym), 1.6. sukcesywna wymiana uszkodzonego i nieczytelnego oznakowania pojemników (zgodnie z ze stosowanym przez Zamawiającego wzorem), 1.7. rozstawianie, wymiana lub zmiana lokalizacji pojemników zgodnie z potrzebami określonymi w zleceniach wystawianych przez Zamawiającego, 1.8. pełna obsługa urządzeń, sprzętu i środków transportowych udostępnionych przez Zamawiającego na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia, wykorzystywanych do obsługi systemu selektywnej zbiórki odpadów - w zakresie zapewnienia materiałów eksploatacyjnych, bieżącej konserwacji, dezynfekcji, przeglądów technicznych: bieżących i okresowych, wszelkiego typu napraw, zapewnienia ich ochrony, itp., 1.9. bieżące przygotowanie odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki, zbieranych na terenie obiektu Wykonawcy, w celu ich dalszego transportu do miejsc odzysku, recyklingu lub unieszkodliwiana, polegające na: ewentualnym doczyszczeniu, selekcjonowaniu i/lub belowaniu odpadów o jednorodnym składzie - nadających się do wykorzystania w celu odzysku bądź recyklingu, jeżeli Wykonawca nie transportuje odebranych z pojemników odpadów bezpośrednio do miejsc prowadzenia działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia lub sam nie jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie, 1.10.sukcesywny odzysk lub recykling odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki, jeżeli Wykonawca przekazuje odebrane z pojemników odpady bezpośrednio do miejsc prowadzenia działalności w zakresie odzysku lub sam jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie, lub sukcesywne przekazywanie odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku odpadów objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli wykonawca sam nie jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie, 1.11.sukcesywne unieszkodliwianie wysegregowanych odpadów (zanieczyszczeń) nie nadających się do dalszego wykorzystania, tj. nie nadających się do odzysku bądź recyklingu, jeżeli Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie, bądź sukcesywne przekazywanie odpadów (zanieczyszczeń) nie nadających się do dalszego wykorzystania przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów, 1.12.prowadzenie monitoringu selektywnej zbiórki odpadów oraz sporządzanie dokumentacji wymaganej przepisami prawa w zakresie gospodarowania odpadami, informacji z przeprowadzonego monitoringu oraz selektywnej zbiórki odpadów, 1.13.własna kontrola stopnia napełnienia pojemników, w celu wyeliminowania możliwości przepełnienia pojemników, tj. wypełnienia pojemnika odpadami w ilości powyżej 90 % całkowitej pojemności pojemnika, 1.14.postępowanie z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska - określonymi w przepisach prawa, w tym ponoszenie stosownych opłat. 1.15.wszelkie zmiany dotyczące lokalizacji oraz rodzajów i ilości pojemników w zestawach mogą być wprowadzane wyłącznie za zgodą Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 16 000 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie w procesie odzysku odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów innych niż wymienione w 19 12 11 wytworzone w procesach technologicznych w Karkonoskim Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy
Dodano: 2016-07-22 - USŁUGA MAGAZYNOWANIA, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH
Dodano: 2016-06-28 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Nowa Ruda
Dodano: 2016-06-22 - Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12
Dodano: 2016-06-20 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Bierutów
Dodano: 2016-06-14 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY JORDANÓW ŚLĄSKI W OKRESIE OD 01.07.2016 r. DO 30.06.2017 r..
Dodano: 2016-06-10 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Nowa Ruda
Dodano: 2016-06-02 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY JORDANÓW ŚLĄSKI W OKRESIE OD 01.07.2016 r. DO 31.12.2017 r.
Dodano: 2016-05-25 - Usługa sanitarna w zakresie kompleksowego zabezpieczenia w przenośne systemy sanitarne wraz z ich obsługą na terenie administrowanym przez 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie- GZ Bolesławiec.
Dodano: 2016-05-25 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Osiecznica
Dodano: 2016-05-24